שיחת טיוטה:מדעי הצבא

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת Gilgamesh בנושא העברה לטיוטה

העברה לטיוטה[עריכת קוד מקור]

מתייג את כותב הערך. הערך אינו בשל למרחב הערכים כלל וכלל, ואמנה מספר סיבות.

  1. ויקיזציה - זו הזניחה שבסיבות אך אני מציינה ראשונה כיוון שהיא כבר מוזכר ב{{עריכה}} בראש הערך. הערך זקוק לעבודה טכנית נרחבת.
  2. ניסוחים בלתי מקצועיים ו/או שגויים - דוגמות לכך: ”עד תחילת המאה ה-19, צופה אחד, חייל בריטי משוחרר מתקופת מלחמות נפוליאון, רס"ן ג'ון מיטשל חשב ששום דבר לא השתנה בתחום הפעלת כוח בשדה קרב עוד מימי היוונים.” בפסקת היסטוריה; ”פעילות צבאית הייתה תהליך מתמיד לאורך אלפי שנים, והטקטיקות, האסטרטגיה והיעדים החיוניים של פעולות צבאיות לא השתנו לאורך ההיסטוריה” בפסקת היסטוריה צבאית; ”באיזו יעילות צבאות מבצעים את פעולותיהם ומשימותיהם קשורה קשר הדוק לא רק לשיטות בהן הם משתמשים, אלא גם לציוד ולכלי הנשק בהם הם אוחזים.” בפסקת מערכות צבאית.
  3. תכנים בלתי רלוונטיים - דוגמת פסקאות "לימודי מדע הצבא באוניברסיטה" שכל תוכנה בלתי רלוונטי וחצי-פרסומי (כיוון שאינו עוסק במדעי הצבא כתחום לימוד, אלא רק מפרט היכן ניתן ללמוד את המקצוע).
  4. הצהרות בעייתיות ללא מקור - דוגמות לכך: ”במובנים רבים מדע הצבא נולד כתוצאה מחוויות מלחמת העולם הראשונה” בפסקת היסטוריה; ”מפתח את השיטות האופטימליות למנהל וארגון של יחידות צבאיות, כמו גם לצבא בשלמותו.” בפסקת ארגון צבאי; ”גאוגרפיה צבאית אינה רק חשיבה על השגת השטח הגבוה יותר.” בפסקת גאוגרפיה צבאית; ”אנשי המילואים הם נושא מעניין במחקר כיוון שהם משלבים בין החיים האזרחיים לחיי הצבא באופן יומיומי.” בפסקת כוחות המילואים.

לא אוסיף כעת; לא כל הדוגמות שהבאתי מדוייקות לכותרת הסעיף בו הובאו. במידה ולכותב הערך אין פנאי לשפרו, אעבירו לטיוטה בעוד שבוע. מתייג את דבירותם, Damzow, איש שלום, ג'ייק, יאיר הנווט, YoavR, Shayshal2, Sargon the true king מגבל.‏בעלי הידע בהיסטוריה צבאית, ואת אבנר אילנאי, יואל, Tshuva, hagay1000, Kulli Alma, ג'ייקבעלי הידע בצבא. (שימנשמע?) מה, אין? 15:48, 27 באוקטובר 2020 (IST)תגובה

אני מסכים ותומך בהעברה לטיוטה גילגמש שיחה 16:56, 27 באוקטובר 2020 (IST)תגובה