שיחה:רובא ורור

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת יוסי הראשון

מדובר באחת הציעירות הבולטות והמשפיעות בחברה הערבית בישראל. רובא ורור אישה צעירה אשר זוכה לאהדה רבה בקרב רבים מהציבור הערבי. בשל הצלחתה, מקצועיותה, וגם בשל היותה פעילה בחברה על ידי השתייכותה למספר עמותות וארגונים העוסקות וחוקרות את נושא התקשורת בישראל ובעולם.

כמו כן רובא ורור בעצמה הינה חוקרת הכותבת בימים אלו את עבודת התזה שלה בנושא " אסטרטגיות התקשורת של גופים ערביים כתגובה לדפוסי הסיקור של הערבים בישראל בעיתונות העברית". ניתן להעביר בהמשך סיכום עיקרי העבודה.

לסיכום, מגיע לרובא ורור להופיע בויקיפדיה בגלל הרזומה העשיר שלה הן במישור האדימי, התעסוקתי והחברתי הרב. וחשוב מכל בשל היותה ידועה בציבור בעשייתה התקשורתית הענפה.

בברכה

האם כותבת מילים אלו היא רובא ורור כפי שניתן להבין משם המשתמש? אני מפנה שוב לויקיפדיה:אוטוביוגרפיה ומקדים תרופה למכה בהפניה לויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה הכוללת את הפסקה "אם ערכתם מחקר ראשוני בנושא כלשהו, פרסמו את תוצאותיכם בכתבי-עת רגילים שיש בהם ביקורת-עמיתים. ויקיפדיה תדווח על עבודתכם לאחר שזו תיהפך לחלק מהידע האנושי המקובל. אך מובן שאינכם חייבים להביא את כל המידע על ערכים מכתבי-עת עם ביקורת-עמיתים." יוספוסשיחה 15:09, 26 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

כן רובא ורור היא כותבת המלים, חשוב להביר שאין בכוונתי לפרסם את הביוגרפיה האישית שלי ולא אפילו להופיע בתור ערך נפרד אלא להופיע בתוך הקטיגוריה של "ערבי ישראל", "אנשי רוח בולטים". הואיל ותרומתי אינה פחות דומה (ובחלק מהמקרים אפילו יתרה) לאנשים המוזכרים. תודה

על איזכורך בערך ערביי ישראל יש בדון לדף השיחה הרלוונטי (שיחה:ערביי ישראל). יוספוסשיחה 21:11, 27 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה