טונס אנד איי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Naftalig (שיחה | תרומות)
←‏ביוגרפיה: , ניסוח, יש המון עבודה על הערך שכולו תרגום גוגל
שורה 14: שורה 14:


==ביוגרפיה==
==ביוגרפיה==
ווטסון נולדה בחצי האי מורנינגטון שב[[אוסטרליה]]. היא גדלה ולמדה לנגן על המקלדת וכרית התוף בבית הספר התיכון. בימיה הראשונים היא הייתה מופיעה גם בלילות מקומיים בחצי האי מורנינגטון זה היה בשילוב עם הופעות בפסטיבלים והופיעה שמה המלא טוני ווטסון.
ווטסון נולדה בחצי האי מורנינגטון שב[[אוסטרליה]]. היא גדלה ולמדה לנגן על קלידים ותופים בבית הספר התיכון. תחילה הופיעה גם בלילות מקומיים בחצי האי מורנינגטון זה היה בשילוב עם הופעות בפסטיבלים והופיעה בשמה המלא טוני ווטסון.


בשנת 2018 קיבלה ווטסון רישיון כניסה לרחוב בורק, במרכז העיר מלבורן. במקביל, היא יצאה לטיול ב[[ביירון ביי]] והתחילה לנסוע שם והפכה במהרה לסוחרת פופולרית; זה הוביל לפטירת עבודתה הקמעונאית ולהפוך את ביירון ביי לבית החדש שלה.
בשנת 2018 קיבלה ווטסון רישיון כניסה לרחוב בורק, במרכז העיר מלבורן. במקביל, היא יצאה לטיול ב[[ביירון ביי]] שם החלה להופיע ברחוב, שם והפכה במהרה להצלחה וזכתה לפופולריות. הצלחתה הובילה להתפטרותה מעבודתה כקמעונאית ולהשתקע בביירון בי.


ב-[[1 במרץ]] [[2019]], ווטסון הוציאה את סינגל הבכורה שלה, "[[Johnny Run Away]]", תחת שם הבמה שלה טונס אנד איי. ב-[[10 במאי]], הוציאה את הסינגל השני "[[Dance Monkey]]", אשר הגיע למקום הראשון ב[[מצעד המוזיקה האוסטרלי]] וב[[מצעד הסינגלים הבריטי]] וכן במדינות רבות.
ב-[[1 במרץ]] [[2019]], ווטסון הוציאה את סינגל הבכורה שלה, "[[Johnny Run Away]]", תחת שם הבמה שלה טונס אנד איי. ב-[[10 במאי]], הוציאה את הסינגל השני "[[Dance Monkey]]", אשר הגיע למקום הראשון ב[[מצעד המוזיקה האוסטרלי]] וב[[מצעד הסינגלים הבריטי]] וכן במדינות רבות.

גרסה מ־20:50, 8 בנובמבר 2019


שגיאות פרמטריות בתבנית:מוזיקאי

פרמטרים [ שנות פעילות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

טונס אנד איי
Tones and I
לידה אוסטרליהאוסטרליה חצי האי מורנינגטון, אוסטרליה
שם לידה טוני ווטסון
שם במה Tones and I עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות אוסטרליה
תקופת הפעילות מ-2014 עריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק זמרת
סוגה אינדי פופ, מוזיקת דאנס אלקטרונית, מוזיקת פופ עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה מועדפת אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
כלי נגינה פסנתר עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים Bad Batch רקורדס • סוני מיוזיק
פרסים והוקרה
  • פרס ARIA לאמנית הטובה ביותר (2019)
  • ARIA Award for Best Independent Release (2019)
  • ARIA Award for Best Pop Release (2019)
  • ARIA Award for Breakthrough Artist - Release (2019)
  • Spotify Award for Emerging Artist (2020) עריכת הנתון בוויקינתונים
tonesandi.com
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

טוני ווטסוןאנגלית: Toni Watson) הידועה בשמה הבמה טונס אנד איי (Tones and I), היא זמרת אוסטרלית. טונס אנד איי התפרסמה בזכות סינגל הבכורה שלה "Johnny Run Away", אשר זכה להצלחה, לאחר מכן הוציאה את הסינגל השני שלה "Dance Monkey", שזכה להצלחה והעפיל למקום הראשון במדינות רבות, וביניהן מצעד הסינגלים הבריטי, אוסטרליה, נורבגיה, שבדיה וגם במצעד ההשמעות הישראלי של מדיה פורסט. כעבור מספר חודשים הוציאה את הסינגל השלישי שלה "Never Seen the Rain". כול הסינגלים נכללו בתוך המיני-אלבום הראשון שלה "The Kids Are Coming, שיצא ב-30 באוגוסט 2019.[1]

ביוגרפיה

ווטסון נולדה בחצי האי מורנינגטון שבאוסטרליה. היא גדלה ולמדה לנגן על קלידים ותופים בבית הספר התיכון. תחילה הופיעה גם בלילות מקומיים בחצי האי מורנינגטון זה היה בשילוב עם הופעות בפסטיבלים והופיעה בשמה המלא טוני ווטסון.

בשנת 2018 קיבלה ווטסון רישיון כניסה לרחוב בורק, במרכז העיר מלבורן. במקביל, היא יצאה לטיול בביירון ביי שם החלה להופיע ברחוב, שם והפכה במהרה להצלחה וזכתה לפופולריות. הצלחתה הובילה להתפטרותה מעבודתה כקמעונאית ולהשתקע בביירון בי.

ב-1 במרץ 2019, ווטסון הוציאה את סינגל הבכורה שלה, "Johnny Run Away", תחת שם הבמה שלה טונס אנד איי. ב-10 במאי, הוציאה את הסינגל השני "Dance Monkey", אשר הגיע למקום הראשון במצעד המוזיקה האוסטרלי ובמצעד הסינגלים הבריטי וכן במדינות רבות.

בשנת 2019, טונס אנד איי הופיעה לראשונה בפסטיבל המוזיקה הגדול של "אננס", כמו כן גם פתיחה של Splendor ב-Grass 2019, שם היא שברה את השיא של הקהל הגדול ביותר של מערך פתיחה ב-Splendor. ב-16 ביולי, הוציאה את הסינגל השלישי שלה "Never Seen the Rain", שנכלל במיני האלבום הראשון שלה "The Kids Are Coming, שיצא ב-30 באוגוסט.

דיסקוגרפיה

מיני אלבומים

קישורים חיצוניים

תבנית:פרופילי מוזיקאים

הערות שוליים