שיחת משתמש:182.232.173.82

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת Dovno בנושא עריכות במזנון

עריכות במזנון[עריכת קוד מקור]

ויקיפדיה:אל תגרמו למהומה כדי להדגיש עמדה. Dovno - שיחה 18:17, 1 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

לפי דעתי אין פה שום מהומה; אני סבור שלחתום בשביל אדם אחר זו חוצפה, ושלהתעקש על כך תוך נפנוף כללים עמומים זה דווקאות הרסנית; ב"הכה את המומחה" אין תופעה כללית של חתימה עבור אחרים ובטח לא דווקאיות הרסנית על כך. אני מניח שנסכים שלא להסכים.
אם אתה לא רוצה לחתום אין כלל שמחייב אותך. אבל אם מישהו מוסיף חתימה חסרה, ראה את זה כצורה מקוצרת של הוספת משפט שאומר: "המשפט הקודם נכתב ע"י משתמש x". מותר לו להוסיף את זה ולך אסור להסיר את התוספת הזו שלו, כמו שאסור לך להסיר משפטים אחרים שלו. זה נכון בכל מקום כולל ב"הכה את המונחה" - אם מישהו בוחר להוסיף שם חתימות חסרות אסור לך להסיר אותן. Dovno - שיחה 20:11, 1 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה
אני לא חושב שאתה צודק ביחס לכללים הנפוצים כאן, לפחות כל עוד התוכן שמתווסף מתווסף באותה פסקה, אז זה נחשב לעריכת דברי אחרים; גם מהשנים שאני משתמש במדור הכה את המומחה לא זכורה לי תופעה כזאת, אני נשאר סקפטי לדבריך בצורתם הכללית הזו.
מעצם קיום התבניות "אלמ", "לא חתם" ו-"שכח לחתום" מזה שנים רבות זה מקובל ומתבקש להוסיף אחת מהן בכל מקרה בו מישהו מגיב ולא ברור מי כתב את התגובה. זה שמסיבה כלשהי זה מציק לך זה מצער, אבל לא בא במקום שאר נהלי הדיון כאן במיזם.
שוב: ראה זאת כמו שמישהו יוסיף תגובה: "את המשפט הקודם כתב משתמש X", ופשוט כתב זאת בצורה מרקוצרת ע"י תבנית במקום לחזור על המשפט. אל תיגע בתוספות כאלו של אחרים - כולל ב"הכה את המומחה". מיה שעושה זאת תלא "חותם בשמך" אלא מיידע את שאר משתתפי הדיון מי הוסיף איזו תגובה, שזה נחוץ, רצוי ומתבקש ע"י הקהילה. התעקשות על (א) להקשות על אחרים לעקוב אחרי הדיון ובנוסף (ב) להילחם באחרים המנסים להקל על משתתפי הדיון בצורה המקובלת במיזם זו בדיוק גרימת מהומה ללא צורך, וכאמור - הפרת כללים. Dovno - שיחה 09:10, 2 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה