שיחת משתמש:ספיר אייגר/אהרל'ה (אהרון) שחק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

מדובר בערך חשוב מאוד, לא מדובר בהנצחה אלא בפריצת דרך חינוכית. דווח על ידי: ניצן נורדן 2.53.138.203 16:00, 22 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]



דיווח שאורכב ב-22 בנובמבר 2020 - לא טעות אלא טיעוני חשיבות[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

זהו ערך על אישיות ולא דף הנצחה. ובכלל לא נפטר מקורונה. צנחן ממשחררי ירושלים פעיל בהנהלה הארצית של בניעק מורה ומחנך דורות רבים של תלמידים מחבר ספר פירוש לתנך

הדף אומנם מתאר קורות חיים של אדם, אך דרכו ניתן ללמוד המון גם על ההיסטוריה של עם ומדינת ישראל, וגם על תםיסת עולם של תורה ועבודה, והשיווב בין חינוך לחקלאות (שעולה מחדש בימינו..)

הערך דווקא כן בעל חשיבות אנציקלופדית כי האדם הנ'ל החזיק בתפקידים חשובים כגון רכז הביטחון של הקבה'ד, היה ממשחררי ירושלים, כתב ספרים וכו'. ייתכן שהתוכן לא היה כתוב בצורה שמתאימה לאנציקלופדיה, אבל אפשר לערוך אותו.. אגב, הוא לא נפטר מקורונה.

דיווח שאורכב ב-23 בנובמבר 2020[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

אשמח אם תוכלו להחזיר את הדף כדי שאוכל להעתיק אותו לוורד. תודה

דיווח שאורכב ב-25 בנובמבר 2020 - הבעת דעה ולא דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

אהרל'ה שחק השאיר מורשת לתלמידים ואנשים רבים. היווה מורה לחיים. חינך לאהבת כל אדם באשר הוא אדם, אהבת הארץ והמולדת והיווה מודל לחיקוי עבור מורים ותלמידים רבים. חושבת שהערך שלו יכול להוסיף רבות לויקיפדיה, וחשיפתו לכל קוראי האתר יכולה להוסיף וללמד על דרך החשיבה שלו ועל דרך החיים שהיו פורצי דרך ומקוריים.