המודיעין הכללי (הרשות הפלסטינית) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מאין תקציר עריכה
מ תיקון קישור
שורה 1: שורה 1:
'''המודיעין הכללי''' הפלסטיני הוא מנגנון ביטחון של [[הרשות הפלסטינית]] שהוקם בעקבות [[הסכמי אוסלו]]. המנגנון הוקם בעיקר על בסיס אנשי המנגנונים החשאיים של [[אש"ף]] (בין היתר, ארגון [[ספטמבר השחור (ארגון טרור)|ספטמבר השחור]] האחראי על [[טבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן]]) שהגיעו עם [[ערפאת]] לשטחים לאחר הסכמי אוסלו. ייעודו הרשמי של המנגנון הוא שמירה על יציבות הרשות, איסוף [[מודיעין]], וסיכול [[טרור]].
'''המודיעין הכללי''' הפלסטיני הוא מנגנון ביטחון של [[הרשות הפלסטינית]] שהוקם בעקבות [[הסכמי אוסלו]]. המנגנון הוקם בעיקר על בסיס אנשי המנגנונים החשאיים של [[אש"ף]] (בין היתר, ארגון [[ספטמבר השחור (ארגון טרור)|ספטמבר השחור]] האחראי על [[טבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן]]) שהגיעו עם [[ערפאת]] לשטחים לאחר הסכמי אוסלו. ייעודו הרשמי של המנגנון הוא שמירה על יציבות הרשות, איסוף [[מודיעין צבאי|מודיעין]], וסיכול [[טרור]].


בדומה למנגנונים אחרים ברשות הפלסטינית, גם המודכ"ל התאפיין ברמת פעילות נמוכה החל מהשנים הראשונות של [[אינתיפאדת אל-אקצא]].
בדומה למנגנונים אחרים ברשות הפלסטינית, גם המודכ"ל התאפיין ברמת פעילות נמוכה החל מהשנים הראשונות של [[אינתיפאדת אל-אקצא]].

גרסה מ־20:54, 9 ביוני 2007

המודיעין הכללי הפלסטיני הוא מנגנון ביטחון של הרשות הפלסטינית שהוקם בעקבות הסכמי אוסלו. המנגנון הוקם בעיקר על בסיס אנשי המנגנונים החשאיים של אש"ף (בין היתר, ארגון ספטמבר השחור האחראי על טבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן) שהגיעו עם ערפאת לשטחים לאחר הסכמי אוסלו. ייעודו הרשמי של המנגנון הוא שמירה על יציבות הרשות, איסוף מודיעין, וסיכול טרור.

בדומה למנגנונים אחרים ברשות הפלסטינית, גם המודכ"ל התאפיין ברמת פעילות נמוכה החל מהשנים הראשונות של אינתיפאדת אל-אקצא.

ערך זה הוא קצרמר בנושא מדע המדינה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.