שיחת פורטל:ספרד/ערכים מבוקשים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אמנם נראה שהדף טרם הושלם, אך יש לי כמה הערות:

  • אני לא מחבב במיוחד את החלוקה של הדף לפי קהילות אוטונומיות. עדיף לחלק את הדף לפי נושאים ראשיים (היסטוריה, גאוגרפיה, ספורט וכו'), ותחת כל נושא להמשיך בחלוקות משניות. אני משער שהרוב לא מתמצא בחלוקה במנהלתית של ספרד, ויהיה לרבים קל יותר לעשות שימוש בדף, כשהחלוקה תהיה לפי נושאים. כך למשל, כל הערכים המבוקשים בנושא נהרות ספרד השונים, יהיו מרוכזים תחת רשימה אחת, ולא יהיו מפוזרים בחלקים שונים של הדף. במקרה ויהיו ערכים מבוקשים רבים תחת נמושא מסויים (ערי ספרד למשל), ניתן יהיה להמשיך בחלוקה משנית עפ"י קהילות אוטונומיות.
  • שמות הערכים המבוקשים אמורים להיכתב בעברית עם קישור לערך המקביל בשפה זרה (רצוי אנגלית ו/או ספרדית). כתיבת שם הערך בעברית תאפשר קישור מהיר ליצירת הערך, ותחסוך מהמשתמש לברר מה התעתיק הנכון (בתנאי שהוא נכתב באופן נכון בדף זה).
  • ראיתי שבחלקים שונים של הדף, מבקום רשימת ערכים מבוקשים, הופיע קישור לקטגוריה בויקי זרה. כשהמשתמש ילחץ על הקישור, הוא יגיע לרשימה ענקית, ולא יידע מה חשוב ומה פחות. עדיף שרשימת הערכים המבוקשים תרוכז בדף זה (זו מטרתו), ולא לקשר לויקיפדיה זרה.

עמרישיחה 15:47, 18 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

אכן, צריך לשנות אותו קצת. לא התעסקתי בו כמה זמן אבל אני אעשה את זה. Aghnonפורטל ספרד 16:36, 18 במאי 2009 (IDT)[תגובה]
אוקיי, בהצלחה. אם תרצה עזרה בסידור הדף, אשמח לעזור. באופן אישי, אני מתחזק את דף הערכים המבוקשים בפורטלי הכדורגל והמוזיקה, אם כי הפעם הסידור הוא קצת יותר מורכב. עמרישיחה 16:41, 18 במאי 2009 (IDT)[תגובה]
אוקיי. אתה יכול לסדר לי את הבעיה בפורטל:ספרד/קדימה, לעבודה!? Aghnonפורטל ספרד 16:43, 18 במאי 2009 (IDT)[תגובה]
עכשיו יותר טוב? עמרישיחה 16:44, 18 במאי 2009 (IDT)[תגובה]
כן, תודה. Aghnonפורטל ספרד 16:45, 18 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

תרבות פופולרית[עריכת קוד מקור]

אני לא בטוח אם צריך להוסיף אותם לדף הזה (אולי כן), אבל מה עם ערכים הנוגעים לתרבות הפופולרית של ספרד? למשל, מקאנו (אנ',ספ'), ג'נט (אנ',ספ'),

Aquí no hay quien viva (אנ', ספ') ? בן גרשון (שיחה | תרומות) • 00:51, 13 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]