שיחת משתמשת:Efrat.Shahaf/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת האלקושי בנושא ברוכה הבאה!

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


"ארכוב"

ברוכה הבאה![עריכת קוד מקור]

הי אפרת,

שמחתי מאוד על הצטרפותך לקהילת העורכות בוויקיפדיה ועל העריכות החשובות שלך בנושאי פסיכולוגיה. אני אחראית מטעם ויקימדיה ישראל על הקשרים עם האקדמיה, ובמסגרת פעילות זו אנו מעודדות גם את צמצום הפער המגדרי בוויקיפדיה (ראי למשל ערכים שנכתבו והורחבו במסגרת הקורס על נשים ומגדר בחוג לעבודה סוציאלית. עם זאת הצטערתי לראות כי נקטת עמדה לוחמנית בערך גזלייטינג. מנסיוני, לא יוצא שום דבר טוב ממלחמות אלה. לקהילה יש כללים ונהלים שנקבעו ויש לפעול לפיהם. אני גם ממליצה להסתכל על המדריך לכתיבה אנציקלופדית כדי ללמוד איזה תוכן מתאים לערך ואיזה לא. Keren - WMIL - שיחה 17:17, 26 במאי 2021 (IDT)

תודה קרן אבל זה באמת חשוב לדעתי ואני לא מצטערת. עם זאת, את זכאית לדעתך:) כמו גם אני... Efrat.Shahaf - שיחה 17:23, 26 במאי 2021 (IDT)
אפרת, הנושא בוודאי חשוב, אבל הסיפור של גליה עוז לא מתאים כפרק בערך על גזלייטינג. חבל לי שתיכנסי לדיון כוחני ולא נעים מתוך חוסר הניסיון וההיכרות שלך עם הקהילה וכלליה, וועם סגנון הכתיבה האנציקלופדי. Keren - WMIL - שיחה 17:28, 26 במאי 2021 (IDT)
קרן, אני סיימתי את הדיון. החלטתם להוריד את הספר שהביא את נושא הגזלייטינג וההתעללות הנרקיסיסטית לדיון בארץ. זה מה שעשיתם. מחיאות כפיים לכם. זה הכול. תודה על ההתערבות. צודקת. לא אלחם. נכנעתי. שיהיה לך יום טוב ומבורך. Efrat.Shahaf - שיחה 17:32, 26 במאי 2021 (IDT)
אני אשאיר כאן את השיח בינינו. יש לי תחושה שבאופן היסטורי זו תהיה נקודה שאת תסתכלי עליה ותצטערי שבחרת מה שבחרת לעשות... עזרת להשתקה... תחת פרק התעללות נרקיסיסטית בילדים... לא נתת לי להביא לקוראים ספר שיכול לשפוך אור על החוויות שלהם... תחשבי על זה... Efrat.Shahaf - שיחה 17:39, 26 במאי 2021 (IDT)
וגם באמת תטרחי לקרוא את הפרק... ואף על פי שאת אולי לא מבינה מהחוויה שלך, אם תקראי את מה שכתבתי וציטטתי מהספר שלה, את תגלי שלאט לאט נחשף לך עולם שלא הבנת... כי כולו מעומעם ע"י גזלייטינג... וזה היה חשוב להביא משהו חווייתי בפרק הזה... כי רוב הילדים שעוברים את זה נותרים בתחושה שהם אשמים... זה האפקט של הגזלייטינג... אז גליה עוז היא דמות מעוררת השראה... והיא אישה אמיצה, סופרת ילדים, שהחשיפה של הסיפור שלה לאור גרמה לה מה שהיא גרמה לי בדיון... רק הרבה ביותר בגדול... היא ספגה האשמות... אבל היא עוררה דיון... ובזה כוחה... לי זה מספיק שיראו בדף השיחה באופן היסטורי שחסמו אותי מלכתוב על הנושא הזה. יום אחד הוא יכנס לערך. באופן היסטורי לא תהיה ברירה:) Efrat.Shahaf - שיחה 17:44, 26 במאי 2021 (IDT)
ברוכה הבאה! מאחר שאני מכיר את השלב המבאס בו מתחילים להיות פעילים בוויקיפדיה ונתקלים בהתנגדויות וחיכוכים, הכנתי בזמנו דף עם מספר טיפים שמיועדים בדיוק לשלב הזה. מפנה לשם למקרה שזה יוכל, ולו במעט, לסייע בהבנת "התרבות המקומית" ואולי לקצר מעט את הדרך במשהו. בהצלחה בהמשך דרכך במיזם, אם תצטרכי פעם משהו, מוזמנת לפנות גם אלי. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 02:04, 30 במאי 2021 (IDT)
ברוכה הבאה, אני באופן אישי לא מכיר את התחום של גזלייטינג ואני משתדל לא לכתוב בנושאים שאני לא מבין בהם. אבל באופן אישי אני שמח מאד על כניסת עורכת מהתחום הפסיכולוגי ואני מקווה מאד שתשארי כאן וקבלת הפנים הראשונית הלא מלבבת (שרבים מאיתנו ספגו גם כאן) לא תרפה את ידייך, אנו זקוקים לעוד שכמותך. הָאֶלְקֹשִׁישיחה • י"ט בסיוון ה'תשפ"א 02:14, 30 במאי 2021 (IDT)