איתמר צייד החלומות (משחק מחשב)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
איתמר צייד החלומות
כללי
תאריך הוצאה 1996
סוגה משחק הרפתקה ממוחשב
פיתוח קומפדיה
הוצאה לאור קומפדיה, עם עובד
סדרה משחקי איתמר
דרישות תוכנה
מצבי משחק שחקן יחיד
פלטפורמות מחשב אישי
המשחק הקודם איתמר מטייל על הקירות (משחק מחשב)
המשחק הבא יום הולדת לאיתמר

איתמר צייד החלומות הוא משחק מחשב מסוג point & click שפותח על ידי חברת קומפדיה והוצאת עם עובד בשנת 1996, והוא מבוסס על הספר "איתמר צייד החלומות" מאת הסופר דויד גרוסמן.

עלילת המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך המשחק, השחקן עוקב אחרי התמודדתו של איתמר עם שד כחול שפוקד אותו בחלומותיו, וגורם לו לסיוטים מדי לילה, השחקן מתקדם עם עלילת הסיפור, ועוזר לאיתמר ולאביו לגבש אסטרטגיה איך לנצח את השד, אשר בסופו של דבר מתידד עם איתמר[1].

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק דומה מבחינת בניית השלבים למשחק הקודם בסדרה, "איתמר מטייל על הקירות". המשחק הוא אינטראקטיבי ופשוט מסגנון "הצבע והקלק" (point & click). במהלך המשחק, מלבד המשימה הראשית ישנם משחקונים רבים (mini games), ובהם צריכים למצוא שדים נוספים בחדר השינה, לנסוע עם איתמר ואביו לגן שולה, לחסל יצורים שיוצאים מאוהל המלכודת שאיתמר בנה, ועוד. מלבד המשחקיות בעלילה הראשית, ניתן לשמוע את כל הסיפור בקרינותו של דויד גרוסמן[2], לדלג לכל שלב במשחק ולשחק בכל המשחקונים שהשחקן גילה. למשחק ישנן שלוש רמות קושי שונות, והוא מגיע מובנה עם השפות עברית ואנגלית והופץ בשפות רבות נוספות.

הצלחת המשחק ברחבי העולם[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק תורגם לשפות רבות[3] והגרסה הבסיסית מגיע עם השפות עברית ואנגלית[4].

גם דמותו של השד הכחול הצליחה בקרב הקהל והיא מופיע פעמים רבות במשחקי איתמר ובהם במשחק ההמשך "יום הולדת לאיתמר" "גורדי ואיתמר במוזיאון המדע" "איתמר וסודות הקוסמים" ועוד.

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]