שיחת משתמש:Jar

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום Jar, נהניתי לראות את תיקוניך בדף ויקיפדיה:עקרונות מיוחדים לשפה העברית. מהר מאוד תמצא שבויקיפדיה העברית יש כר נרחב לפעילות מסוג זה, וביכולתך לתרום רבות לשיפור איכותם של הערכים הקיימים. דוד שי 10:14, 1 דצמ' 2004 (UTC)

שלום Jar, אף על פי שאני מזדהה עם טענותיך בדבר איכותם התוכנית והדקדוקית של רבים ממאמרי ויקיפדיה (ועל כך כתבתי במזנון), הייתי מעוניין לבקש כי תמתן את ניסוחיך בבואך בדברים עם ויקיפדים אחרים, וכן בעת תגובתך למאמרים "תת-איכותיים", כלשונך. טובה סובלנות מדברי-רהב וזעם. ShrimpEr 03:25, 19 מרץ 2005 (UTC)

אה, ולתומי חשבתי שרק הסבתי את תשומת ליבם ל"אי-מתינות" ההשתלחות השוביניסטית שלהם... סתם. מה, נתחיל עכשיו עם דיון על מנגנוני הדרה, Jurgen Habermas's conversationalism, למי "כללי נימוס" סותמים את הפה, וכו'? ואני דווקא בעד סובלנות מצד הקוראים. חלק מאלה חווים את ויקיפדיה הנכחית, בניסוח "המעודן" וה"אובייקטיבי" (איזו יומרה, עזות מצח) כאלימה ברמה בלתי נסבלת. מה תענה להן? כן, יש כאן בעיות פוליטיות/פילוסופיות עמוקות (וכן, יש לי *הרבה* רפרנסים), וכלל לא ברור לי שויקיפדיה מסוגלת להתמודד איתן, ולכן הפרויקט נדון לכשלון. ניהיליזם פוסט-מודרני? לפחות ראוי שתוצג גם "עמדה" נוספת.

אנשים צודקים לא צריכים להשמיץ והנוסח שאתה הכנסת לאפליית נשים - תיאוריות הוא השמצה חסרת תועלת. שיניתי אותו ואבקשך להימנע מהכנסת השמצות להבא. טרול רפאים 11:56, 19 מרץ 2005 (UTC)

התנהגות זו לא מקובלת בוויקיפדיה. אם תמשיכי להשמיץ ולפגוע בוויקיפדים או בוויקיפדיה, תחסמי לעריכת מאמרים. גילגמש שיחה 09:02, 20 מרץ 2005 (UTC)