לדלג לתוכן

שיחת משתמש:בן93/המאגר הלאומי לתורמי מח עצם של עזר מציון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 ימים מאת בן93 בנושא על מה בעצם הערך?

על מה בעצם הערך?[עריכת קוד מקור]

תוכן העניינים של הערך נראה כך:

  1. רקע רפואי
  2. הליך התרומה כיום
  3. רקע היסטורי
  4. אבני דרך
  5. מאגרים נוספים בישראל
  6. ראו גם
  7. קישורים חיצוניים
  8. הערות שוליים

יש כאן 8 פרקים, אך רק בחלק מאחד מהם, בפרק 4, מובא מידע שנוגע ישירות לנושא הערך, ומידע זה מופיע כבר בערך עזר מציון. שאר הפרקים הם מידע רקע לנושא הערך.

אז אם ניתן לכתוב ערך, ולו גם קצר יותר, העוסק בנתוני המאגר עצמו ולא מסתובב סביב סביב לו - מה טוב. כרגע הערך לא מתאים למרחב הערכים. עמית - שיחה 14:20, 17 ביוני 2024 (IDT)תגובה

תודה על ההערה, אפעל לתיקון הערך ואחר כך אבדוק שנית.
אני חשבתי שיש קשר בין הרקע הרפואי והליך התרומה כיום לערך עצמו כיון שהמאגר שינה את אופן ביצוע תרומות המח עצם בישראל (מה שהקל על התורמים וכנראה העלה את כמות התרומות בפועל). מה דעתך?
תודה רבה בן93שיחה 13:31, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה
ברור שיש קשר, וברור שהערך צריך לכלול מידע רקע לנושא. אבל היחס בין הרקע לבין נושא הערך צריך להיות 80-20 לכל היותר. לגבי מה שאתה כותב פה על ההשפעה של המאגר על אופן הביצוע: זה בדיוק סוג המידע שצריך להופיע בערך, עם מקור. אבל לא כתבת את זה בערך.
אני די בטוח שיש הרבה מה לכתוב על המאגר עצמו: איך הוא בנוי, איך הוא פועל, איך הוא ממומן, כמה מועסקים וכמה מתנדבים בו, מה ייחודו לעומת מאגרים אחרים וכיוצ"ב. עמית - שיחה 13:47, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה
תודה.
כתבתי אבל אולי לא ניסחתי נכון, אבדוק ואתקן, לגבי מה שציינת רציתי לכתוב אבל לא הצלחתי לאתר מידע אמין עם מקורות שאוכל להסתמך עליהם, אני מנסה להשיג. (די קשה לאפיין, כיון שמנהלתית המאגר הוא מחלקה בעמותת עזר מציון, יש מקורות שמדברים על תקציבי מדינה, מימון מקופות החולים של מושתלים, ותרומות, אנסה להשיג מקורות ולנסח).
תודה רבה בן93שיחה 14:10, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה