לדלג לתוכן

שיחת משתמש:84.228.236.88

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Hayden Von Feldheim בנושא הזמנה לרישום

ד"ר טשרנה פבריקנט היתה אכן רופאת הילדים הכי מפורסמת בתל אביב והפרקטיקה שלה ברחוב בוגרשוב הייתה משגשגת אבל לא מצאתי עדות להיותה מנהלת המחלקה. אם יש לך מקור לכך אנא צטט אותו --שפינוזה - שיחה 21:15, 23 באוגוסט 2015 (IDT) מצאתי לבד את התשובה: בדף ההנצחה שלה כתוב שניהלה אתמרפאות הילדים. ראה http://www.neshama.info/default.aspx?pageId=7&stoneId=161288--שפינוזה - שיחה 21:21, 23 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה

שלום שפינוזה יש 2 מקורות לענין גב. ד"ר פבריקנט: סיפרו של ד"ר אפרים סיני - "במלוא העין " שאגב נתן אינפורמציה לגבי הרבה מאד רופאים שעבדו בהדסה שהיה בחיתוליו.לגביה יש שם את כל הסיפור לגבי ההדחה שלה מניהול המחלקה אבל לא רציתי להכנס לזה מפאת כבודה. המקור השני  : סיפרו של פרופ' ניסים לוי על הרופאים בארץ ישראל משנת (לא זוכר עם 1799 או 1899) עד 1948 (הספר כמו ספר טל' לפי אלף בית. ). אין לי כרגע את 2 הספרים אבל מחר אני יכול להגיד לך באם תרצה באיזה הוצאה הם. אגב קבלתי תשובה מארה"ב שהגידול חזר. כנראה אתחיל תוך מס ימים טיפולים (מיטומיצין וביסיגי והקרנות) כרגע זה קרצינומה אין סיטו. אבל לפני 10 חודשים הוציאו לי 5 מטסטזות דבוקות על האיליאק באגן ולפני כמעט 5 שנים עשו לי פרשל ציסטקטומי ונפרקטומי (טי סי סי שחדר לשומן) כנראה שטעיתי אז שלא עשיתי רדיקל ציסטקטומי. הם מציעים לי אולי עכשיו לעשות הנתוח הנ"ל עם שחזור אבל אני מפחד שאשאר על השולחן כי ברקע גם וולף-פרקיסון-וואיט (לא סימפטומטי) אבל יש לי הרגשה לא טובה לענין רדיקל ציסטקטומי. בשבת הכנסתי מס' דופאים ממחשב של חברה שלי.(פשוט כתובת אחרת.} לענין ערך "כירורגיה כלי דם " בויקיפדיה ניסיתי להוסיף כי ההיסטוריה מתחילה כביכול בערך ויקיפדיה בשנת 1995 וכלי דם התחילו לנתח בסוף שנות החמישים. מישהו כבן 30 ביטל לי הכל. הבאתי גם את הרופאים שהתחילו בארץ עם הנושא וביטלו. מישהו שלא מתמצא. אודה לך באם תבדוק את הערך הנ"ל. אבא שלי התחיל לנתח כלי דם ב 1965 באיכילוב לכן חשוב לי לדייק בנושא. הוא עבד בהדסה מ 1949 לכן אני מכיר הרבה דמויות שעבדו שם.היה שם נהג משאית שקראו לו  : " ברל'ה " והוא כל יום היה מגיע להדסה ועוזר בהתנדבות (בשער, שליחויות , סניטאר, ) וכך משנות הארבעים במשך המון שנים. הוא היה מסתובב בביה"ח 10 שעות ויותר כל יום כולל שבתות.הוא היה חלק מהוואי בית החולים. לגבי פרופ' אברמוב (פנימאי)- לא ברור לי מה שמו. רופא שעבד איתו אצל דרייפוס אמר לי שלאון , ועל כל מיני מאמרים הוא חתום : א. אברמוב. יש לי ספר של המרכז רפואי ת"א(איכילוב -הדסה- הקריה ) של שנת 1971 שבו מופיעות כל המחלקות, פעילות קלינית ואקדמאית, שמות רופאים בכירים ועבודות שהוציאה כל מחלקה בשנת 1971. ( כ 100 עמ'.) אתה רוצה לצלם אותו???כי אין להשיג את הספר בשום מקום. אגב היה איש תחזוקה שעבד בהדסה עשרות שנים והיה איש מפתח בצד הטכני של בית החולים.ב 1961 עבר לאיכילוב שמו : דוד אלקס . אתה רוצה להזכיר אותו??? אם תאשר לי אני אתקשר אליך טלפונית. הספר של פרופ' ניסים לוי ויעל לוי  : " רופאיה של ארץ ישראל (1799-1948). " אגב פרופ' לוי הוא גסטרואנטרולוג בגימלאות לגבי ד"ר פבריקנט- כשהגיע להדסה פרופ' שמעון רוזנבאום מינו אותו למנהל מחלקת ילדים והוא הדיח אותה והפך אותה לרופאת מרפאה, (בבית החולים) הוא התייחס אליה בביטול ובזילזול. והרבה דיאגנוזות שלה- רוזנבאום לא התחשב . היא היתה ערירית וללא משפחה.לפי החישוב שלי היא ניהלה את המחלקה 6-7 שנים. מחר אני אביא את הספרים שציינתי ואכתוב לך בדיוק.

אני חושב שאברמוב היה אריה וזה מסביר את הליאון אשמח להיפגש ולהעתיק/לצלם/לסרוק ספרים אולי נעשה סקציה של "אנשי סגל לא רופאים"? --שפינוזה - שיחה 13:00, 24 באוגוסט 2015 (IDT) אוקי את מה שאני כותב לך כאן רק אתה רואה?? או כל אחד יכול להכנס ולראות?? אגב היה כירורג כללי ד"ר שמואל גרינברג שעבד שנים בהדסה (אצל פרופ' מרכוס) מסוף שנות הארבעים ובאמצע שנות הששים לאחר השתלמות בחוץ לארץ (אני לא יודע איפה) פתח את היחידה לכיר' חזה (ריאות) 4 מיטות בהדסה ת"א וניהל אותה עד מותו כ 15- 10 שנים. זאת היתה ההתחלה של ניתוחי חזה במרכז הרפואי תאתגובה

אני מציע שבעניינים אישיים נתכתב במייל אחר. המייל שלי הוא SHIMON.HAROFE -at-GMAIL.COM


שלום שמעון

הוספתי לענין הרשומות הרפואיות (של כל 3 בתי החולים העירונים) משנת 1928 !!!! (בסוף ההיסטוריה של בית החולים) אנא תעבור על זה (מקורות : ספר השנה 1971-1972 מרכז רפואי עירוני ממשלתי עמוד 186 ( הוצאת המחלקה ליחסי ציבור של בתי החולים העירוניים ממשלתיים העורך: אריה תורג'מן) כמו כן על ההנצחה לפרופ צונדק . (אותו המקור עמ' 183,185) אגב הממונה על המרכז הוראתי-טיפולי בהדר דפנה היה פרופ' אלכסנדר א. אבירם כמו כן הוספתי שמות של : מנהלן בית החולים ב 1971, אחות ראשית ואחראית על בית ספר לאחיות שהיה משותף לכל שלושת בתי החולים העירוניים. מה דעתך???

לגבי דר פבריקנט צטוט מספרו של ד"ר סיני " במלוא העין" מעולמו של רופא בהוצאת צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ עמוד 154 צטוט : " במחלקת ילדים חלו במשך הזמן תמורות רבות. במשך השנים שקדמו לבואי לעבוד בה, ניהלה את המחלקה ד"ר פבריקנט, מהרופאים הראשונים בארץ, יוצאת רוסיה, רופאה מעולה, אישה בודדת וחולנית. כשבאו הרופאים הגרמניים נאלצה לפנות את מקומה במחלקה לפרופ' ש. רוזנבאום מברסלו. אותה דחקו למרפאה..........הוא התאנה לד"ר פבריקנט, ביטל את הוראותיה ,התנשא על הרופאים האחרים והשליט אווירה של מתח במחלקה... סוף צטוט. הרחבתי קצת לגבי ד"ר לס (מקור: הספר של עירית ת"א 1971) ד"ר ליבלינג (רופאת עיניים)(מקור: הספר של ד"ר סיני ןפרופ' אשרמן(מהספר של דר סיני). האם יש רופאים שעבדו בהדסה או עובדים שנפלו במערכות ישראל??? אם יש צריך להנציח אותם ברובריקה מיוחדת. חנוך

הזמנה לרישום[עריכת קוד מקור]

שלום,

תודה על תרומתכם הניכרת לאתר ויקיפדיה. עבודה משותפת על הערכים דורשת תקשורת, ויהיה זה קל ונוח יותר לעורכים האחרים לתקשר עמכם אם תירשמו לאתר. ההרשמה אינה עולה דבר, ולא מצריכה ויתור על האנונימיות. הסבר מפורט יותר לסיבות להירשם מופיע בדף ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?.

גם אחרי שתירשמו תוכלו, אם תבחרו, להמשיך לערוך גם כאנונימים ("מחוץ לחשבון").

ההרשמה, או "חשבון המשתמש", משותפים לכל אתרי קרן ויקימדיה (מיוחד:אתרי ויקימדיה), כגון ויקיטקסט או ויקימסע בעברית, ויקיפדיה באנגלית, ויקימילון בגאורגית, וכן הלאה.

כדי להירשם, היכנסו לדף ההרשמה.

בברכה,-- היידן 14:46, 25 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה