קימברלי דוס ראמוס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קימברלי דוס ראמוס
Kimberly Dos Ramos
לידה 15 באפריל 1992 (בת 32)
קראקס, ונצואלה עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ונצואלה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2006 עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

קימברלי דוס ראמוס דה סוסה (ספרדית: Kimberly Dos Ramos, נולדה ב-15 באפריל 1992) היא שחקנית, זמרת ודוגמנית מוונצואלה. החלה מגיל צעיר את קריירת המשחק שלה עם פרסומות בטלוויזיה, לאחר מכן המשיכה להופיע בטלנובלות בתפקידים ראשיים. בשנת 2011, עברה להתגורר במיאמי, ארצות הברית, שם לקחה צעד נוסף בקריירת המשחק שלה כאשר כיכבה בסדרת הילדים של ניקלודיאון באמריקה הלטינית, "Grachi", השתתפה בשתי עונותיה הראשונות של הסדרה כאחת הדמויות הראשיות. בימים אלה, דוס ראמוס היא חלק מחברת טלמונדו. את תפקידה הראשון כשחקנית ראשית עשתה בטלנובלה "Tierra De Reyes".

שנותיה הראשונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קימברלי נולדה בקראקס, ונצואלה ב-15 באפריל בשנת 1992, להורים ממוצא פורטוגזי. היא החלה את קריירת המשחק שלה בוונצואלה כאשר מלאו לה 4 שנים, כיכבה בפרסומות בטלוויזיה ודגמנה למגזינים. יש לה שני אחים גדולים. הבכור, לני דוס ראמוס דה סוסה, עוסק במשחק בארץ הולדתו ונצואלה, ואחיה האמצעי, לאנס דוס ראמוס דה סוסה, גם הוא עוסק במשחק ומתגורר יחד עם קימברלי במיאמי.

קריירת המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופיעה במספר טלנובלות מאז שהייתה קטנה בתפקידי אורח, הופעתה הראשונה הייתה בשנת 2003, בטלנובלה של "רדיו קראקס", "La Cuaima". לאחר מכן הופיעה בעוד מספר טלנובלות בארץ הולדתה. בשנת 2009 כיכבה בטלנובלה "Que El Cielo Me Explique". בשנת 2011 עברה להתגורר במיאמי כדי לצלם את הסדרה "Grachi", לצד שחקנים בני גילה כגון, מאוריסיו הנאו, אנדרס מרקדו ואיסבלה קסטיז'ו. אחיה, לאנס, גם הופיע יחד איתה בסדרת הילדים, הם עברו להתגורר יחד במיאמי. קימברלי השתתפה בשתי עונותיה הראשונות של הסדרה בתפקיד הרשעית. כאשר סיימה לצלם את הסדרה, היא לא המשיכה בצילומי העונה השלישית, אלא הצטרפה לשורותיה של חברת "טלמונדו", יחד עם עליית הסדרה "El Rostro De La Venganza", שם הייתה קימברלי כחלק משחקני-המשנה בטלנובלה.

קימברלי חתמה עם טלמונדו חוזה על מנת לצלם 3 סדרות נוספות בחברה, זאת עקב הצלחתה בטלנובלה "El Rostro De La Venganza". היא המשיכה את קריירת המשחק שלה בסדרה נוספת של טלמונדו, אותה צילמה בשנת 2013, "Marido En Alquiler", שם שיחקה את פטריסיה איברה פלמר.

בשנת 2014, נערך במיאמי הטקס היוקרתי של חברת "טלמונדו", "Premios Tu Mundo"', שם זכתה קימברלי בתואר "השחקנית הראשית הצעירה הטובה ביותר לשנת 2014". זאת, על תפקידה בטלנובלה "Marido En alquiler".

באוקטובר 2014, נודע כי קימברלי בדרכה לעשות את תפקידה הראשי הראשון בטלוויזיה, בהפקה חדשה של חברת טלמונדו, "מילה של כבוד"/"Tierra De Reyes", חידוש מודרני לטלנובלה ששודרה בשנת 2003 במדינות רבות וקיבלה הצלחה רבה, "תשוקת הנצים"/ "Pasion De Gavilanes". על תפקידה בטלנובלה זאת, היא הייתה מועמדת בטקס "Premios Tu Mundo" של חברת טלמונדו על שלושה תארים. לבסוף, זכתה קימברלי בטקס בתואר "Soy Sexy And I Know It".

לאחר הופעת הבכורה שלה בטלנובלה "Tierra De Reyes", המשיכה קימברלי בטלנובלה נוספת יחד עם חברת טלמונדו. לאחר שהתמודדה על תפקיד ראשי בקומדיה הרומנטית "מי זה מי"/"Quien Es Quien", אל מול שחקניות כגון "חימנה דוקה", קימברלי קיבלה את התפקיד הראשי בקומדיה הרומנטית. היא גילמה את דמותה של פרננדה מנריקה, בחורה צעירה, חכמה ויפה אשר רוצה לנקום במשפחת פואנטמיור העשירה, היא בטוחה כי משפחת פואנטמיור הם האחראים למותו של אביה ולהכנסת אחיה לכלא, עקב מרמה כספית בין שתי המשפחות. פרננדה משנה את זהותה ואת שמה על-מנת לנקום, ונכנסת לעבוד בתאגיד פואנטמיור בשם "איסבלה בלנקו", היא גורמת ללאונרדו פואנטמיור להתאהב בה ולהציע לה נישואין, אך הדברים מסתבכים כאשר לאונרדו מתחלף בתאונה אכזרית עם השכפול שלו פריקו, איתו היא תדע מה זו אהבה אמיתית.

בין השנים 2017–2016 היא הופיעה לראשונה בטלנובלה מבית "טלויסה" שנקראת "באה מאהבה" (Vino El Amor) ובה גילמה את הדמות של גרסיאלה פלסיוס.

משנת 2019 מגלמת את דמותה של סופיה בעונה השנייה של הטלנובלה המקסיקנית "באהבה אין חוקים". היא משחקת את אחת הדמויות הראשיות בתפקיד של עורכת דין, בעוד בעונה הראשונה היא גם השתתפה אך בתפקיד אורח.

בשנת 2021 החלה לשחק בסדרה "la desmalada" בתפקיד איזבלה.

פילמוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה תוכנית טלוויזיה ערוץ תפקיד
2021 La desalmada טלוויסה איזבלה גאלארדו
2019-2018 באהבה אין חוקים סופיה אלקוסר (2 עונות)
2016-2017 Vino El Amor / באה מאהבה גרסיאלה פלסיוס (אנטגוניסט (הרשעית בסדרה) - דמות רעה)
2015-2016 Quien Es Quien?/ מי זה מי טלמונדו פרננדה מנריקה/ איסבלה בלנקו
2014-2015 Tierra De Reyes / מילה של כבוד טלמונדו אירינה דל חונקו גייארדו
2013-2014 Marido En Alquiler טלמונדו פטריסיה איברה פלמר
2012-2013 El Rostro De La Venganza טלמונדו קטרינה אלברדו
2011-2012 Grachi ניקלודיאון מטילדה רומאן
2010 Que el Cielo Me Explique RCTV קארן מונטרו
2009 Loco Video Loco RCTV עצמה
2008 La Trepadora RCTV אאוחניה אלקוי דל קאסאל
2007 La Merienda RCTV עצמה
2005 Amor a Palos RCTV חולייטה סוריאנו
2003-2004 La Cuaima RCTV במבי קסרס רובאינה
2002 Las Gonzalez Venevision פטוניה
2001 Mas Que Amor, Frenesi Venevision אנסטסיה לארה פחרדו
2000 Hechizo de Amor Venevision מרטיסה סנצ'ז
1999-2000 La Lucha De Sofia TVE 1, TVE 2, Cadenatres אני ולג'ו
1999 Cuando Hay Pasion Venevision ברברה/ תפקיד אורח
1997 Destino de Mujer Venevision דניאלה/ תפקיד אורח
1996 Todo Por Tu Amor Venevision טיטי/ תפקיד אורח

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא קימברלי דוס ראמוס בוויקישיתוף