הספרייה הישראלית – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
מאין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''הספרייה הישראלית''' היא [[הוצאה לאור|הוצאת ספרים]] שפעלה ב[[תל אביב]] בין השנים [[1950]] עד שלהי [[1956]] - מועד נפילתו של המו"ל יוסף כהן ב"[[מלחמת סיני]]". עיקר פעילותה היה [[תרגום]] ל[[עברית]] של יצירות מופת, ובמקביל פעלה הוצאה זו גם בהפצת ספרי כיס של ספרות מתורגמת תחת שמות ההוצאות האלה: '''הקורא''', '''יובל''', '''מקור''', '''דפדפת''', '''ברבור''' ו'''מעיינות'''.
'''הספרייה הישראלית''' היא [[הוצאת ספרים]] שפעלה ב[[תל אביב]] בין השנים [[1950]] עד שלהי [[1956]] - מועד נפילתו של המו"ל יוסף כהן ב"[[מלחמת סיני]]". עיקר פעילותה היה [[תרגום]] ל[[עברית]] של יצירות מופת, ובמקביל פעלה הוצאה זו גם בהפצת ספרי כיס של ספרות מתורגמת תחת שמות ההוצאות האלה: '''הקורא''', '''יובל''', '''מקור''', '''דפדפת''', '''ברבור''' ו'''מעיינות'''.




{{קצרמר ספרות}}
{{קצרמר ספרות}}
[[קטגוריה:הוצאה לאור בישראל]]
[[קטגוריה:הוצאות ספרים בישראל]]

גרסה מ־18:46, 18 בנובמבר 2006

הספרייה הישראלית היא הוצאת ספרים שפעלה בתל אביב בין השנים 1950 עד שלהי 1956 - מועד נפילתו של המו"ל יוסף כהן ב"מלחמת סיני". עיקר פעילותה היה תרגום לעברית של יצירות מופת, ובמקביל פעלה הוצאה זו גם בהפצת ספרי כיס של ספרות מתורגמת תחת שמות ההוצאות האלה: הקורא, יובל, מקור, דפדפת, ברבור ומעיינות.


תבנית:קצרמר ספרות