לדלג לתוכן

שיחה:HSK

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כתיבת הערך[עריכת קוד מקור]

כתיבת הערך התבססה על תרגומו מוויקיפדיה האנגלית. Assaflaoshi - שיחה 21:18, 24 במאי 2016 (IDT)תגובה

ערך זה נכתב במסגרת הקורס האקדמי „שפות ואוריינות בהקשרי חינוך וחברה”, במסגרת התוכנית ללימודי תעודת הוראה, בית הספר לחינוך, אוניברסיטת תל־אביב.


הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

  • כללי: הערך נותן הסבר מפורט על מבחן ה HSK בשפה העברית וזה מידע שחשוב שיהיה נגיש לקהילת דוברי הסינית ( לא ילידים כמובן) בישראל.
  • בהשוואה לערך הכתוב באנגלית יש עוד לארגן את מיקום הטבלאות שהוספתם, כרגע זה נראה מבולגן, מה שמקשה על האוריינות של הטבלאות והאוריינות של הערך כולו בקישורים החיצוניים אני מציעה לשים קישור לאתר של מכון קונפוציוס בתל אביב, האתר של החאן באן, קישור לאתר של HSK, וקישור לאתר הרשמי ללימוד לבחינה. שאפו על הטבלאות שהכנסתם, אין לי מושג כיצד בניתם אותם אך נראה שזה לקח זמן ומאמץ.
  • פסקת פתיחה: יש להדגיש את שם הערך HSK.
  • הערך תורגם מאנגלית אך זה לא מצוין בדף השיחה.
  • חלקים בפסקה לא תורגמו טוב למשל "קהל היעד ובהתאמה גם תוכן השאלות במבחן, הינן מהמגזר האקדמי והעסקי, אך גם מחיי היום יום. המבחן פוּתח ב-1984" מה זה אומר קהל יעד... מחיי היום יום. יש לכתוב משפט למי מיעד המבחן ומשפט על תוכן השאלות.
  • מנקודת מבט סובייקטיבית, יש כמה מקומות שנראה שנצמדתם יותר מידי לתרגום אשר פוגע בקוהרנטיות של המשפטים.
  • גוף הערך: טבלאות: מציעה שתכניסו תיאור מעל הטבלאות או מתחתיה המסביר מה היא מראה, למשל טבלה ראשונה כתבו: פירוט 11 רמות מבחן עד 2010.
  • כמו כן חסרה פסקה המסבירה שככל שרמת המבחן עולה אוצר המילים שנבדק ועל מבנה המבחן בכללי.
  • מציעה שתוסיפו תעתיק סיני גם בהמשך ל HSKK כפי שנהגתם בכותרת הראשית.
  • סיום הערך: נראה שהערך עדיין בעבודה ולכן יש להוסיף תוכן ל" ראו גם, קריאה נוספת, קישורים חיצוניים", הכותרות נפתחו אך הקישורים טרם צורפו לכן אין עדיין מה להעריך.

בהצלחה חברה, קטן עליכם. Talblass - שיחה 23:04, 24 במאי 2016 (IDT)תגובה

הערכת סגל הקורס[עריכת קוד מקור]

שלום רב, עשיתם עבודה מאוד יפה בהרחבת הערך וניכר שהפנמתם את עקרונות הכתיבה האנציקלופדיים בוויקיפדיה עליהם דיברנו במהלך הסמסטר. שימו לב לשינויים הקטנים שעשיתי בפתיח ובמבנה. יש עוד דברים קטנים שאפשר לתקן (כולל פיסוק נכון - ראו תיקונים שעשיתי עד כה), אך בסך הכל יופי של עבודה. בהצלחה בהמשך! Shani - שיחה 00:37, 25 ביולי 2016 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אפריל 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ב־HSK שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 04:07, 24 באפריל 2024 (IDT)תגובה