לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Phc

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת ברוקולי בנושא מחיקת קישורים

גז טבעי[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:35, 14 בפברואר 2011 (IST)תגובה

מחיקת קישורים[עריכת קוד מקור]

עורך בשם קוריצה מחק קישורים שהוספנו במספר ערכים. בתחילה הוא רמז שאנחנו רוצים לפרסם או לקדם את האתר שלנו וכשמחינו על כך בדף השיחה של זיהום אוויר הוא ענה וטען שהם אינם מהווים מידע אנצקלופידיה.. ברצוננו להבהיר שהקואלציה לבריאות הציבור היא עמותה ללא מטרות רווח אשר פועלת לאיסוף והנגשת מידע לציבור על הקשר בין זיהום סביבתי בישראל והשפעתו על הבריאות. יש בידנו מידע רב היכול להוסיף מאוד לערכים רלוונטיים בויקיפדיה. המידע שהוספנו בויקיפדיה הוא בעיקר על דוחות שהכנו ובהם מידע על זיהום אוויר ותחלואת ילדים, מידע על עלות כלכלית של תחלואה במפרץ חיפה, סקירה של יתרונות וחסרונות בשימוש בגז טבעי ועוד. חשוב לציין כי בערכים בהם הוספנו מידע בעל חשיבות ציבורית יש קישורים לכתבות הרבה פחות רלוונטיות ושטחיות באתרים אחרים ברשת. כל הקישורים שהעלנו נמחקו יתכן על ידי אותו עורך או עורכים נוספים. אבקש את התערבותכם המיידית בנושא. אנו מוחים על אופן עריכתו התמוהה והעקבית של קוריצה ורואים בכך פגיעה בעבודתנו.

שיחת ויקיפדיה:ביקורת עמיתים איננה המקום לפרסום תלונתכם. דיונים ממשיכים היכן שהחלו, כלומר כאן.
ואכן, מתברר כי אתם פועלים במובהק לקידומכם האישי, גם אם אין בכך רווח כלכלי כלשהו. הערך על זיהום אוויר אמור לעסוק בזיהום אוויר פרופר, ולא במה ארגון סביבתי כלשהו בישראל חושב על זיהום אוויר במפרץ חיפה (סתם דוגמא). קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:36, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה