שיחת משתמש:יניב א

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום,
אנא ראה את הערתי בשיחה:מוזיקה קלאסית - התקופה הקלאסית. גילגמש שיחה 08:54, 13 יוני 2005 (UTC)

ובאותו עניין - העברתי את שם הערך למוזיקה קלאסית בתחילת העת החדשה. אם לא מוצא חן בעיניך, תרגיש חופשי להעביר לשם אחר או לשנות בחזרה. עושים את זה בעזרת "העברת דף". גילגמש שיחה 18:09, 13 יוני 2005 (UTC)

מלחינים קלאסיים[עריכת קוד מקור]

היי,
אני רוצה להפוך את הרשימה המיותרת של מלחינים קלאסיים לטבלה. הרשימה הנוכחית מיותרת לחלוטין כי כל המלחינים מופיעים בלאו הכי בקטגוריה והיא מהווה כפילות. לעומת זאת, אם נעצב את זה בצורת טבלה עם רשימת הישגים עיקריים לכל מלחין זה יתן מידע ראשוני טוב לקורא המזדמן. שאלתי אליך היא איך אתה רוצה לחלק את זה? לשים את כולם בדף אחד או ללכת לפי הוויקיפדיה האנגלית שפיזרה את המלחינים לפי תקופות? הנה לינק en:List of classical music composers. כמו כן, אילו פרמטרים אתה רוצה? חשבתי על שנות חיים, ארץ לידה והישגים עיקריים. אני לא מבין גדול במוזיקה קלאסית ואשמח אם תסייע לי עם הערות וביקורת. תודה. גילגמש שיחה 06:13, 15 יוני 2005 (UTC)

מקובל להמשיך בדיון בדף השיחה שבו הוא החל, אז אני משיב לך כאן. תודה לך על תמיכתך. לא ענית על השאלות ששאלתי לעיל לגבי החלוקה. אני לא מתמצא כל כך בנושא, לכן תשובתך קריטית להתחלת העריכה. גילגמש שיחה 09:43, 15 יוני 2005 (UTC)
החלוקה שהצעת מוצאת חן בעייני. כדאי קצת להגמיש את העמודה הישגים עיקריים, שתכלול דבר או שניים מרכזי וחשוב על המלחין, גם אם הוא לא הישג. חוץ מזה, אני לא יכול לחשוב על משהו להוסיף.יניב א 13:47, 15 יוני 2005 (UTC)

מוזיקה קלאסית[עריכת קוד מקור]

שלום יניב, ראיתי שאתה מתעניין במוזיקה קלאסית. אתה לומד מוזיקה? מלחין? אני פשוט גם מתעניין בתחום הזה ולומד מוזיקה, אז מעניין אותי לדעת אם גם אתה לומד מוזיקה. Ofeky 13:15, 15 יוני 2005 (UTC)

לומד.