שיחת משתמש:זהבה קופר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 חודשים מאת דובי123

שלום זהבה,

ברוכה הבאה לויקיפדיה. שמתי לב לעריכה שלך בערך על נרקיסיזם ולאחר שקילה של הדברים, ביטלתי אותה.

אני שמח לראות עוד אנשי מקצוע בויקיפדיה. אולם, כאשר כותבים אנצקילופדיה, נהוג להשתמש במקורות, רצוי מקורות מהימנים ותקפים מהספרות המקצועית, במיוחד כאשר כותבים פתיח. מקורותיו של המושג 'נרקיסיזם' אכן נמצאים בספרות הפסיכואנליטית, אך מאז המושג התפתח רבות, תפיסות השתנו במהלך השנים, וכן, התפתחו כלים חדשים (לדוגמה, שאלון NPI, שאלון PNI) שתרמו להתקדמות המחקר, בעיקר בתחום הפסיכולוגיה החברתית.

בספרות המקצועית השיח הרווח על המושגים שביקשת להכניס לפתיח, הם הערכה עצמית חבויה (Implicit Self-Esteem), ובאופן כללי, הוא מושג שנתון במחלוקת בקרב אנשי המחקר. דובי123 - שיחה 19:01, 1 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

תודה על התגובה. אני חדשה בעריכה ולומדת את הכללים. זהבה קופר - שיחה 20:29, 1 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
האם מותר לשים כאסמכתה מאמרים וספרים שכתבתי בעצמי? (6 ספרי תיאוריה פסיכואנליטית ומאמרים רבים). זהבה קופר - שיחה 20:43, 1 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
באופן כללי, לא נהוג לעשות את זה. בספרות המקצועית הכוונה למקורות שפורסמו בכתבי העת השונים.
אני אנסה לצוטט לך את המדריך לכותבים מתחילים בויקיפדיה בדף המשתמש. יש גם את ויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה. אבל, הנה כמה טיפים כלליים שעזרו לי בתחילת הדרך בויקיפדיה.
ויקיפדיה היא אנצקילופדיה וירטואלית, לכן יש כאן לא מעט ערכים מכל מיני סוגים. כאשר אנחנו רוצים לקשר לערך אחר ניתן לעשות זאת באמצעות הקלדה של שתי סוגריים מרובעים: [[ - ברגע שתקלידי את שתי הסוגריים, יקפוץ לך חלון קטן שבו תוכלי לקשר לערכים שונים. אז, למשל: "בפסיכואנליזה, דחף הוא..."
אם תלחצי עכשיו על המילה המקושרת, בצד שמאל בקטן יופיע טקסט שנקרא "שינוי טקסט", אז נוכל לשנות את המילה "פסיכואנליזה" אל, למשל, "לפי התאוריה הפסיכואנליטית, דחף הוא..."
בויקיפדיה, כאשר אנחנו רוצים להוסיף מקור, אנחנו לא צריכים לצוטט אותו בעצמנו. לדוגמה, אם תלכי אל דף הטיוטה שלך ותלחצי על "הערת שוליים", מספיק להכניס את ה-ISBN של הספר, או מזהה DOI של המסמך ואז ויקיפדיה תיצור את הקישור לבד. אם לדוגמה המאמר נמצא בספרייה הלאומית (NCBI) או SAGEPUB, מספיק להכניס רק את הקישור להערת השוליים ולאחר מכן ויקיפדיה תיצור את הציטוט הרלוונטי.
המדריך מעמיק יותר. אני אנסה לשלוח לך קישור. דובי123 - שיחה 21:16, 1 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום זהבה קופר, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,דובי123 - שיחה 21:27, 1 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה