שיחת משתמש:MathKnight/ארגז-חול/חנון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שים לב שבאנגלית יש הבדלה ברורה בין nerd ו-geek, כשלא כל כך ברור מיהו מי ומה הוא מה (עיין בויקיפדיה האנגלית). עקרונית נוהגים לאפיין חנון על ידי שלוש תכונות: האינטיליגנציה שלו (שיכולה לרוב להתבטא רק ביכולת טכנית - "גאוני מחשבים"), תחומי העניין החריגים שלו, וחוסר היכולת החברתית שלו, ויש כאלו שחושבים שרק התכונה השלישית מאפיינת חנון ואילו תחומי העניין החריגים נוצרים כדי להתחבר לדחויים אחרים (ואין לאינטיליגנציה שום קשר להיותו חנון או לא). כמובן שזה ויכוח מתמשך ללא שום הכרעה. יש כאן דיון משעשע בעניין. גדי אלכסנדרוביץ' 15:17, 6 ספטמבר 2005 (UTC)

לפי מיטב ידיעתי nerd זה יותר החנון הכללי או החנון התיאורטי ואילו geek הוא החנון הטכנולוגי או החנון שמתחפש לדאטה ולמבקר בכנסי מעריצים של "סטאר טרק" (בלי להעליב את מעריצי STAR TREK). בקשר להגדרה התמציתית שנתת - אני חושב שהיא די קולעת. אתה מוזמן לשלב אותה בערך וגם להוסיף ב"קישורים חיצונים" לינק לדיון שצרפת ב"במה חדשה". בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:15, 6 ספטמבר 2005 (UTC)
חזרתי לכאן הבוקר, וראיתי שמישהו כבר יצר את חנון. נראה לי שיש מקום לשלב את ארגז החול שלך לתוך הערך הנ"ל, אבל החלטתי להשאיר לך את העבודה כדי שתקבל את הקרדיט המגיע לך. כל החלק שלך על המראה החיצוני של החנון יכול לעבור לשם בלי שום בעיה וגם חלקים המפרטים יותר את האיפיונים של החנון. עשיתי קצת עריכה שם כדי לסדר, להבהיר כמה דברים ולהוסיף קישורים. חשמלית 07:07, 7 ספטמבר 2005 (UTC)
למזלנו, הצלחתי לשלב את רוב התוכן מערך זה ללא שינוי ניכר במאמר החדש שנפתח הבוקר. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 10:22, 7 ספטמבר 2005 (UTC)

ארגז החול מופיע בקטגוריות[עריכת קוד מקור]

מלח השמים 18:43, 29 ספטמבר 2005 (UTC)

טיפלתי בכך. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 18:49, 29 ספטמבר 2005 (UTC)