Pink Lemonade

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Pink Lemonade"
סינגל בביצוע ג'יימס ביי
מתוך האלבום Electric Light
יצא לאור 7 במרץ 2018
סוגה דאנס-רוק
אורך 4:14
חברת תקליטים ריפבליק רקורדס
כתיבה ג'יימס ביי, ג'ונתן גרין
הפקה ג'יימס ביי, פול אפוורת', ג'ונתן גרין
כרונולוגיית סינגלים של ג'יימס ביי
"Wild Love"
(2018)
"Pink Lemonade"
(2018)
"Us"
(2018)

Pink Lemonadeעברית: לימונדה ורודה) הוא סינגל של הזמר-יוצר האנגלי ג'יימס ביי, מתוך אלבום האולפן השני שלו, Electric Light. השיר יצא על ידי ריפבליק רקורדס ב-7 במרץ 2018 כסינגל השני מהאלבום.

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקליפ הרשמי בוים על ידי פיל אנדלמן ויצא ב-26 במרץ 2018.[1]

הקליפ נפתח עם ביי לובש סוודר צווארון נוצץ בזמן שהוא ולהקתו מנגנים בשידור בסגנון המופע של אד סאליבן. ביי, שלוקח על עצמו את התפקיד כאסטרונאוט לכוד על פני כדור הארץ, נראה מתגנב למוסך של בית בשעת לילה מאוחרת כדי לבנות חללית. הפיצוץ המצופה בסוף הקליפ ילד יושב בחללית עשויה קופסת קרטון כסופה.

ג'יימס ביי ציין, "ההשראה מאחורי הקליפ מגיעה מהנושא של בריחה שעובר בשיר. נזכרתי בתקופה שבה הייתי בן 4 בערך ואמרתי להורים שלי שנמאס לי לחיות איתם ואני אעזוב את הבית".[2]

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראניה אניפטוס מהרולינג סטון כינתה את "Pink Lemonade" כקליט.[3]

ג'ון בליסטן, גם הוא מהרולינג סטון, אמר שהשיר מסמן יציאה בולטת הן מהפולק המופשט של אלבום הבכורה של ג'יימס ביי, וגם מהסאונד האלקטרוני של הסינגל "Wild Love". הוא הוסיף שהשיר הוא בסגנון דאנס-רוק המזכיר את הסטרוקס או Hot Hot Heat.[4]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "James Bay - Pink Lemonade". YouTube. 26 במרץ 2018. נבדק ב-5 ביולי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "James Bay Lives Out Childhood Dream of Building a Spaceship in 'Pink Lemonade' Music Video". People. 26 במרץ 2018. נבדק ב-5 ביולי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "James Bay Releases Delicious New Rock Song 'Pink Lemonade': Listen". Rolling Stone. 7 במרץ 2018. נבדק ב-5 ביולי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ "James Bay Brings New Dance-Rock Song 'Pink Lemonade' to 'Seth Meyers'". Rolling Stone. נבדק ב-5 ביולי 2018. {{cite web}}: (עזרה)