שיחת משתמש:Reuven Veres

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אין טעם לפתוח ערך בשם "המנון נורבגיה" כשכל התוכן שלו הוא העתק של ההמנון מוויקיפדיה האנגלית. הוא ימחק. pacmanשיחה 17:30, 27 יולי 2006 (IDT)

לא למחוק בבקשה...[עריכת קוד מקור]

אני די חדש פה בויקיפדיה וזה הערך הראשון שהתחלתי לכתוב. אני מבקש שאל תמחק אותו, מכיוון שאני מתכוון להמשיך אותו עוד היום. התכוונתי להתחיל קודם לשמור את ההתחלה כדי שזה לא ימחק ליתר ביטחון (אגב, לא העתקתי מויקיפדיה האנגלית, אני יודע את ההמנון מעצמי...) אני מתכוון להעביר בקרוב מאוד את הניסוח בעברית, אבל בכדי שהערך יהיה משודרג ויותר טוב, אני מניח שרצוי שההמנון יופיע בשתי השפות (הנורבגית והעברית...) אם אתה רואה הודעה זו תענה לי בבקשה ותגיד את דעתך. מקווה שלא תמחק...

הערך נמחק מפני שלא היה בו תוכן. אם אתה מעוניין לעבוד על ערך, אנא עשה זאת בארגז החול שלך, שם תוכל לעשות זאת כלל שתרצה ולעבוד בלי הפרעה. בברכה, pacmanשיחה 17:44, 27 יולי 2006 (IDT)

לא הבנתי...[עריכת קוד מקור]

אתה אומר שלא הופיע בו שום תוכן. מה זאת אומרת? לא הופיע ההמנון כפי שכתבתי אותו בנורבגית והדף היה ריק לחלוטין? או שאתה מתכוון שאין שם הסבר להמנון...? (כלומר בתרגום לעברית...) מצטער שאני אולי שואל שאלות מוזרות, כמו שאמרתי אני עדיין 'חדש' פה...

הכוונה היא שכל מה שהכיל הערך הוא הטקסט של ההמנון בנורבגית. pacmanשיחה 17:50, 27 יולי 2006 (IDT)

ובקשר לארגז חול...[עריכת קוד מקור]

בארגז חול אפשר רק לעשות ניסויים בכתיבת ערכים כמו שהבנתי. אולי לא הבנתי נכון אז תקן אותי. הכוונה היא שאני לא יכול לעשות עם הדף כלום רק להתאמן בפורמט הזה שבו משתמשים לכתיבת ערכים פה. או שמא אני יכול להעתיק את הדף מהארגז חול וזו הכוונה שלך?

תכתוב את הערך כולו בארגז החול - כאילו שאתה כותב אותו כערך ממש - ורק כשהוא יהיה מוכן תהפוך אותו לערך. pacmanשיחה 17:54, 27 יולי 2006 (IDT)
הנה לך ארגז חול פרטי משתמש:Reuven Veres/ארגז חול תכתוב בו מה שאתה רוצה. דודסשיחה 17:54, 27 יולי 2006 (IDT)

וואלה תודה.[עריכת קוד מקור]

אז פשוט בסוף לעשות בארגז חול בסיום הכתיבה "Copy" ואז "Paste" על אותו ערך שאני רוצה לכתוב?

כן. pacmanשיחה 17:58, 27 יולי 2006 (IDT)
אם כבר כתבת ערך ראוי, ואתה מתכוון להרחיב אותו עוד קצת בזמן אחר, אתה יכול לשים שם תבנית זו: {{בעבודה}}, ואף אחד לא יגע בערך עד שתגמור. זה יראה כך:
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך Mp44 שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, odedee שיחה08:34, 19 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]