לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Tav1Official/עמותת תו ראשון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני אשמח אם מישהו מהאחראים יצור איתי קשר במייל, כדי שאוכל להיעזר בו גם ביצירת דיון על הערך. העמותה לא מחפשת להקים ערך כי היא רוצה קידום בגוגל. אם מחפשים קידום אמנים צעירים בגוגל, אתם תגיעו אלינו.. העמותה הוזכרה במדיה (בעיתון "זמן חיפה", אתר "מאקו", אתר "וואלה", בתוכנית של דידי הררי ועוד מקורות שונים).

בנוסף לכל זה, העמותה היא ע"ש אפרים (אפי) רז ז"ל. לאורך כל חייו היה אפי איש חינוך, פעיל בקהילה והיה בגדר: "נאה דורש נאה מקיים". מרבית מזמנו הפנוי הקדיש לארגונים, אשר שמים דגש על נתינה ועזרה לזולת. (לדוגמא: ארגון "רוטרי") אתם מוזמנים גם להיכנס ליוטיוב ולחפש "אפרים רז ז"ל". אתם תראו את כל המידע על הבן אדם הזה ואם מגיע לו, ואנו יודעים שמגיע לו, ערך בויקיפדיה, אז גם מפעל לזכרו צריך להיות בויקיפדיה.

Tav1Official - שיחה

אני חושב שגם שווה לקרוא ולעבור על הדף הזה https://www.facebook.com/notes/barak-raz/%D7%90%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A8%D7%96-%D7%96%D7%9C/10150241088661140 אם אין לכם גישה, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בפייסבוק ואשלח לכם. אחרי זה אני בספק שתתנגדו לכך שיהיה ערך של אפרים (אפי) רז ז"ל ושל עמותה שהוקמה כמפעל להנצחתו.

Tav1Official - שיחה