שיחה:The Neverhood

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

"דה נברהוד"? זה שם של משחק, ואם אין משמעות בעברית לThe Neverhood אז לקרוא לערך בשם האנגלי, עם אותיות אנגליות! אני יודע שהודעה דומה השארתי גם בשיחות של פינק פלויד או המי, אבל "דה נברהוד" זה כבר ממש מגוחך. אני מבקש לערוך דיון ולקבוע מדיניות של שמות משחקי מחשב, ואם כבר אז גם שמות להקות ואלבומי מוזיקה. Nadcu42 13:48, 30 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

נעשה. יובל מדר - שיחה 17:57, 3 באפריל 2009 (IDT)[תגובה]

תגובה[עריכת קוד מקור]

אתה לא יכול לקרוא למשחק בתעתיק שמו הלועזי, זה לא יהיה טוב יותר. בנוסף, לא יצאה גרסה בעברית ולכן אתה לא יכול לקבוע את שמו של המשחק. גם כן שבתרגומים שחשבתי עליהם זה לא יוצא טוב כל כך: שכונתולם (שכונת עולם), שכונתנצח. (הרי The Neverhood זה שילוב של Neighberhood וEver. הובורג רצה שתהיה שכונה קטנה שתישאר לנצח. כפי שכתוב ב-Hall of Record)

--VB4231 - שיחה 21:00, 3 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

החומר הוא לא פלסטלינה![עריכת קוד מקור]

לאחר בדיקה מעמיקה נראה כי החומר שהשתמשו בו במשחק הוא לא פלסטלינה אלא דמוי פלסטלינה. הדמויות נוצרו ע"י חומר שנקרא גומי מוקצף, פלסטלינה רגילה הייתה קורסת במשקל הגוף. המבנים נוצרו כנראה מחומר יותר נוזלי ושגם דמוי פלסטלינה.

--VB4231 - שיחה 20:55, 3 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 09:28, 30 בדצמבר 2013 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (יוני 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ב־The Neverhood שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 20:21, 4 ביוני 2023 (IDT)[תגובה]