שיחת משתמש:Tav1Official

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Hanay בנושא עמותת תו ראשון
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Tav1Official, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, יעל י 20:18, 2 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך בדף "עמותת תו ראשון" היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

יניב שיחה 11:48, 6 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

עמותת תו ראשון[עריכת קוד מקור]

שלום Tav1Official,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "עמותת תו ראשון" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Tav1Official/‏עמותת תו ראשון". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!. אני בספק גם אם לאחר שתעבוד על הערך יהיה לו מקום במרחב הערכים. מדובר בעמותה שהוקמה בשנת 2010, עדיין לא הוכיחה את עצמה גם אם כוונותיה טובות, עדיין לא צברה חשיבות אנציקלופדית. יש גם בעיה עם התמונה שהעלית של אפי . תמונות בשימוש הוגן, מותר לעלות לערך על האיש ולא בערך על עמותה. הערך נראה כמו מפעל הנצחה לאפי, ועם כל הצער על פטירתו, אנחנו לא עוסקים בהנצחות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 05:40, 8 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

שלום Hanay,

קודם כל, תודה רבה. סוף סוף מישהו מסביר לי יותר ברור את הכל.

אני אקח את עצתך לגבי תמונתו של אפי ז"ל ואקים ערך של "אפרים (אפי) רז". אני מקווה שראית את הלינק שהעלתי ובקטנה את הסרטונים ביוטיוב. אם לא, אז הנה הלינק שוב לפניך:

https://www.facebook.com/notes/barak-raz/%D7%90%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A8%D7%96-%D7%96%D7%9C/10150241088661140

לאורך כל חייו היה אפי איש חינוך, פעיל בקהילה והיה בגדר: "נאה דורש נאה מקיים". מרבית מזמנו הפנוי הקדיש לארגונים, אשר שמים דגש על נתינה ועזרה לזולת. (לדוגמא: ארגון "רוטרי") אתם מוזמנים גם להיכנס ליוטיוב ולחפש "אפרים רז ז"ל".

בנוגע לעמותה.. העמותה הוזכרה במדיה (בעיתון "זמן חיפה", אתר "מאקו", אתר "וואלה", בתוכנית של דידי הררי, רשת ג' ועוד מקורות שונים), בפייסבוק עם מעל ל-11,000 חברים, מוכרת רבות לאמנים בתחילת דרכם. אמנם העמותה החלה את דרכה ב2010, אך אני, אלברט חודדטוב, ניהלתי את נושא קידום אמנים צעירים משנת 2008, משם רוב המוזיקאים מכירים אותי.

אם יש עשרות אלפים שמכירים את העמותה "תו ראשון" - מגיע לה ערך באנציקלופדיה החופשית של העם.

Tav1Official - שיחה

לא כל דבר שמוזכר בכמה עיתונים, זכאי לערך. ולגבי אפי, בדוק טוב טוב לפני שאתה עובד על הערך, האם הוא עומד בקריטריונים של ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. שלא ייוצר מצב, שתעבוד על הערך ולאחר מכן מישהו ישים עליו תבנית:חשיבות והוא יימחק. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:22, 8 באוקטובר 2011 (IST)תגובה