שיחת משתמש:Roybb95/ארגז חול/ויקימדים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני חושב שהדף הזה הוא חצוף בצורה בלתי רגילה. אתה שוכח שחלק נכבד מהויקימדים הם דיילים ומפתחים שאני לפחות מקווה שאינך מזלזל בתרומתם. טרול רפאים 12:06, 15 יוני 2005 (UTC)

ראשית, אין כאן שאלה של חוצפה, כי הדף הזה לא הולך לשום מקום (אני לא מעביר אותו כהגדרה למרחב ויקיפדיה, ואני גם לא מתרגם ושולח אותו אליהם). שנית, עם המפתחים אין לי שום בעיה, הם עושים עבודה מצוינת. גם עם רוב הדיילים אין לי בעיה, אלה מהם שעושים משהו מועיל. אם יש כאן חוצפה, אז זה הגנגלרי הזה ששולח לי אימיילים על שטויות, כאילו שהעולם יפול אם קישורי הבינויקי יהיו בתבנית ולא בגוף הדף. רועי | שיחה | 12:37, 15 יוני 2005 (UTC)
אני בטוח שאורי מכיר כשל לוגי שקשור לאינדוקציה... אצל הויקיפדים אתה לא מכיר נודניקים? (קח לדוגמה אותי...). טרול רפאים 12:49, 15 יוני 2005 (UTC)
אני בהחלט מכיר נודניקים. אבל אלה נודניקים שמצד אחד מציקים, אבל מצד שני גם תורמים. לעומת זאת, בכל מה שנוגע ל"נודניקים הבין לאומיים", התחושה שלי היא שנוצרה קבוצה הולכת וגדלה של אנשים שהופכים נושאים שוליים לחלוטין (כמו קישורים בין לשוניים) למרכז עולמם. אם זה מה שהם רוצים לעשות - שיהיה להם לבריאות. אבל כשהם מתחילים לכתוב בוטים, למשל, ולא טורחים לקבל עליהם הרשאה מתאימה שתמנע מהם להופיע בדף השינויים האחרונים (כמו שקוסטלו עושה, עם בוטים שמבצעים הרבה פחות עבודה) אז זה כבר מתחיל להיות מציק. רועי | שיחה | 12:55, 15 יוני 2005 (UTC)
הבעיה היא כמובן שאתה עוקב אחרי החלק שנוגע אליך, בדקת פעם מה גנגלרי עושה בויקיפדית הבית שלו? נראה לי שגנלורי הנ"ל הוא אכן נודניק מקצועי (הוא מופיע בדף בנושא הזה בויקיאנגלית), אבל רוב האחרים שאתה נתקל בהם אינם נמנים על מחנה זה. דרך אגב, FlaBot, היה בטוח שיש לו דגל בוט (הוא ביקש מאיתנו ולא הבין שאין לנו הרשאה...) ואכן ברגע שגילה הוא הפסיק. טרול רפאים 12:58, 15 יוני 2005 (UTC)
אני לא מכיר את FlaBot באופן ספיציפי, ואני לא יודע מה הוא עשה ומה קרה איתו. בכל מקרה, הוא לא הבוט היחיד שמתעסק בנושא, ולא היחיד שאין לו הרשאה (יש אחד בשם Hashar ועוד כמה). זכור לי שלשניהם לא הייתה הרשאה, וגם לאחד נוסף שהופיע בערך בתקופה שבה נרשמתי, ונחסם ע"י עמנואל (אבל למקרה הספיציפי הזה אני לא נכנס כי אני לא בטוח שהייתה בתקופה ההיא הרשאות בוט בכלל). וזה לא משנה כהוא זה - האנשים האלה מפריעים. אני גם משתדל לעקוב אחרי רשימת הדיוור Foundation-l, ואני רואה שמשום מה הם דוחים כל הצעה שעולה שם כדי שהם יפריעו פחות (שינויים שיעבירו את רשימת הבינויקי למקום מרכזי כמו ויקישיתוף וכד'). הם פשוט נהנים להציק. רועי | שיחה | 13:04, 15 יוני 2005 (UTC)