אפשר לגלות לך סוד? (סרט, 2019)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אפשר לגלות לך סוד?
?Can You Keep a Secret
מבוסס על Can You Keep a Secret? עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי Elise Duran עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט Peter Hutchings עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה אליס דוראן
שחקנים ראשיים אלכסנדרה דדריו
לברן קוקס
קימיקו גלן
טיילר הקלין
ג'ודה פרידלנדר עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה ג'ק קארדוני עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום Autumn Eakin עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה שירותי ADS, ורטיקל אנטרטיינמנט עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 21 בנובמבר 2019 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 95 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט קומדיה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקציב 1.6 מיליון דולר
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אפשר לגלות לך סוד?אנגלית: ?Can You Keep a Secret) הוא סרט קומדיה רומנטית אמריקאי, בבימויה של אליס דוראן. הסרט עוסק בצעירה המגלה את כל סודותיה לזר במטוס בעת שחשבה שהמטוס עומד להתרסק, זר המתגלה בדיעבד כמייסד ומנכ"ל החברה בה היא עובדת.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אמה קוריגאן (אלכסנדרה דדריו) היא נציגת שיווק זוטרה בניו יורק בחברת מזון אורגני בשם "פנדה". בסיום נסיעת עבודה בשיקגו שם היא מאבדת לקוח, אמה משתכרת בטיסה חזרה הביתה וכאשר המטוס נקלע לסערה, היא חושבת שהיא הולכת למות וחושפת את סודותיה האישיים והמקצועיים לזר נאה. בין סודותיה חוסר שביעות רצונה מבן זוגה קונור (דייוויד אברט) וסודות על התנהלותה במקום העבודה.

לאחר שאמה חוזרת לעבודה בא לביקור במשרד מייסד ומנכ"ל החברה ג'ק הארפר (טיילר הקלין) המתגלה לה כזר מהמטוס. לאחר שאמה נפרדת מקונור, בינה לבין ג'ק מתחילה להרקם מערכת יחסים רומנטית בה היא חושפת בפניו את כל סודותיה אך הוא כמעט ולא מדבר על עצמו.

במהלך ראיון טלוויזיוני ג'ק דן במוצרי פנדה בטלוויזיה כשכל עובדי החברה צופים. הוא מתאר את הלקוחה אליה החברה מכוונת כ"ילדה ברחוב" ומתאר בפרוטרוט את פרטיה וסודותיה של אמה. עמיתיה לעבודה מבינים שזו היא ומתחילים ללעוג לה. ג'ק מבין מאוחר מדי מה הוא עשה ואמה מסרבת לקבל את שיחותיו. כאשר הוא מוצא אותה בבית קפה, אמה דורשת לדעת מדוע נסע לשיקגו, ג'ק נרתע ואמה עוזבת.

שותפותיה לדירה של אמה, ליסי (סוניטה מאני) וג'מה (קימיקו גלן) מציעות לאמה לנקום בג'ק ולחשוף את סודותיו. ג'מה מציעה לחבר כתב צהובונים לעזור במציאת פרטים על שיקגו אך אמה מסרבת.

ג'ק חושף את הסיבה לנסיעותיו בשיקגו: הוא פעל כדי להבטיח כי בתו של חברו תישאר מחוץ לאור הזרקורים לאחר מות אביה כדי שתוכל לקיים חיים נורמליים. ג'מה מגיעה בדיוק עם החבר הכתב שלה וג'ק שחושב שאמה הטמינה לו מארב עוזב בכעס. אמה עולה אחריו למטוס חזרה לשיקגו. היא מבטיחה לו שלא אמרה לכתב כלום ומביעה תודה שהוא אהב אותה כשהייתה אמיתית למולו ואז הוא מתחיל לגלות לה את כל סודותיו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]