שיחה:שערי חסד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כמה שאלות/הערות[עריכת קוד מקור]

תגובותיי - בכתב מודגש. תמרה 11:13, 21 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

  • מהם בדיוק גבולות השכונה? בפרט האם האיזור של בנייני וולפסון היה פעם חלק ממנה? - הערה נכונה. אציין את הגבולות בערך
  • רחוב 'התנאים', 'האמוראים'? איפה הם נמצאים? האם שמם שונה? - השמות כבר לא קיימים. או שהם שונו, או שנמחקו (אולי שימשו פעם את סמטאות הירק?)
  • מדוע נפקד מקומו של בית הכנסת קהל חסידים (ואם כבר אז אולי גם רבי מאיר בעל הנס) מן הפרק "אתרים בעלי עניין"? - בעיניי הוא פחות מעניין, אבל אתה כמובן יכול להוסיף עליו פסקה, אם אתה מוצא לנכון.
נראה לי שרצוי. הפרק על קהל חסידים בספר "מקדש מעט" דומה בהיקפו לפרק על בית הכנסת הגר"א.
  • לדעתי המשפט "למרות זאת, הרבה מהפשטות והצניעות של השכונה לא סר ממנה עד היום, והיא חלק חשוב ומשמעותי בנוף הירושלמי.", טעון מחיקה או מיתון. - למה?
בתור מישהו שמתגורר בסביבה, לא נראה לי שהשכונה מהווה חלק חשוב ומשמעותי בנוף הירושלמי. היא יחסית קטנה, צדדית ופחות מוכרת משכנותיה. לגבי הצניעות והפשטות - נראה לי שרובה אבדה עקב השתלטות של אמריקאים עשירים.

עדיאל09:32, 19 באוקטובר 2007 (IST) הדמויות המפורסמות ביותר של השכונה היו הגאון רבי שלמה זלמן אויערבך ראש ישיבה ופוסק הלכה ראשון במעלה, וגיסו רבי שלום שבדרון, מגיד ירושלמי ידוע. כדאי להתייחס אליהם.[תגובה]

תיקון מיקום[עריכת קוד מקור]

למיטב הבנתי המפה לא נכונה. בית הכנסת הגר"א לא שוכן על רחוב הגר"א אלא על פינת הרחובות בר זכאי והשילה

צודק. תיקנתי. תמרה שיחה 12:24, 29 באוגוסט 2012 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 05:31, 9 ביולי 2013 (IDT)[תגובה]