שיחת משתמש:109.226.49.243

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ד"ר צבי ברק

ד"ר צבי ברק חבר איפ"א, בעל ניסיון רב בתחומי הניהול והתכנון ומזה שנים עוסק בפיתוח מיומנויות בתחום מדעי ההתנהגות. הוא מנכ"ל חברת גישות וראש צוות החשיבה בו. בין המובילים בארץ להרצאות בתחום המצוינות ובתחום מדעי ההתנהגות. כמו כן, מחברם של המאמרים והספרים, מודל המצוינות – "הלכה למעשה", "מנהיגות המנהל", "חכמת הניהול באמרה ובשנינה", "הומור בניהול" ועוד.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור]

דר' צבי ברק (1951) יליד תל אביב, בן לניצולי שואה (גיטל וזאב ברקוביץ) שעלו לישראל בשנת 1949 מצ'כיה והתיישבו באזור. צבי החל לימודיו בבית הספר "השבעה" באזור, המשיך בתיכון עיוני- מקצועי "עמל" ברמלה וסיים בביה"ס הטכני של חיל האויר בחיפה. עם התגייסותו לחיל האויר נשלח להדרכה בבית הספר הטכני ומשם יצא לקורס קצינים. שירת בחיל האויר בתפקידי פיקוד ומטה, תפקידיו, מרמת השדה בתפקיד קצין ניהול של יחידה ועד מפקד טייסת מנהלה. ברמת המטה מתפקיד קצין מדור ועד תפקיד ראש ענף בתחומי התכנון והארגון המערכתי והרב שנתי. במהלך שירותו הצבאי סיים צבי את ביה"ס לפיקוד ומטה של צה"ל. צבי שירת כ- 15 שנה בצה"ל והשתחרר בגיל 35 בדרגת סגן אלוף.

במקביל לשירותו הצבאי (במסגרת צה"ל ובמסגרת חל"ת) סיים צבי את לימודי התואר הראשון באוניברסיטת בר אילן במסלול הבינתחומי (פסיכולוגיה- סוציולוגיה- קרימינולוגיה), סיים במסגרת לימודי החוץ של הטכניון לימודי ניהול כח אדם והתנהגות ארגונית, למד וסיים במרכז להסבת אקדמאים להוראה, הוראת מבוגרים והתמחות בהנחיית קבוצות. בהמשך למד לתואר שני באוניברסיטת תל אביב בבית הספר לחינוך במסלול ניהול מערכות חינוך עם התמחות בהערכה ושימש כמתרגל באוניברסיטה וכמרצה במרכז להשתלמויות מורים של בית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב. צבי קיבל את הדוקטורט על פיתוח מודל המצוינות בשנת 1994 מ- Newport University במסגרת School Of Human Behavior והוכתר כ- Doctor Of Philosophy in Human Behavior. תארו באוניברסיטה מוכרים במדינת קליפורניה ואינם מוכרים ע"י המל"ג

במהלך השנים הוא הנחה אלפי קבוצות בתחומי הניהול ומדעי ההתנהגות יעץ וליווה מאות מנהלים ובנה דורות של מנחים לקבוצות ומאמנים אישיים.

ברמה האישית דר' צבי ברק נשוי בשנית לדר' מיכל שלי המשמשת כסמנכ"לית במרכז גישות ומנהלת הצוות המקצועי בחברה ומגדלים יחדיו את ארבעת ילדיהם עומר, ליאור, עינר ותום.


מודל המצוינות[עריכת קוד מקור]

גישה יישומית למימוש פוטנציאל היחיד כפרט וכמנהל בשאיפה המתמדת למצוינות. מודל המצוינות בא לשקף תבנית פעולה יישומית, המתבססת על תפיסת העולם, שהיחיד נושא באחריות המלאה למימוש הפוטנציאל הטמון בו.

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור]

  • ד"ר צבי ברק, מצויינות אישית וארגונית.
  • ד"ר צבי ברק, הומור בניהול, 2004.
  • ד"ר צבי ברק, חוכמת הניהול באמירה ובשנינה, 2009.
  • ורד קמינסקי, המופע של ברק, ידיעות תקשורת, 25/07/2008.
  • ד"ר צבי ברק, מובילים למצוינות, מידעון העמותות לקידום מקצועי וחברתי, דצמבר 2008.
  • חנוך סדן, מרכז גישות - פרופיל, משאבי אנוש, 2005.
  • ד"ר צבי ברק, תהליך השחרור, צו שחרור, ינואר 2003.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

  • ד"ר צבי ברק מתארח בתוכנית 'מקצוענים' בערוץ 10.

ד"ר צביקה ברק[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך בדף "ד"ר צביקה ברק" היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

Assayas - שיחה 11:54, 22 במרץ 2020 (IST)[תגובה]

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה