שיחת משתמש:אריה ענבר/השם היכל עבור TEMPLU

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מקורות המעידים על התרגום:

אריה, ראיתי. שמות הערכים הנוכחיים אינם שגיאה, השמות שאתה מציע מצויים בדפי הפניה המפנים לשמות הנוכחיים (וכך אף אחד שמחפש מידע על בתי הכנסת האלה לא ילך לאיבוד).
עכשיו ניצבת בפנינו ברירה. אפשר לפתוח ב"מלחמת שלושים השנים", עם הזיקוקים והפיצוצים הנילווים לה (במהלכה ודאי תשוב בת-זוגתך ותאשים אותי ואת שכמותי בכך שאנחנו הורסים את הוויקיפדיה). אפשר גם לנסות לחיות עם העובדה כי במקרה הזה, משתי אלטרנטיבות אפשריות נבחרה אחת שפחות מוצאת חן בעיניך (תאמין לי שיש כמה ערכים אחרים שכך אני מתנהל כאן).
אני מעדיף קצת רגיעה בנושא, ומקווה שגם אתה תבחר את אותה האפשרות. אם כך יקרה, אני מבטיח לא לאזכר את ההכרעה הזו בכל דיון עתידי, מולך או מול אחרים.Oyשיחה 07:50, 3 בינואר 2011 (IST)[תגובה]
ראשית אתייחס לצורת הדיון - אני מבקש לדון בצורה עניינית וממוקדת בנושא (אני ממליץ לך למחוק את ההערה המיותרת, המופנית לאדם אחר ואת ההבטחה התמוהה על אי אזכור ההכרעה, אלה דברים שלא תורמים לדיון, הם רק מורידים אותו מהמסלול הענייני לקטטה אישית. אם תקבל את המלצתי ותמחק הערות אלה מדבריך, תוכל למחוק גם את דברי אלה שבסוגריים).
  • השמות הכוללים את המילה "היכל" אינם שמות שאני "מציע", אלה השמות שהיו לערכים ושונו ללא הסכמה.
  • אפשר לשנות את השם של תל אביב להעיר הגדולה ביותר בישראל אחרי ירושלים ולטעון שזה לא שם שגוי - נכון זה לא יהיה שם שגוי, זה רק לא יהיה השם המדויק ביותר. כך גם עם הערכים האלה - השם המדויק צריך לכלול את המילה היכל.
  • לא ברור לי על איזה מלחמה אתה מנבא, אני מבקש לשכנע בעזרת מקורות, האם יש לך מקורות נגדיים? על כך בדיוק היה הדיון הקודם וביקשתם מקורות בעברית - כעת סיפקתי אותם. אז מה הבעייה?
בברכה. ליש - שיחה 08:30, 3 בינואר 2011 (IST)[תגובה]
ממש קיוויתי לא לקרוא את התשובה הזו, למרות שהימרתי שתשיב בדיוק בסגנון זה. לדעתי, תשובתך שגויה לכל אורכה וגם מטעה. התממותך באשר לאותה "מלחמה" שמאיימת לפרוץ על רקע זה, מדאיגה כפליים. כבר שכחת שלא מזמן פרשת בקול רעש גדול בדיוק בגלל הנושא הזה? בשביל מה אנחנו צריכים את זה שוב? נסה להבין ששמות הערכים האלה אינם שגויים. אפילו לגישתך, מתוך שני שמות אפשריים נקבע אחד מהם, זה שפחות מוצא חן בעיניך. נסה לחיות עם זה. Oyשיחה 12:54, 3 בינואר 2011 (IST)[תגובה]
צר לי שאינך מוכן לנהל דיון ענייני וממוקד בנושא השם העברי המתאים ביותר ל-TEMPEL ובמקום זאת מנסה להעביר את השיחה להתנגחות אישית. השמות הנוכחיים, אליהם הועברו הערכים ללא הסכמה, במחטף, הם לא השמות הטובים ביותר, לכן יש להחזיר את הערכים לשמות המקוריים. ליש - שיחה 07:03, 4 בינואר 2011 (IST)[תגובה]