שיחת מדיה ויקי:Copyrightwarning

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הוספת תיבת התווים המיוחדים מונעת את הצגת הודעת זכויות היוצרים. למישהו פיתרונים? אמיתי 09:33, 16 יולי 2005 (UTC)

תשאל את רועי, זה קשור ל-css שלו. טרול רפאים 12:12, 16 יולי 2005 (UTC)
אפשר דוגמה בבקשה? אני לא מצליח לשחזר את הבעיה. רועי | שיחה | 19:24, 16 יולי 2005 (UTC)

אני מנסה להכניס את &rlm ; (בלי הרווח) לרשימת התוים ולא מצליח לגרום לו להיות מוצג, למישהו יש מושג כיצד להכניס אותו (התו הזה מכריח כיווניות של מימין לשמאל). טרול רפאים 12:11, 19 אוגוסט 2005 (UTC)

שינוי מיקום[עריכת קוד מקור]

יש אפשרות לשנות את מיקום ההודעה? זה מופיע כעת בדיוק לפני התקציר, ופעם זה היה מופיע אחרי התווים המיוחדים. זה די מפריע שזה לפני התקציר... עניין של הרגל של שנים... Yonidebest Ω Talk 17:13, 2 דצמבר 2005 (UTC)

השינוי שבוצע נעשה ע"י המפתחים מכיוון שבמסכים קטנים מאוד אפשר היה לערוך המוני ערכים בלי לשים לב כלל להודעה בדבר זכויות יוצרים. ניתן להסתיר את ההודעה המטרידה באמצעות הוספת הקוד הבא לmonobook.css האישי:
#editpage-copywarn{
display:none;
}

אבל הפתרון הזה הוא לא כללי. אפשר לעשות כמו בוויקיפדיה האנגלית: לקצר את ההודעה הזו ולהוסיף הודעה מורחבת על זכויות יוצרים בהמשך הדף (כלומר בMediaWiki:Edittools). ערן 18:51, 2 דצמבר 2005 (UTC)

אני מעדיף לא ליצור מונובוק משלי כדי לדעת איך הוויקיפדיה נראית אצל הרוב. אסתפק בשורה אחת מעל התקציר, והשאר בסוף כפי שהצעת. ועדיף שזה יהיה בגודל כתב רגיל - אנחנו לא מנסים להסתיר את זה וזה סתם מפריע לעין. תודה, Yonidebest Ω Talk 19:59, 2 דצמבר 2005 (UTC)

הודעות זכויות היוצרים בדף העריכה[עריכת קוד מקור]

כרגע בדף העריכה קיימות שתי הודעות על זכויות היוצרים, אחת בין תקציר העריכה לתיבת העריכה (זו שמופיעה בהודעת המערכת הזו), והשנייה מוקפת במסגרת אדומה מתחת לתווים המיוחדים (זו שנקבעת במדיה ויקי:Edittools). כיוון ששתי ההודעות די חוזרות אחת על השנייה אפשר לוותר על השנייה שמופיעה במקום "פחות אסטרטגי" וכך להקל על דף העריכה. אפשר להקיף את ההודעה הראשונה במסגרת אדומה כדי שלא תגרע תשומת לב מהודעות זכויות היוצרים באותה צורה כפי שההודעה השנייה מוקפת במסגרת (באופן די דומה לדף העריכה בוויקי הגרמנית). מה דעתכם? ערן 21:48, 3 בדצמבר 2006 (IST)תגובה