ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<:ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש

  • תאריך תחילת ההצבעה:
  • תאריך סיום ההצבעה:

ההצבעה היא האם לשנות את שם הערך ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש לישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש צפת.

ההצבעה נגנזה עקב הסכמה בדף השיחה. דגש - שיחה 08:37, 26 באוגוסט 2018 (IDT)

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

עמדת צד א' - שם הערך יהיה ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש צפת[עריכת קוד מקור]

לשנות את שם הערך ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש לישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש צפת, כפי שנהגו בישיבת תומכי תמימים מוריסטאון. הישיבה מפורסמת ביותר בשמה הלא-רשמי והמקוצר 'צפת' (כפי שניתן לראות בתגית 'ישיבת חב"ד צפת' באתר חב"ד אינפו), וזהו גם שמה הרשמי של הישיבה כפי שניתן לראות בלוגו הישיבה (המילה 'צפת' היא הבולטת היותר), בערך בחב"דפדיה על הישיבה, ובמפות גוגל. גם בספר רשמי שהוציאה הישיבה, ניתן לראות (בעמוד השער) שזהו שמה של הישיבה. וכך גם בקבצים נוספים של הישיבה: 1 2.

נטען כי לישיבה יש סניף קטן (כ25 תלמידים) בחיפה, והסניף אינו נקרא "ישיבת חח"ל צפת" אלא "ישיבת חח"ל חיפה". למרות זאת, היות שהערך עוסק בישיבה בצפת, יש לקרוא לערך בשמו, ולציין שיש לישיבה סניף בחיפה שנקרא כמובן "ישיבת חח"ל חיפה". כך עשו גם הישיבה בצפת עצמה, בעת שהוציאו קובץ חידושי תורה של כל מחלקות הישיבה. --מענדלשיחה • י"ב באלול ה'תשע"ח • 23:26, 23 באוגוסט 2018 (IDT)

עמדת צד ב' - שם הערך יהיה ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש[עריכת קוד מקור]

דעתי להותיר את שם הערך על כנו, כי זהו שמה הרשמי של הישיבה, כפי שמוכח מהפרסומים שלה (לדוגמא בקובץ שהישיבה הוציאה, (בפתח דבר "ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש בעיה"ק צפת תובב"א"), וראו גם בעמוד שלפניו ובכלל). כל הוכחותיו של מענדל אינם אלא שגויים מעיקרם כפי שהוכחתי למעלה, הם אינם נסמכים על מקורות של הישיבה עצמה (הקושייה הכי חזקה שלו היא בגלל שנכתב בחב"דפדיה כך וכך...). דברי הרב - שיחה 23:45, 23 באוגוסט 2018 (IDT)

זאת לא הקושיה הכי חזקה שלי, ואני בהחלט נסמך (גם) על מקורות של הישיבה עצמה. --מענדלשיחה • י"ג באלול ה'תשע"ח • 02:27, 24 באוגוסט 2018 (IDT)
אתערב מהצד ואגיד, שמידע שיש לי, רוב הבחורים יוצאי חיפה, מגדירים את עצמם כבוגרי צפת. בנישיחה • י"ג באלול ה'תשע"ח • 15:21, 24 באוגוסט 2018 (IDT)

זכות הצבעה ישנה למשתמשים שנרשמו לפחות 30 ימים לפני פתיחת ההצבעה, ביצעו לפחות 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ואינם עורכים בתשלום.

אין להצביע לפני פתיחת ההצבעה ואין לפתוח את ההצבעה עד אשר חלפו 72 שעות מהצגת טיעוני הצדדים. בהתאם לוויקיפדיה:מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאופציות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי.

אפשרות א' - שם הערך יהיה ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש צפת[עריכת קוד מקור]

אפשרות ב' - שם הערך יהיה ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש[עריכת קוד מקור]