לדלג לתוכן

High Romance

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
High Romance
מיני-אלבום מאת במבי ת'אג
יצא לאור 27 באוקטובר 2021
שפה אנגלית
אורך 9:19
חברת תקליטים סמול רקורדס
כרונולוגיית מיני-אלבומים של במבי ת'אג
Psilocyber
(2021)
High Romance
(2021)
Cathexis
(2023)

High Romanceעברית: רומנטיקה גבוהה) הוא המיני-אלבום השני של הזמר/ת האיריבמבי ת'אג. את האלבום הוציאה ב-27 באוקטובר 2021 לאור חברת התקליטים סמול רקורדס. הוא מורכב משלוש רצועות בלבד, "P.M.P",‏ "HIEROPHANT" ו-"NECROMANCY", ואורכו עומד על תשע דקות ו-19 שניות. השיר האחרון, "P.M.P", יצא כסינגל המוביל מתוך האלבום.[1]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

High Romance נכתב והוקלט במהלך תקופת התפתחות אמנותית חשובה עבור במבי ת'אג, שהתמקד/ה בחקר נושאים מורכבים יותר מיצירתה הקודמת, Psilocyber. האלבום מאופיין בשילוב אלמנטים מוזיקליים רבים, כמו אלקטרוניקה, פופ אוונגרדי, והשפעות מהז'אנר הגותי והפסיכדלי.

High Romance מציג את ההתפתחות האמנותית של במבי ת'אג מאז צאת המיני-אלבום הראשון שלו/ה, Psilocyber. Psilocyber התאפיין בצלילים אלקטרוניים ופסיכדליים, ואילו High Romance ממשיך את קו זה, אך מוסיף לו שכבות עמוקות יותר של מורכבות מוזיקלית וטקסטואלית.

High Romance מהווה נקודת ציון משמעותית ביצירתו/ה של במבי ת'אג. הוא מדגים את היכולת לשלב בין מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים וליצור יצירה מלוכדת ובעלת עומק.

במרכז עטיפת האלבום מופיע/ה במבי ת'אג יושב/ת על כיסא מפואר בצבע שחור, לבוש/ה בבגדים שחורים ואוחז/ת בשרשראות שמחוברות לשני אנשים אחרים הלבושים בגלימות שחורות ושרשראות על צווארם. התמונה מכילה פרטי נוי רבים, כגון מנורות קנדלברה עם נרות דולקים ופרחים. שם האלבום, High Romance, מופיע בחלק העליון של התמונה בכתב גותי מעוטר. בפינה הימנית התחתונה יש סימן אזהרה לתוכן שלא מותאם לילדים (Parental Advisory Explicit Content).

רשימת רצועות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' שם משך
1. P.M.P 3:22
2. HIEROPHANT 2:47
3. NECROMANCY 3:09
משך כולל:
9:19

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]