What a Girl Wants

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"What a Girl Wants"
סינגל בביצוע כריסטינה אגילרה
מתוך האלבום Christina Aguilera
יצא לאור 28 בדצמבר 1999
הוקלט 1999
סוגה פופ
אורך 3:33
חברת תקליטים RCA
כתיבה שלי פייקן, גאי ריצ'י
הפקה גאי ריצ'י
כרונולוגיית סינגלים של כריסטינה אגילרה
"Genie in a Bottle"
(1999)
"What a Girl Wants"
(1999)
"I Turn to You"
(2000)

What a Girl Wantsעברית: מה שבחורה רוצה) הוא הסינגל השני שיצא מאלבום הבכורה של כריסטינה אגילרה, Christina Aguilera. השיר יצא לקראת סוף שנת 1999 והגיע למקום הראשון במצעד 100 הסינגלים המובילים בבילבורד. הסינגל הצליח להגיע למקום השלישי בבריטניה ולמקום החמישי באוסטרליה. השיר זכה לחמש מועמדויות בטקס פרסי MTV (אחת הקטגוריות: "הקליפ הנשי הטוב ביותר") ומועמדות נוספת לפרס גראמי.

"What a Girl Wants" נכתב בידי שלי פייקן וגאי ריצ'י והופק על ידי ריצ'י. בשונה מהסינגל הקודם שלה, "Genie in a Bottle", השיר מתמקד יותר בצד הרומנטי של מערכת היחסים מאשר בצד המיני.

חברת התקליטים של אגילרה רצתה בתחילה לשחרר כסינגל שני את הרצועה "So Emotional". אגילרה לא אהבה את הבחירה וחששה שתסיים את הקריירה עם להיט גדול אחד אם חברת התקליטים תממש את ההחלטה. הרגשת חוסר הביטחון שלה הועברה בידיה לחברת התקליטים בסופו של דבר, אבל אגילרה עדיין הייתה לא מסופקת והרגישה שהשיר צריך לעבור עיבוד, הקלטה ומיקס מחדש, מאחר שהגרסה האורגינלית שמופיעה באלבום הכילה קצב איטי ולא הותאמה לפופ הקיצבי שהתאפיין באותה תקופה. וכך היה, הגרסה החדשה המרעננת הפגינה אנרגיה, מילים חדשות, קטעים עוצמתיים חדשים שהובילו לצילום הקליפ עם הגרסה החדשה ושחרור מהדורה מחודשת של האלבום כולו בהחלפה גרסאות חדשות לשירים ותוספת שירים ורמיקסים חדשים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]