שיחת משתמש:Taz3g

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Taz3g, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

נדב 13:33, 6 ספט' 2004 (UTC)

שלום יוסי,

למקרה שלא שמת לב, זו אנציקלופדיה חופשית. כל אחד פה יכול לערוך מה שהוא רוצה, בלי קשר למי שכתב אותו (כל עוד אין בכך הפרת זכויות יוצרים או השחתה). הערכים לא שייכים לאף אחד, ולכן אין מקום גם לחתימה שהוספת לערך קוד ספגטי, וזו הסיבה שהיא הועפה. באשר לשאר השינויים - אני נותן לך את מילתי באופן אישי, שהשינויים לא היו נעשים אם לא היה בכך צורך. כנראה שהיו טעויות, או שהטקסט היה כתוב בצורה לא טובה, או שמישהו רצה להוסיף מידע.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 13:38, 6 ספט' 2004 (UTC)


יוסי,
ראשית כל, תודה רבה על תרומתך לויקיפדיה. שמחתי לקרוא את הערך שכתבת על קוד ספגטי. אני מעריך אותה ומאד אצטער אם תחליט לעזוב.

לגבי משמעות האנציקלופדיה החופשית - כן, פירושה של זו הוא שכל אחד יכול לערוך כל ערך. אין לראות עריכה נוספת כביטול תרומתך אלא כחוות דעת נוספת על הערך וניסיון לשפרו. העריכה הנוספת נובעת מכוונות טובות, עם כי עלי להודות כי כאשר ערכו ערכים שאני התחלתי זה מאד עיצבן אותי :-). מצטער, הייתי צריך לזכור זאת ולנמק את השינויים שבצעתי.

תרגיש חופשי לחזור לערך ולערכו מחדש. לאור העובדה שויקיפדים כה רבים הם בעלי רקע במדעי המחשב אני מניח שמהר מאד מישהו ישכתב את שנינו.

כולי תקווה שתישאר פה, תכתוב עוד ערכים רבים ותערוך ערכים שאני יצרתי.

אתה מוזמן לטפל במאו מאו (שבן הטבע ערך לי), שואת הארמנים וממלכת ירושלים לדוגמה.

נ.ב. בניגוד למה שיכל להשתמע מדבריו של רועי אני לא חושב שעריכה היא בהכרח אינדיקציה למציאת טעות, מידע חסר, או בעיה לשונית. במקרה של קוד ספגטי חשבתי שיותר נכון להציג את הדברים באופן קצת שונה. הצגה זו התגלגלה וגרמה לעריכה משמעותית יותר אולם לא בשלי כתיבה בעייתית. APH 05:28, 7 ספט' 2004 (UTC)
נ.ב.נ. שני משתמשים שונים כבר ערכו את שנינו. אני חושב שהם שיפרו את הערך. APH 05:32, 7 ספט' 2004 (UTC)