Island in the Sun (שיר של ויזר)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Island in the Sun"
סינגל בביצוע ויזר
מתוך האלבום Weezer
יצא לאור 28 באוגוסט 2001 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה רוק אלטרנטיבי, פאוור-פופ עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים גפן רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה ריק אוקייסק עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Island in the Sun ("אי בשמש") הוא שיר של להקת הרוק האמריקאית ויזר. זהו הסינגל השני מתוך האלבום השלישי של הלהקה הנקרא "ויזר" (ידוע גם כ"האלבום הירוק"), שיצא ב-2001.

בסוף 2001, הלהקה עיבדה את השיר להופעה החיה שלה. בשנת 2005, הסולן ריברס קואומו היה פותח לעיתים קרובות את ההדרן של הלהקה על ידי ניגון "Island in the Sun" לבדו על גיטרה אקוסטית.

קבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מליסה בוביט מאתר Dotdash דירגה את "Island in the Sun" בתור השיר ה-12 הטוב ביותר של Weezer, ואמרה שהוא "מדגים רוח נינוחה של דרום קליפורניה". מגזין The A.V. Club התייחס לשיר כאחד מ-12 השירים הטובים ביותר של הלהקה לאחר צאת האלבום פינקרטון. [1] אמילי טרטנלה ממגזין "מגנט" העריכה שהשיר הוא אחד מהשירים הכי המוערכים יתר על המידה של ויזר, וקראה להפסיק להשתמש בו בפרסומות ובתחנות רדיו.

קליפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ישנם שני וידאו קליפים שונים עבור השיר.

גרסה 1: חתונה מקסיקנית[עריכת קוד מקור | עריכה]

את הסרטון הזה ביים מרקוס סיגה. הוא מראה את חברי להקת ויזר מבצעים את השיר בקבלת פנים לחתונה של זוג מקסיקני וכולל את כל ארבעת חברי הלהקה. את החתן בסרטון מגלם השחקן והזמר טוני גרסיה.

גרסה 2: בעלי חיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

את הסרטון הזה ביים ספייק ג'ונז. הוא מציג את חברי להקת ויזר משחקים עם חיות בר שונות על גבעה נידחת כביכול (אם כי הקליפ צולם למעשה במרחק קצר מלוס אנג'לס, בגבעות ליד סימי ואלי). רק בריאן בל, ריברס קואומו ופאט וילסון מופיעים בסרטון הזה, שכן הבסיסט מייקי ולש עזב את הלהקה זמן קצר לפני הצילומים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Adams, Erik (1 בדצמבר 2009). "Don't let go: 12 great Weezer songs after Pinkerton". The A.V. Club. אורכב מ-המקור ב-9 ביוני 2010. {{cite web}}: (עזרה)