היורשים (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
היורשים
왕관을 쓰려는 자, 그 무게를 견뎌라 – 상속자들
כרזת הסדרה
כרזת הסדרה
שיר הנושא I'm Saying, של לי הונג-גי
סוגה דרמה רומנטית
כותבים קים יון-סוק
בימוי קנג שין-יו
שחקנים לי מין-הו
ארק שין-הי
קים וו-בין
ארץ מקור קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית קוריאה הדרומית
שפות קוריאנית
מספר עונות 1
מספר פרקים 20
הפקה
מפיק יון הא-רים
מפיקים בפועל צ'וי מון-סוק
הפצה Seoul Broadcasting System, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
אתר צילומים קוריאה הדרומית, ארצות הברית
טכניקת צילום מצלמה יחידה עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור רשת SBS
פורמט (תמונה) 1080i (HDTV)
תקופת שידור מקורית 9 באוקטובר 201312 בדצמבר 2013
קישורים חיצוניים
אתר הסדרה
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

היורשיםקוריאנית: 왕관을 쓰려는 자, 그 무게를 견뎌라 – 상속자들, תרגום מילולי: מי שמעוניין לשאת את הכתר נושא את משקלו - היורשים), היא סדרת דרמה דרום קוריאנית בה מככבים לי מין-הו, פארק שין-הי וקים וו בין. הסדרה נכתבה על ידי קים יון-סוק, ומתרחשת בבית ספר תיכון המיועד לבני החברה הגבוהה. הסדרה שודרה ב-רשת SBS מה-9 באוקטובר עד 12 בדצמבר 2013, בימי רביעי וחמישי בשעה 22:00 וכללה 20 פרקים.[1]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוקבת אחרי קבוצה של ילדים למשפחות מהחברה הגבוהה, שמיועדים לרשת את האימפריות העסקיות של הוריהם. קים טאן (לי מין-הו) הוא חתיך, עשיר ויורש של תאגיד קוריאני ענק, שבתחילת הסדרה לומד בארצות הברית, ובהמשך חוזר לקוריאה. בינתיים, אחיו קים וון (צ'וי ג'ין-היוק) מנסה להשתלט על העסק המשפחתי. בזמן שהותו בארצות הברית פוגש קים טאן את צ'ה יון סאנג (פארק שין-הי), שמגיעה לארצות הברית בעקבות אחותה, במטרה להגשים את חלומה ולצאת ממעגל העוני בה משפחתה נמצאת. קים טאן מפתח רגשות כלפי יון-סאנג, אך למעשה הוא מאורס לרייצ'ל יו (קים ג'י-וון), אירוסין שמקורן בשידוך שאמור לשרת את טובת העסקים של שתי המשפחות המחותנות. לאחר שיון-סאנג חוזרת לקוריאה היא נאלצת לעבור להתגורר עם אמה בביתם של המעסיקים של האם, משפחה עשירה מאוד. שם היא מגלה שהמשפחה העשירה היא משפחתו של קים-טאן, ולמעשה הם מתגוררים באותו בית. במטרה ללמד את יון-סאנג את פערי המעמדות בינה לבין בנו, שולח אביו של קים-טאן את יון-סאנג ללמוד בתיכון היוקרתי שבו קים-טאן לומד. בתיכון לומד גם צ'וי יאנג-דו (קים וון-בין) החבר הטוב ביותר לשעבר של קים טאן, והאח החורג המיועד של רייצ'ל יו, ארוסתו של קים טאן. הוא מתנהג כבריון בבית הספר ומטיל אימה על הילדים החלשים. בתחילה הוא מציק גם ליון-סאנג משום שהוא חושד בה שהיא תלמידת מלגה, אולם בהמשך הוא מפתח כלפיה רגשות. בסופו של דבר, למרות ההתנגדות הראשונות של משפחתו מבטל קים-טאן את האירוסין ויוצא בפומבי עם יון-סאנג.

השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • לי מין-הו - קים טאן. הוא היורש העתידי של קבוצת ג'גוק. למרות שהוא חם-מזג ולעיתים ילדותי, יש לו לב חם וכנה. אין לו קשר טוב עם אביו ואחיו למחצה מתעלם ממנו, למגינת ליבו. הוא למעשה בנה של הפילגש של אביו, אבל הוא רשום כבנה של אשתו השנייה של אביו כדי שיוכל לרשת את אביו. לפני שחזר לקוריאה הוא גורש על ידי אחיו לחו"ל. למרות שהוא מאורס לרייצ'ל יו הוא מתאהב ביון-סאנג ממבט ראשון, למרות ששניהם מגיעים מרקעים שונים ומערכת היחסים ביניהם היא לכאורה בלתי אפשרית.
  • פארק שין-הי - צ ה-יון סאנג בחורה פרקטית ומעט צינית. עובדת במשרות חלקיות רבות כדי לפרנס את עצמה ואת אמה. נמצאת באמצעו של משולש אהבה בינה, קים טאן ויאנג-דו. היא גרה בביתו של קים טאן, שם אמה משמשת כמנהלת משק בית. היא נרשמת לתיכון ג'גוק על חשבון מלגה. קים טאן לא מפסיק לרדוף אחריה למרות התנגדויותיה, ובסופה של הסדרה הם יוצאים יחד.
  • קים וו-ביןצ'וי יאנג דו היורש של קבוצת מלונות זאוס. יש לו מנת משכל של 150 IQ, אך לא משקיע כלל בלימודים ולפיכך הוא מדורג במקום ה-98 בשכבה מתוך 100. הוא מתנהג כבריון, וחבריו חוששים ממנו. אביו, צ'וי דונג-ווק מתייחס אליו בצורה חסרת רחמים ואף נוהג כלפיו באלימות פיזית. במסגת ההכשרה שלו בתור היורש של קבוצת המלונות, מחייב אותו אביו לשטוף כלים בבית מלון. למרות שבעבר היה חבר טוב של קים-טאן, כעת שוררת ביניהם יריבות עמוקה. בתחילה הוא מציק ליון-סאנג כדי להרגיז את קים טאן, אך בסופו של דבר הוא מגלה שהוא מתאהב בה. 
  • קים ג'י-ווןרייצ'ל יו ארוסתו של קים טאן. היא יורשת של חברת הבגדים הבינלאומית RS, וידועה גם כ"פריס הילטון של תיכון ג'גוק". האישיות שלה עוקצנית, אך למעשה היא חסרת ביטחון. היא מאוהבת בקים טאן, ומושפלת מכך שהוא אינו מעוניין בה וליהפך, הוא מנהל מערכת יחסים עם בחורה אחרת. היא מנסה להפריד בינו לבין יון-סאנג, אך ללא הצלחה. אמה מתארסת עם אביו של יאנג-דו.
  • קאנג הא-נול - לי יו-שין. בנו של התובע הכללי. הוא דלוק על המורה הפרטית שלו, ג'ון היון-ג'ו (חברתו של קים וון). אמו ואביו לוחצים עליו שייכנס לבית ספר למשפטים, למרות שהוא לא אוהב את המקצוע. הוא חבר טוב של קים-טאן. כדי לחמוק מהלחץ המשפחתי הוא מצטרף לצבא בלי לספר לאף אחד חוץ מלקים-טאן ורייצ'ל, איתה הוא מפתח ידידות קרובה.
  • קאנג מין-היוק - יון צ'אן-יאנג. בנו של מזכיר חברת ג'גוק. בינו לבין יון-סאנג יש ידידות קרובה, והם מכירים זה את זה מאז שהיו ילדים. צ'אן-יאנג הוא אישיות נעימה ומשוחררת. הוא מדורג ראשון בכיתתו, ותמיד רואה את המצב בצורה חיובית.
  • קריסטל ג'אנג - לי בו-נה. בת של מנכ"ל חברת בידור, מפונקת אך בעלת לב טוב. קים-טאן היה האהבה הראשונה שלה, אך כעת יש ביניהם יחסי ידידות. היא מסורה ורכושנית מאוד כלפי החבר הנוכחי שלה, יון צ'אן-יאנג. בתחילה היא לא מחבבת את יון-סאנג כיוון שהיא ידידתו הקרובה של חברהּ, אך בסופו של דבר היא הופכת להיות חברה שלה.
  • פארק היונג-סיק - ג'ו מיונג-סו. בנו של מנכ"ל פירמת עריכת הדין הגדולה ביותר בעיר, שלא מעוניין לרשת את עסקי החברה. הוא טיפוס קליל שנוהג להתבדח. נוהג לבלות במועדוני לילה ולצלם הרבה, בעיקר את חבריו. מבלה רבות בסטודיו הפרטי שלו עם יאנג-דו ולי בו-נה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא היורשים בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Kang, Jung-yeon (5 בספטמבר 2013). "Lee Min-ho, Park Shin-hye Team Up for 1st Script Reading Session of Inherits". TenAsia. אורכב מ-המקור ב-2014-03-28. נבדק ב-3 בפברואר 2014. {{cite web}}: (עזרה)