המכשפה הטובה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
המכשפה הטובה
Good Witch
סוגה דרמה קומית
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפות אנגלית
מספר עונות 7
מספר פרקים 70
הפקה
הפצה אולפני ITV, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
טכניקת צילום מצלמה יחידה עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 42 דקות
שידור
רשת שידור הולמרק עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור מקורית 28 בפברואר 2015 – 25 ביולי 2021 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

המכשפה הטובהאנגלית:Good Witch) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית שמוקרנת החל מ-28 בפברואר 2015 בערוץ "הולמרק". עד כה שודרו 7 עונות, עשרה פרקים בכל עונה.

הסדרה זכתה להצלחה מסחרית. בשנת 2017 היא הייתה במקום השני בהיקף הצפיות במשך מספר שבועות[1]. בשנת 2018 היא זכתה בפרס של האגודה האמריקאית למלחינים, מחברים ומוציאים לאור. החל ממרץ 2021 חמש עונות הסדרה ניתנות לצפייה בנטפליקס.

עלילת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה ראשונה:

סם רדפורד, רופא ובנו ניק, תלמיד בתיכון עברו לעיירה מידלטון וגרים בבית הסמוך ל"גריי האוס", אכסניה מפורסמת בעיר. שם גרה משפחת נייטינגייל, ובהם קאסי וגרייס. לאחר מותו של בעלה הקודם של קאסי (אירוע אשר קרה לפני הסדרה) בנה החורג מחליט להתגייס למשטרה היות שאביו היה השריף ומת בזמן פועלו כשוטר. במהלך העונה אורחים מגיעים לגריי האוס וקאסי עוזרת להם בדרכיה לפתור את הבעיות שלהם והם לומדים לקחים לחיים וגם בת דודה של קאסי, אביגיל מגיע לעיירה. בסוף העונה החנות "פעמון, ספר ונר" של קאסי עומדת להסגר היות שהאדם אשר קנה את הבניין בו החנות ממוקמת העלה את דמי השכירות, אך לבסוף הכול מסתדר החנות נשארת.

עונה שנייה:

העונה מתחילה בחג ליל כל הקדושים, יש אורח מסתורי בגריי האוס ואף אחד לא עוזר לקאסי להפוך את גריי האוס לבית רדוף לרוח המסורת אך לבסוף הכול מסתדר, כמו כל עונה באים ואורחים באים והולכים מגריי האוס. וחבר ישן של קאסי מגיע לעיירה, ולבסוף מציע לקאסי לצאת איתו למסע ארכאולוגי אך היא מסרבת. סם וקאסי מתחילים לצאת ובסוף העונה נערך פסטיבל האורות השנתי, שראשת העיר מפקידה את התכנון בידי אביגיל, אבל אביגייל מצליחה בעזרת הדרכים שלה לגרום למרטה לעשות את הכול ובכך לגרום למרטה יותר להעריך את עצמה.

עונה שלישית:

העונה השלישית מתחילה בכך שהכותבת המפורסמת של הספר "המכשפת" מגיע למידלטון ומחליטה לערוך את הכנס חשיפת הספר בגריי האוס, הספר מבוסס על סיפורי סבתא של הכותבת ועל העיירה בא היא גרה ובסוף כולם מגלים כי מידלטון זאת העייריה אשר סבתא של הסופרת סיפרה לה עליה.

בעונה החמישית קאסי מתחתנת עם סם. במהלך הסדרה תושבים נוספים של העיירה נכנסים לעלילה.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Hale, Mike (2017-06-15). "Have Your Grandparents Told You About 'Good Witch'?". The New York Times (באנגלית אמריקאית). נבדק ב-2021-09-17.