ראש (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ראש
Rush
סוגה דרמה רפואית
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית
מספר עונות 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 10 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
חברת הפקה Little Engine Productions
Fancy Films
Pine City Entertainment
Fox 21
הפצה פוקס המאה ה-20 בטלוויזיה עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 42 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור USA עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור מקורית 17 ביולי 2014 – 18 בספטמבר 2014 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
http://www.usanetwork.com/rush/home
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ראשאנגלית: Rush) היא סדרת דרמה רפואית אמריקאית שנוצרה על ידי ג'ונתן לוין ונכתבה על ידי לוין, ג'ינה מתיוס וגרנט שארבו. פרק הבכורה שודר ברשת USA ב-17 ביולי 2014.[1][2] ב-2 באוקטובר 2014 ביטלה הרשת את הסדרה ולא הופקה לה עונה נוספת.[3]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מגוללות את סיפורו של רופא מבריק ומוכשר. חובב חיי לילה סוערים, נשים יפות וסמים. בלוס אנג'לס, המשרת לקוחות ספציפיים מאוד, עם הרבה מזומנים והרבה סודות.[4] לאחר פיטוריו של ד"ר ויליאם ראש מבית חולים מרכזי בלוס אנג'לס, הוא נכנס לרפואת קונסיירז', הוא עורך ביקורים אישיים בבתים ובמקומות העבודה של לקוחות עשירים במיוחד וידוענים הוליוודיים הזקוקים לטיפולו, לרוב ללא שאלות. ראש דורש תשלום במזומן, לעיתים קרובות אלפי דולרים, מראש. אבל חלק מהכסף הזה משמש כדי להזין את הרגלי הסמים שלו, כאשר מני מקיז, הוא ספק הסמים שלו. ד"ר אלכס בורק הוא החבר הטוב ביותר שלו שבניגוד אליו עדיין עובד בבית חולים גדול ומנסה להיות בעל ואבא נאמנים. איב פארקר היא העוזרת האישית של ראש שלא רק קובעת את הפגישות הרפואיות שלו עם מטופלים, אלא גם מנסה להשאיר אותו על המסלול, למרות ידיעתה על השימוש שלו בסמים ואלכוהול.

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה הופקה על ידי חברת פוקס 21 ונכתבה ובוימה על ידי ג'ונתן לוין, עם ג'ינה מתיוס וגרטה שרטבו. אדם פיירו שימש כמפיק בכיר. הסדרה צולמה בוונקובר קולומביה הבריטית, שבקנדה.[5]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Hot TV Promo: USA Network's 'Rush'". Deadline Hollywood. 10 באפריל 2014. נבדק ב-15 באפריל 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Swift, Andy (10 באפריל 2014). "Rush Promo: Tom Ellis Heals the Rich and Twisted in New USA Network Drama". TVLine. נבדק ב-15 באפריל 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ Bibel, Sara (2 באוקטובר 2014). "'Satisfaction' Renewed for Season Two by USA; 'Rush' Canceled (Updated)". TV By The Numbers. אורכב מ-המקור ב-4 בדצמבר 2014. נבדק ב-2 באוקטובר 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ Ng, Philiana (10 באפריל 2014). "USA Debuts First Trailer for Edgy Medical Drama 'Rush' (Video)". The Hollywood Reporter. נבדק ב-15 באפריל 2014. {{cite news}}: (עזרה)
  5. ^ Kissell, Rick (23 באפריל 2014). "USA Network Sets Summer Premiere Dates for 'Rush,' 'Satisfaction' and Returnees". Variety. נבדק ב-23 באפריל 2014. {{cite web}}: (עזרה)