לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Gsharon/ראיון מקוון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת יעלזכרון

בקורת עמיתים מאת Nachum zitter - שיחה 00:29, 23 ביולי 2008 (IDT)תגובה

כבוד גדול להיות פותח הדיון. בגדול - עבודה ממש מקיפה ומושקעת, היקף יפה של הנושא. מספר נקודות לחשיבה (לא בהכרח כדאי לבצעם - רק לחשוב עליהם): א. יש כאן גלישה מנושא "סוגי ראיונות" לבין יתרונות וחסרונות. חשוב לציין את ההזדמנויות בהם עדיף להשתמש בכל סוג, אך אין צורך לפרט פרטים כגון "מרחק" השייכות כיתרון בכל ראיון מקוון. תשאירו נושא זה ל-משתמש:לאה אלון/ראיון מקוון. ב. ויקיפדיה היא לא רק לאקדמאים! כדאי להביא גם מקורות מהרשת, במיוחד קצת עברית למשתמש הממוצע. ג.בדומה ל-א: ציינתם שלשה סוגי ראיונות סינכרוניים. לא ציינתם שחלוקה זו קיימת ולקוחה מעולם הראיונות ה הרגילים ןשימושיהםמתאימים. בגדול 0 עבודה יפה מאד.

ביקורת עמיתים מאת לאה אלון - שיחה 14:15, 23 ביולי 2008 (IDT) כתוב וערוך יפה. הכתיבה עניינית וממוקדת. הערה אחת - בסעיף ראיונות סינכרוניים נכתב כי בצ'ט שאלות ותשובות נכתבות בדרך שמאפשרת להראות הבעות פנים. נדמה לי כי קביעה זו מרחיקת לכת, גם אם נכונה בחלקה. נושא השימוש באמוטיקונים ובסימני המקלדת סבוך לעיתים עלול להטעות, והוא תלוי תרבות, אופנות וגיל משתמשים. בסך הכל יופי של עבודה.תגובה

בקורת עמיתים מאת יעלזכרון - שיחה 08:31, 26 ביולי 2008 (IDT). מצטרפת לנאמר לפני. הערך שכתבתם טוב וחשוב. ובהחלט יש בו נקודות למחשבה לחוקר העומד להשתמש בכלים אילו בעבודתו. ישנה נקודה אחת שאולי אינה קיימת עדיין בספרות. היום עם רבוי המצלמות המחוברות לאינטרנט. האם יש כבר התיחסות לשמוש בכלי זה בראיון? אולי כדאי לחפש חמרים בכיוון זה.תגובה

ביקורת עמיתים מאת ד.מור - שיחה
אני מסכימה עם יעל, כיום לרבים יש מצלמה ואפשרות ניהול שיחת פנים אל פנים, האם לא כדאי להתייחס לאפשרות הזו?

ביקורת עמיתים מאת נטלי גורדון[עריכת קוד מקור]

עבודה יפה מאוד, ערך כתוב בשפה ברורה ומקצועית. יש לי רק הערה קטנה. כתבתם ששאלונים סגורים מתייחסים רק לראיונות מקוונים א-סינכרוניים, למרות שכתוב שהם משמשים ראיונות מקוונים ללא ציון האם הראיון הוא סינכרוני או א-סינכרוני. לדעתי, שאלון סגור יכול להתאים גם לראיון סינכרוני מובנה. בהצלחה!!

ביקורת עמיתים מאת הדסה Hadassa - שיחה 10:20, 28 ביולי 2008 (IDT)[עריכת קוד מקור]

כמו כולם אני מסכימה שזה ערך מאוד מעניין וכמו כולם כמה הערות קטנות: אני ממש לא מומחית בכתיב אבל לפעמים רשמתם ריאיון ולפעמים ראיון. עוד משהו- בחלק של ראיון א-סנכרוני כתבתם ששיקול בבחירתו הוא שהוא מאפשר זמן לחשיבה על התשובות אולי אפשר להגיד משהו דומה בסינכרוני שהוא טוב כשצריך תשובות ספונטניות. ואחרון- בסוגי שאלות נראה לי שאולי יש מקום להוסיף על שאלות עם סקאלות שהמרואיין צריך לבחור האם מסכים יותר או פחות עם הצהרה. מקווה שזה עוזר.

ביקורת עמיתים מאת ד.מור - שיחה 20:55, 28 ביולי 2008 (IDT)[עריכת קוד מקור]

נהניתי לקרוא את הערך שכתבתם, אני חושבת שנותן בהחלט תמונה מקיפה של הנושא, בשפה בהירה ומובנת.
הפתיחה טובה ומכסה את הנושא וראשי הפרקים נותנים מושג במה עוסק הערך.
אתם כותבים ש"ראיונות סינכרוניים דומים לראיון מסורתי, באוירה של צ'ט". שיקלו אם לא כדאי להדגיש בחלק הזה את העובדה שהראיון מתקיים בכתב, להבדיל מראיון מסורתי או טלפוני.
החלק שעוסק ביתרונות הראיון באמצעות דוא"ל - נכנס לתחום של הקבוצה השנייה, למרות שהוא בהחלט נראה שייך לכאן אולי כדאי לכם לחשוב איך לא לחזור על דברים שאמורים להיות במקום אחר.
ולסיום הערות "קטנוניות" העוסקות בטעויות הקלדה:
- בשורה הראשונה בפיסקה הנושאת את השם: ראיונות א-סינכרוניים, במילה מתבצעים - נשמטה ה- ת.
- בפירוט של מה שכתב Ferrando ואחרים בשנת 2005, בסעיף 2, במילים תשומת הלב - נשמטה ה- ת.