שיחת משתמש:חכם חנוכה/דף משתמש של חכם חנוכה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא ארכיון של דיונים שהתקיימו במזנון. דיונים חדשים יש לקיים במזנון הנוכחי. אין לערוך דף זה.



לאחר שכל הניסיונות להידבר עם חכם חנוכה בדרכי שלום על ניקוי הדף שלו מחומר פוגע עלו בתוהו, נאלצתי לנקות את הדף בעצמי, בלא להיות בררן (ראו פרטים נוספים בדף המשתמש). דוד שי 15:12, 30 ספט' 2004 (UTC)

לאור הערות בן הטבע ודוד שי בנוגע לכך אני מעלה כאן להצבעה את נושא דף המשתמש של חכם חנוכה. אני פסימי אם חנוכה אכן יענה לפנייתו של דוד שי המכונה בפיו "העריץ", ויסיר מרצונו אלמנטים פוגעים מדף המשתמש. כמו כן אני סבור שמחיקה חד צדדית על ידי בן הטבע היא פחות ראויה מפעולה לאחר הצבעה. לכן אני מבקש להצביע על הישארותם (או החזרתם) של שלושה אלמנטים בנפרד:

א. ביוגרפיות של כוכבות פורנו.
ב. התייחסות לשן שש זעם כטרול.
ג. הקטע "ניסויי" שנועד לקדם את דירוגו של חנוכה במנועי חיפוש.

דעתי היא כי א. למחוק - דף המשתמש לא נועד להצגת חומרים שאין מקום אחר לשמור אותם. ב. למחוק - כפי שהיטיב להסביר בן הטבע, שש"ז ידידנו אינו טרול כי אם משתמש בעל תרומה משמעותית וייחודית לויקיפדיה. ג. למחוק - הקטע "ניסויי" הוא פגיעה במשתמשי הגוגל, יש בו ריח חזק של מירמה, והוא פוגע בויקיפדיה ובאופן פוטנציאלי בדירוגה בגוגל. אני מבקש מכל המשתמשים להצביע על נושאים אלו ולסגור העניין אחת ולתמיד. אלמוג 09:58, 30 ספט' 2004 (UTC)

אלמוג, בזה הרגע גרמת לי לבדוק מה הנהלים בויקיפדיה האנגלית. לפי מה שכתוב בדף הזה: en:Wikipedia:User page, אסור להעלות לדפי המשתמש כל תוכן שהוחלט שאינו מתאים לויקי. במילים אחרות, אם הוחלט שהביוגרפיות לא מותרות לכתיבה במתחם המאמרים, אסור להן גם להופיע בדף המשתמש. כך גם לגבי כל שאר התכנים. אני מקווה שאספיק לתרגם את הדף המדובר עוד היום, כדי שגם חנוכה יוכל לקרוא אותו בלי להתאמץ.
באשר לענייננו, הנהלים קובעים במפורש שיש להוריד את התוכן של דף המשתמש ומיד. לפיכך, כל ההצבעה מיותרת.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 10:04, 30 ספט' 2004 (UTC)


אלמוג, אין לי בעיה עם כך שחנוכה יכתוב במזנון או איפה שהוא, שמר זעם הוא טרול. הרי כולנו יודעים שאינו, ובכלל לא מתייחסים ממש לדברי חנוכה. אולם, דף המשתמש כמוהו כערך בויקיפדיה והוא מייצג את מפעלנו לא פחות מאשר כל ערך שאנו כותבים. מכאן, הסקתי שזו הכפשה מיותרת ומחקתי זאת. יש הבדל גדול, מה כותבים בדף שיחה ומה מציגים בדף המשתמש. בדפי שיחה אפשר לכתוב כמעט הכול, אך דף המשתמש צריך לעמוד במגבלות מסוימות, שחנוכה מסרב לקבלם. זה התחיל עם קישורים לתרומותיו של רועי ונגמר בהסברים מיותרים מה צריך לעשות עם מר זעם. כמובן, שזה היה בלתי נסבל להשאיר את תמונות התועבה שם. שיפתח אתר חינמי וישים שם את כל מה שהוא רוצה. ברם, המטרה שלו היא להציק לנו. המידע שהוא מספק הוא משני ומשמש רק ככלי למטרותיו.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 10:25, 30 ספט' 2004 (UTC)


ברור שאסור לאף אחד לכתוב בדף המשתמש של משתמש אחר. אבל זה באמת לא אומר שמותר למשתמש לכתוב שם מה שהוא רוצה. אני קודם כל הייתי מסיים את הניסוי של חוכמולוג חנוכה, ומוחק את רשימת המילים האינסופית. ובאשר לכוכבניות הפורנוגרפיה, אני חוזר על דעתי המקורית, ומציע לאפשר לו, אם הוא כל כך רוצה לפתוח עליהן ערכים, ושלום על ישראל. זה פחות יזיק מהמצב הנוכחי, ומנסיונות ההתחכמות שלו. כל עוד בערכים האלה לא תהיה פורנוגרפיה, אלא רק הוא יכתוב עליהן, למי אכפת? הרי בלאו הכי הערכים האלה לא מקושרים לשום דבר, ויהיו מקושרים מקסימום בינם לבין עצמם, ולדף משתמש של חוכמולוג חנוכה. אני מציע גם שבערכים האלה תאסר הצגת תמונות שכוללות חלקי גוף מהצואר ומטה - חשופים או אפילו לבושים. רק תמונות פנים. eman
אני מסכים עם EMAN. הניסוי כביכול שלו הוא נסיון להביא את דף המשתמש שלו להיות מוצג בבערך כל חיפוש שני בגוגל, ללא שום קשר לתוכן החיפוש - כמובן. את זה יש להוריד מיד ובלי שום משאל!!!. הוצאת דיבה היא עבירה שאפשר לתבוע עליה, לכן על חנוכה למחוק את הקטע המעליב על שן שש, או שמישהו אחר יסיר. בנוגע לכוכבניות פורנו - יש דבר כזה שנקרא ארגז חול, שם שמים את כל הזבל שרוצים (טוב, תיקון - כל הזבל שרוצים שנאמן לעקרונות ויקיפדיה. שלא יתחכמו איתי פה). בנוסף אני חושב שחנוכה לאט לאט מאבד את הלגיטימיות שלו כאן. מעשיו עברו כבר את גבול השובבות, ואני מאמין שהקהילה צריכה לחשוב טוב אם כדאי לתת לו לגיטימציה נוספת. GNU 11:34, 30 ספט' 2004 (UTC)

השאלה היא כמובן מיהו חנוכה: האם פרחח שהעיפו אותו מבית הספר ומהצבא ואת כל התסכול שלו הוא מוציא עלינו, או אולי שני חברים מתוחכמים שפועלים יחדיו ועושים עצמם דמות אחת פרחחית. ישנן הרבה אפשרויות ולמזלנו הן מתבטאות רק בדמות אחת. אבוי לנו אם היו לנו כמה כאלה על הראש. לי באופן אישי, לא מפריע שאת המידע אודות "אהובותיו" הוא משאיר בדף המשתמש שלו. אך לא נרשה שייצור קישור לדף משתמש של חבר אחר ולצידה הכפשה. זה מוריד מערכה של ויקיפדיה בעיני המתבונן מבחוץ.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 11:29, 30 ספט' 2004 (UTC)

אני מעתיק את הדברים שהובעו בדף השיחה של חנוכה לכאן:

למה הוא נמצא? הוא פוגע במהותו של דף המשתמש (לספר על המשתמש ותרומותיו) ופוגע בציבור הגולשים- אם תנסו למשל לחפש "קידומת 03" תגיעו לדף הזה שבכלל לא קשור! – אלמוני

למשתמש שפגע בדף המשתמש של חכם חנוכה: איני מסכים לפגיעה בדפי משתמש. למרות שלדעתי תוכן הדף הינו גבולי בלשון המעטה, ללא החלטה דמוקרטית ומתן אפשרות ליוצר הדף להביע דעתו ולהגן על עצמו, לא אוכל לאפשר פגיעה חד צדדית, ולכן שיחזרתי את הדף (עם כל הצער שבדבר) אלמוג 08:31, 30 ספט' 2004 (UTC)

אלמוג נהג בהגינות רבה, אך הצדק הוא עם המשתמש האלמוני. אוסף המילים הגדול בדף המשתמש של חכם חנוכה משמש להטעיית מנועי החיפוש, ודרכם להטעיית הגולשים. במונחים שאלמוג מכיר טוב ממני, יש בכך משום קבלת דבר במרמה. מנועי החיפוש אינם נוהגים בסלחנות כלפי מתחכמים כאלה, ועלולים להעניש את ויקיפדיה העברית (ראו פרטים נוספים: מנוע חיפוש). המצב הנוכחי הוא פגיעה חד צדדית של חכם חנוכה בויקיפדיה. מתוך כבוד לאלמוג, וכיוון שברור לי שחכם חנוכה אוהב את ויקיפדיה, אני מצפה שיוריד בעצמו את כל אוסף המילים הגדול שבדף המשתמש שלו. דוד שי 09:09, 30 ספט' 2004 (UTC)
לי ממש "נשבר" מהמשחק של "חכם חנוכה". התאפקתי עד עכשיו, וניסיתי להתעלם ולא להתקרב לוויכוחים האינסופיים שרק מבזבזים אנרגיה של כל הויקיפדים. אבל כשעשיתי חיפוש בגוגל ל"קידומת 03" הופיע דף המשתמש של "חכם חנוכה" במקום ה-6-י. דף זה אינו מייצג אותנו כויקיפדיה מכובדת (אם מתבטאים בלשון מינורית). רק עכשיו הפנמתי כי גם דפי משתמש נסקרים ע"י גוגל. אני מציע למחוק לאלתר את הקטע "ניסויי" מדף הבית של חנוכה, ואם ימשיך בדרך נלוזה זו לסגור את דף הבית שלו בכלל. ^^ דּוֹד1 10:54, 30 ספט' 2004 (UTC)

זה רק מראה שהוא לא טיפש בכלל, בניגוד לסברתו של גילגמש. ללא אלמוג, אפילו לא הייתי מעלה בדעתי שרעיון עיוועים שכזה צץ במוחו של חנוכה.

אגב, סתם שאלה לשם הסקרנות בלבד. למה לאדם לחפש מידע אודות קידומת 03. אפילו אם אקדיש את כל חיי לכך לא אצליח למצוא סיבה אחת. בן הטבע 11:43, 30 ספט' 2004 (UTC)

אני ידוע מזמן כתומך נלהב בחסימתו של מר חכם ומחיקת דף השמתמש שלו. אני מתנגד לכל פשרה איתו. ערכיו לא עומדים בסטנדרטים המקובלים בויקי ואני לא חושב שיש מקום לשנות את הנוהל, מה גם התנהגותו הבריונית לא מעודדת אותי לשנות את דעתי גילגמש 12:44, 30 ספט' 2004 (UTC)
אותי מאוד מעניין לדעת, למה חכם חנוכה עושה את זה, אין לו משהו אחר לעשות בחיים? Radagaisus

א. מותר לי לכתוב על הביוגרפיות של כוכבות הפורנו! מי שלא הבין את זה יש לו בעיות בהבנת הנקרא!

ב. שן שש זעם רשם בדף שלו שאני טרול, אני פשוט החזרתי לו.

ג. אומרים שכל אדם זכאי עד שלא הוכחה אשמתו. יש לכם הוכחה שהניסוי נועד לגוגל? וגם אם כן מה רע בזה? כולם עושים את זה. ואין לכם מה לדאוג!! גוגל מתערב בתוצאות החיפוש רק במקרים בודדים וחריגים. כדי להוריד את הדף שלי צריך לעשות את זה ידנית, ואני לא חושב שהם בודקים במיליארד אתרים ידנית האם הם מרמים אותם. --חכם חנוכה 13:20, 30 ספט' 2004 (UTC)

דווקא פה [1] הם אומרים שהם בודקים כל פנייה. שננסה?

אני מזמין אותך לנסות! (אתה באמת מאמין שיש מישהו שם שבודק כל כתובת וכתובת) --חכם חנוכה 13:44, 30 ספט' 2004 (UTC)
כן. המוניטין שלהם זקוק לזה שהתוצאות שלהם יהיו נכונות, ומאזן הכספים שלהם זקוק לאנשים שמשתמשים בקידום אתרים הוגן.

חנוכה, תוכל לספק לי קישור למקום שבו נטען שאתה יכול לכתוב כל מה שאתה רוצה בדף שלך? הבנתי שאחרים הביאו קישורים שסותרים את זה. שנית, אין צורך להוכיח בשביל מה הניסוי נועד בשביל לטעון שהוא מזיק לויקיפדיה ויש להעיף אותו, וזהו אכן המצב. שלישית - אתה מדבר כל הזמן על "דמוקרטיה". הנה, נערכה הצבעה דמוקרטית, בה השתתפו אנשים רבים שתרומתם לויקיפדיה, גם בספירת מאמרים בלבד, גדולה מזו שלך. אני מציע שתקבל את הכרעתם. גדי אלכסנדרוביץ' 14:12, 30 ספט' 2004 (UTC)


דברים כאלה אולי נעשים בדפים פרטיים ומסחריים (ובמיוחד באתרים פורנוגרפיים). אבל לא בויקיפדיה. אנחנו לא נוכל להשלים עם נורמות כאלה של הטעייה. לדעתי לא מספיק לבקש ממך להסיר את זה מהדף שלך, צריך גם למחוק אותו בשביל להסיר את זה מהיסטוריה! eman

חכו - אין צורך בהצבעה, ואין צורך לפתוח דיון שלם על הטלת צנזורה על דפי משתמש. יש נהלים ברורים מאוד לגבי מה מותר ומה אסור לכתוב בדפי משתמש. כרגע עוד לא סיימתי לתרגם את הכללים, אבל לפי המקור האנגלי ברור שאין צורך בכל ההצבעה. בואו נחסוך את כל הטרחה, ובמילא יש רוב נגד חנוכה. אני מקווה שלא יקח לי הרבה זמן לסיים את התרגום, ואז נוכל למחוק את הדברים הבלתי ראויים מדף המשתמש של חנוכה בלי דיחוי. הכללים קובעים במפורש כי תוכן שנקבע לגביו שאינו יאה לויקיפדיה לא יופיע במתחם המאמרים, וגם לא במתחם דפי המשתמש. כבר הוחלט לגבי הביוגרפיות שאסור לו לכתוב עליהן ביוגרפיות, ולכן גם אסור להן להופיע בדף המשתמש שלו. אותו הדבר לגבי הסעיף "ניסוי".--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 13:02, 30 ספט' 2004 (UTC)

  • לאפשר לחנוכה לרשום מה שהוא רוצה בדף המשתמש שלו
  1. חכם חנוכה 16:40, 30 ספט' 2004 (UTC)
  • להטיל צנזורה על דפי המשתמש
  1. גילגמש 12:50, 30 ספט' 2004 (UTC)
  2. אלמוג
  3. Roybb95
  4. דּוֹד1
  5. בן הטבע
  6. GNU
  7. דוד שי
  8. Radagaisus
  9. גדי אלכסנדרוביץ'
  10. אליבאבא
  11. משתמש:Y2004
  • למחוק מדף המשתמש של "חכם חנוכה" את רשימת המילים, ולהחזיר את הטקסט על הכוכבניות לערכים אצמעיים עם המגבלות המתבקשות
  1. eman
  2. SHIMONSHA
  3. חכם חנוכה 16:40, 30 ספט' 2004 (UTC)
  4. נריה הרואה - לא שאני תומך בערכים. אני תומך בחופש הביטוי.

אם באחד הימים יצליחו להמציא מכשיר שאוסף קולות שהושמעו במהלך ההיסטוריה, אני מבקש שלפני הניסיון לאתר את הדברים שהשמיע אלוהים בדברו אל משה, יש לנסות לאתר את מחאתי הנמרצת כלפי עמנואל, שהושמעה היכן שהוא בארץ ישראל ביום זה.

ידידנו זה אף פעם לא רגוע כשהוא חש רגיעה, אף פעם לא שלוו כשיש סביבו שלווה, אף פעם לא נוח לו כשהוא שרוי במנוחה. במקום לראות שישנה כאן צרה צרורה, הוא לוחם למען חירותה. במקום לגרש מעלינו את הסבל, הוא מנסה ללמדנו שהסבל נדרש ושיש לו זכות קיום. מה זו האבירות המהוללת שהוא מפגין כל הזמן למען "המדוכאים עלי אדמות", זאת לא אדע. כל בר דעת מבין היטב שנזקו של חנוכה רב יותר מתועלתו, אם זו אכן קיימת, אך עמנואל יחוש לעזרתו ולמען הערכים המנותקים שבהם הוא מאמין. חזור אל העם ממנו באת, החבר עמנואל, אנו אוהבים אותך ללא גלימת האבירים המיותרת שעטית על גופך.

למען אסייע לציידי הקולות, קריאתי לא היתה אלא: עד מתי?

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 15:37, 30 ספט' 2004 (UTC)


פששש... איזה כבוד
באופן אישי אני בטוח שנסתדר הייטב ללא חוכמולוג חנוכה, וערכיו, כפי גם שהעולם ייסתדר הייטב ללא לארי פלינט ופרסומיו. אבל דוקא בגלל שהוא מעצבן הוא מציב מבחן לחופש הביטוי, כפי שהציב פלינט בארצות הברית, מבחן שאני חושש שנכשלנו בו. כי זה לא חוכמה להיות בעד חופש הביטוי רק למה שנעים לשמוע ולקרוא.
צריך היה לטפל בו בחשדנות, אבל לפי הכללים. מה שהיה צריך למחוק, למחוק. ומה שלא לא למחוק רק כי הוא כתב את זה. אם הוא כל כך רוצה לכתוב על כובניות פורנו, לא צריך למנוע את זה ממנו, כל עוד הערכים עצמם לא יכילו פורנוגרפיה. למה? כי צריך סיבה מיוחדת מאוד למה לצנזר משהו, סיבה שאני לא רואה כאן. והורדת הרף תתחיל בשחקניות פורנו, ותמשיך בתיאור אירועי האינתיפאדה.
אני מאמין שבסופו של דבר גם ככה העסק היה נגמר הרבה יותר מהר. ובכל מקרה זה היה הדבר הנכון לעשותו. eman
מצטרף לEman. גם לפני עידן החכמולוג הרגשתי שהיד כאן קלה מדי על ההדק, ואני חושש שההתנפלות על הנודניק ללא ספק הזה רק מראה את זה. אני מקווה שכולם יפיקו מזה איזה לקח לגבי הטיפול בטרולים, והסובלנות שצריכה להיות כאן גם לערכים אידיוטיים. לא, בן הטבע, אל תענה לי, אני כבר יודע מה אתה רוצה לומר, ואת ויליאם צריך לשנות לו'יליאם. גדי אלכסנדרוביץ' 16:39, 30 ספט' 2004 (UTC)
תגידו, לא נמאס לכם? אנחנו לא דנים בזה עכשיו, עניין הכוכבניות שלו נסתיים מזמן, הוא עזב את ויקי העברית, סגרנו לו את דף המשתמש, דוד שי תמך בזה, שלום על ישראל. אתם מפתיעים אותי. שני המשתמשים שלאורך כל הזמן הזה הטיפו להפסקת הדיונים כדי לחזור לכתיבת ערכים, הם דווקא אלה שמעלים את הנושא שוב. חנוכה היה ואיננו, כולנו יכולים להסכים שהחודשים שבהם הוא היה כאן היו מהגרועים בתולדות ויקי העברית, אבל די. כמה אפשר לדון בזה כבר?--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 17:01, 30 ספט' 2004 (UTC)
רועי, הנושא הוא לא חנוכה. הנושא הוא היד הקלה על ההדק, שאפיזודת חנוכה הדגימה יפה, והלקחים שאפשר להפיק מאותה אפיזודה. אכן, מוטב שכולנו נתמקד בכתיבת ערכים, ולכן לא ברור לי למה אתה ממשיך את הדיון כאן אחרי שכתבתי את מה שנראו לי כמילות סיכום. אני את מה שיש לי לומר על העניין גמרתי, וכולי תקווה שמעתה נתמקד בכתיבת ערכים ולא במחיקתם. גדי אלכסנדרוביץ' 17:16, 30 ספט' 2004 (UTC)

הגעתי לדיון באיחור, אבל אני בכל זאת רוצה לתרום את מה שיש לי להגיד... לטעמי, מקרה חכם חנוכה הראה דברים לא ממש טובים על ויקיפדיה העברית (הוא הראה דברים הרבה פחות טובים על חנוכה, אבל זה כבר לא ממש מעניין). חנוכה כרה לנו בורות - ואנחנו הצלחנו ליפול בכל אחד ואחד מהם. להתעצבן איפה ששתיקה הייתה מועילה יותר, להתייחס איפה שהתעלמות הייתה מרגיעה, והכי גרוע - לפעול בחוסר תיאום מוחלט בין כל מפעילי המערכת. לסיכום, הראנו שאנחנו ממש לא יודעים לקבל החלטה ולפעול על פיה, ושאנחנו לא ממש פועלים בצורה נאמנא ל'רוח ויקי' (ואת זה עמנואל וגדי סיכמו יפה). כדאי שאת כל זה נלמד לשפר, וזה יהיה הרווח שלנו מהפרשה העגומה הזו. נדב 16:15, 1 אוק' 2004 (UTC)


http://en.wikipedia.org/wiki/User:Haham_hanuka

אני עברתי לויקיפדיה האנגלית, לא תצליחו להשתיק אותי... (לא תירגמי את הדף משתמש כי במילא הוא נמצא שם באנגלית בתור ערכים) --חכם חנוכה 15:42, 30 ספט' 2004 (UTC)

בעיה שלהם.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 15:44, 30 ספט' 2004 (UTC)

לאחר שכל הניסיונות להידבר עם חכם חנוכה בדרכי שלום על ניקוי הדף שלו מחומר פוגע עלו בתוהו, נאלצתי לנקות את הדף בעצמי, בלא להיות בררן (ראו פרטים נוספים בדף המשתמש). דוד שי 15:12, 30 ספט' 2004 (UTC)