שיחת משתמש:Shmilg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Shmilg בנושא לוח סילוקין

לוח סילוקין[עריכת קוד מקור]

שלום, לא הבנתי את התוספות שלך - מה פירוש יש מקום להציג?? אשמח לעזור מכיון שזה תחום שבו עסקתי בעבר. --Yoavd - שיחה 08:50, 29 ביולי 2012 (IDT)תגובה

שלום יואב, הביטוי "יש מקום להציג" כוונתו שאם יוצג בערך נושא החזר הקרן, הריבית ומשמעות ההצמדה באופן גרפי לפי לוח סילוקין שפיצר, הציבור יבין את התופעה שהוא משלם מספר שנים (עד מחצית חיי ההלוואה, והקרן שנותרה לו להחזיר גדולה יותר מהסכום המקורי שלקח. מישהו כבר אמר ש"תמונה שווה 1,000 מילים".

כמי שחוקר את הנושא לאחרונה, ושהצליח עקב הבנת מנגנון לוח הסילוקין שפיצר להקטין משכנתא (בהנחת ריבית ואינפלציה כפי שהם כיום) בסכום של כ1,800,000 ש"ח עם אותו החזר חודשי קבוע (וגיוס חלקי של קרנות השתלמו שיפתחו במועדים שונים) (סכום משכנתא מקורי היה כ1,100,000), אני מרגיש צורך לסייע לאחיותנו ואחינו הנאנקים תחת נגישת הבנקים ולתת כל ידע שיסייע לאנשים להבין כיצד הפקיד הנחמד בבנק שנתן להם משכנתא, ביצע את כל האופטימיזציה לטובת הבנק ורק הם משלמים. אתה יכול לפנות גם ישירות ואשמח להעביר לעיונך את התמהיל שיושם ושה את ההבדל תוך מימוש העקרונות של החזר מקסימלי במשנים צמודים ע"ח משנים בפריים, הזרמת כספים נוספים אחרים להחזר המשכנתא ולא לחסכונות נושאי תשואה פחותה.

אני חדש באיזור העורכים ועדיין לומד. ביי Shmilg - שיחה 13:24, 29 ביולי 2012 (IDT)תגובה