Fight for the Fallen (2019)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Fight for the Fallen (2019)

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של מגוון מתאבקים
מידע
ארגון All Elite Wrestling
תאריך 13 ביולי 2019
עיר ג'קסונוויל, פלורידה
אולם Daily's Place
מספר צופים 5,000~
סדרת אירועי שלם וצפה של AEW
Fyter Fest Fight for the Fallen
(2019)
All Out
סדרת אירועי Fight for the Fallen
ראשון Fight for the Fallen
(2019)
2020

(2019) Fight for the Fallen היה אירוע היאבקות מקצועית בשיטת השלם וצפה של ארגון ההיאבקות All Elite Wrestling‏ (AEW). האירוע נערך ב-13 ביולי 2019 באולם ה-Daily's Place, שבג'קסונוויל, פלורידה. האירוע היה האירוע השלישי של ארגון זה. האירוע Fight for the Fallen, כמו האירוע Fyter Fest, שודר בחינם בשירות השידור של B/R Live.[1]

תשעה קרבות התנהלו באירוע, כולל שניים שהתקיימו במופע המקדים לאירוע. בקרב המרכזי, היאנג באקס (מאט ג'קסון וניק ג'קסון) ניצחו את האחווה (קודי ודאסטין רודס). עוד ברשימת הקרבות, קני אומגה ניצח שימה, ואדם פייג' ניצח את קיפ סביאן.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

AEW הודיעו שמנה מסוימת מהכנסות האירוע תיתרם לקורבנות שמתו כתוצאה מאלימות באקדח.[2]

ב-9 ביולי, דווח שכריס ג'ריקו ייקח חלק באירוע.[3]

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות במהלך התקופה שעד לקיום האירוע. העלילות הופקו דרך סדרת היוטיוב בערוץ של היאנג באקס, Being The Elite, ובסדרת היוטיוב בערוץ של קודי, The Road to Fight for the Fallen.

באירוע Double or Nothing, קודי ניצח את אחיו, דאסטין רודס. כסגן נשיא בכיר, קודי קבע לו ולאחיו קרב זוגות נגד היאנג באקס (מאט ג'קסון וניק ג'קסון) לאירוע Fight for the Fallen. הוא אמר שהוא לא צריך שותף רגיל, אלא הוא צריך את אחיו. דאסטין רודס הסכים לקחת חלק לצד קודי ולאחר מכן קרב זוגות זה הפך לרשמי.[4]

לפני האירוע, דווח שהדארק אורדר (איוול אונו וסטו גרייסון), אנחליקו וג'ק אוואנס, וילד הג'ונגל ולוצ'סאורוס יתחרו ביניהם במסגרת המופע המקדים בקרב זוגות משולש על ההזדמנות להשיג כרטיס חופשי לסיבוב הראשון של הטורניר על אליפות הזוגות של AEW אשר יתקיים באירוע All Out, שייערך ב-31 באוגוסט.

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור ג'ים רוס
אקסקליבר
אלכס מארווז
כרוז ג'סטין רוברטס
מראיין ג'ון דקר
שופטים אובריי אדוארדס
ברייס רמסבורג
ריק קנוקס

מופע מקדים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שני קרבות התקיימו במהלך המופע המקדים אשר נודע בשם "The Buy In".

בקרב הראשון של המופע המקדים, סוני קיס התחרה נגד פיטר אבאלון (שלווה לקרב על ידי לבה בייטס). בסיום, קיס ביצע על אבאלון את מהלך הספליט לגד לג דרופ כדי לנצח בקרב.

בקרב השני, בי פריסטלי ושוקו נאקאג'ימה התחרו בקרב זוגות נגד בריט בייקר וריהו. בסיום, נאקאג'ימה הצמידה את ריהו לספירת שלוש, שהקנתה לה ולפריסטלי את הניצחון בקרב.

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע עצמו נפתח בקרב שלושה נגד שלושה בין MJF, סמי גווארה ושון ספירס לדארבי אלין, ג'ימי האבוק וג'ואי ג'נלה. בסיום, ספירס ביצע על אלין את מהלך הדת' וואלי דרייבר ומיד לאחר מכן הצמיד אותו לניצחון.

בקרב השני, ברנדי רודס (שלוותה לקרב על ידי אווסום קונג) התחרתה נגד אלי. לאורך הקרב, רודס ניצלה את נוכחותה של קונג ובסיום היא ביצעה על אלי את מהלך הספיר, שהספיק לה כדי לנצח בקרב.

בקרב שבא לאחר מכן הדארק אורדר (איוול אונו וסטו גרייסון), אנחליקו וג'ק אוואנס, וילד הג'ונגל ולוצ'סאורוס התחרו בקרב זוגות משולש על ההזדמנות להשיג כרטיס חופשי לסיבוב הראשון של הטורניר על אליפות הזוגות של AEW אשר יתקיים באירוע All Out, שייערך ב-31 באוגוסט. בסיום, גרייסון ואונו ביצעו על ילד הג'ונגל את מהלך הסיום המשותף שלהם, ה-Fatality, שהספיק להם כדי לנצח בקרב.

אז, אדם פייג' התחרה נגד קיפ סביאן. בסיום, פייג' ביצע על סביאן את מהלך הסיום שלו, ה-Dead Eye, ולאחר מכן הצמיד אותו לניצחון בקרב. לאחר הקרב, כריס ג'ריקו הופיע בהסוואה כשאת ראשו עטפה מסיכה. הוא תקף את פייג' בעזרת מהלך הקודברייקר ומיד לאחר מכן חשף את זהותו כשהוריד את המסיכה. לאחר שחשף את עצמו, ג'ריקו המשיך וביצע על פייג' את מהלך הסיום שלו, ה-Judas Effect.

בקרב החמישי, אלופי הזוגות העולמיים של AAA, הלוצ'ה בראדרס (פנטגון ג'וניור וריי פיניקס), התחרו נגד SoCal Uncensored (פרנקי קאזריאן וסקורפיו סקיי) (שלוו לקרב על ידי כריסטופר דניאלס) בקרב שאינו היה על התואר. פנטגון ג'וניור ופיניקס ביצעו על סקיי את מהלכי ה-Fear Factor והדייבינג דאבל פוט סטומפ כדי לנצח בקרב. לאחר הקרב, הלוצ'ה בראדרס תקפו את SCU בעזרת סולם. לאחר תקיפתם, הלוצ'ה בראדרס אתגרו את היאנג באקס (מאט ג'קסון וניק ג'קסון) לקרב סולם זוגות על אליפות הזוגות העולמית של AAA באירוע All Out.

בקרב הלפני האחרון, קני אומגה התחרה נגד שימה. בסיום, אומגה ביצע על שימה את מהלך ה-One-Winged Angel כדי להשיג את הניצחון בקרב.

כריס ג'ריקו הגיע לזירה והצהיר שהוא ינצח את אדם פייג' באירוע All Out ויהפוך לאלוף העולם הראשון של AEW. פייג' הגיע לזירה ותקף את ג'ריקו עד שבכירי ההנהלה הפרידו בין השניים.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקרב המרכזי, היאנג באקס (מאט ג'קסון וניק ג'קסון) התחרו בקרב זוגות נגד האחווה (קודי ודאסטין רודס). סיום הקרב התנהל כך שהאחווה ביצעו על היאנג באקס את מהלכי ה-Shatter Dreams וה-Final Cuts, אך הם לא הספיקו להם כדי להצמיד את היאנג באקס לניצחון. מנגד, ניק ביצע על קודי את מהלך הקרוס רודס שבו משתמש קודי, אך ניסיון ההצמדה של מאט שבא לאחר מכן לא היה מוצלח. לאחר מכן, היאנג באקס ביצעו על קודי את מהלך הסיום שלהם, המלצר דרייבר, שהספיק להם כדי לנצח בקרב.

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ייסון פאוול מהאתר Pro Wrestling Dot Net תיאר את האירוע בכללי כ"מופע טוב", למרות שהוא הרגיש שהוא היה ארוך מדי. בנוסף לכך, הוא אמר ש"הקהל נראה עייף לקראת סוף האירוע".[5]

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
P1 סוני קיס ניצח את פיטר אבאלון (עם לבה בייטס) קרב יחידים[6] 05:10
P2 בי פריסטלי ושוקו נאקאג'ימה ניצחו את בריט בייקר וריהו קרב זוגות[7] 15:40
3 MJF, סמי גווארה ושון ספירס ניצחו את דארבי אלין, ג'ימי האבוק וג'ואי ג'נלה קרב שלושה נגד שלושה 13:15
4 ברנדי רודס (עם אווסום קונג) ניצחה את אלי קרב יחידים[8] 11:00
5 הדארק אורדר (איוול אונו וסטו גרייסון) ניצחו את אנחליקו וג'ק אוואנס ואת ילד הג'ונגל ולוצ'סאורוס (עם מרקו סטאנט) קרב זוגות משולש
המנצחים בקרב העפילו לאירוע All Out במטרה להשיג כרטיס חופשי לסיבוב הראשון של הטורניר על אליפות הזוגות של AEW
15:15
6 אדם פייג' ניצח את קיפ סביאן קרב יחידים[9] 19:05
7 הלוצ'ה בראדרס (פנטגון ג'וניור וריי פיניקס) ניצחו את SoCal Uncensored (פרנקי קאזריאן וסקורפיו סקיי) (עם כריסטופר דניאלס) קרב זוגות[10] 15:10
8 קני אומגה ניצח את שימה קרב יחידים[11] 22:30
9 היאנג באקס (מאט ג'קסון וניק ג'קסון) ניצחו את האחווה (קודי ודאסטין רודס) קרב זוגות 31:25
P - מציין שהקרב התקיים במופע המקדים לאירוע

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]