שיחת משתמש:Gilgamesh/פתיח

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כניסה לארכיון
ברוכים הבאים לדף השיחה שלי



שלום לכל המבקרים בדף שיחתי! אני שמח לקבל מכם הודעות ומזמין אותכם לפנות אלי בכל נושא. אני מבקש לא לפנות אלי במייל בשאלות שקשורות לפעילותי בוויקיפדיה. שאלות אלה יש לשאול במקומות הבאים:

  • אם פניתי אליך בעניין ויקיפדי כלשהו, יש להשיב לפנייתי בדף שיחתך בלבד ולא לחזור אלי בדף שיחתי. נהוג להמשיך בשיחה במקום שבו היא החלה. לא אשיב על פניות בדף שיחתי שיתעלמו מנוהג זה.
  • במקרה של דיון על ערך ספציפי, יש לפתוח דיון בדף שיחת הערך הרלוונטי בלבד. אפשר לתייג אותי (כלומר, לכתוב את הכינוי שלי כמו שהוא מופיע במערכת: [[משתמש:Gilgamesh]]) אם רוצים לקבל התייחסות מפורשת ממני ויש סיכוי שלא אראה את הדיון שנפתח. לרוב, אתעלם מפנייה לגבי ערך ספציפי.
  • במקרה של שאלה אישית אלי או הערה כללית יש לפנות אלי בדף שיחתי. פניות חדשות יש לכתוב בסוף דף השיחה. תשובה לפנייה תינתן, כמקובל בוויקיפדיה העברית, בדף שיחתי. לכן, אני מצפה ממי שפונה אלי שיבדוק את התשובה לאחר זמן מה.
  • אין לערוך דיון ישן שהועבר לארכיון. אם לדעתך, הנושא טרם מוצה והדיון בכל זאת אורכב, יש לפתוח כותרת חדשה בדף שיחתי ולא לערוך את הארכיון או להוציא ממנו נושאים שאורכבו בו.
  • נא לחתום בסוף הפנייה. אני מקבל עשרות פניות ולעתים כמה פניות ביום. לעתים שואלים אותי למה ביצעתי פעולה זו או אחרת. אני לא יכול בדרך כלל להתייחס לשאלות כאלה בלי חתימה כי אני מבצע עשרות עריכות ביום. חותמים על ידי לחיצה ארבע פעמים על המקש ~
  • לעניינים פרטיים בלבד אפשר לשלוח לי מייל. אין לשלוח שאלות באי מייל שצריכות להתברר בדף שיחה גלוי. מייל שולחים על ידי לחיצה על הקישור "שלח דואר אלקטרוני למשתמש זה" המופיע בצד ימין. אם שלחת מייל ולא קיבלת מענה, סימן שהוא ככל הנראה לא הגיע (מיילים מוויקיפדיה נוטים להיכנס לתיבת הספאם מדי פעם), ויש להודיע לי על שליחתו בדף שיחתי, או שהתעלמת מבקשתי ושלחת בכל זאת שאלה באי מייל במקום בדף שיחה.