המכשפים מוויברלי פלייס: אלכס נגד אלכס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
המכשפים מוויברלי פלייס: אלכס נגד אלכס
The Wizards Return: Alex vs. Alex
מבוסס על המכשפים מוויברלי פלייס
סוגה פנטזיה, דרמה קומית
כותבים בן מונטניו
וינס צ'אונג
דן ברנדסן
בימוי ויקטור גונזלס
שחקנים סלינה גומז
ג'ייק ט. אוסטין
ג'ניפר סטון
גרג סולקין
בו מירצ'וף
מריה קנאלס-בררה
דייוויד דלואיז
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הבריתארצות הברית
שפות אנגלית
הפקה
מפיק גרג א. המפסון
מפיקים בפועל סלינה גומז
דן קרוס
דייוויד הוג
בן מונטניו
וינס צ'אונג
חברת הפקה It's a Laugh Productions עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה ערוץ דיסני, דיסני+ עריכת הנתון בוויקינתונים
עורכים קול קנדי
צלמים טום אקלברי
מוזיקה קנת' בורגומאסטר
אורך פרק 59 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ דיסני
רשת שידור בישראל ערוץ דיסני ישראל
תקופת שידור מקורית 15 במרץ 2013 – הווה
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

המכשפים מוויברלי פלייס: אלכס נגד אלכס הוא סרט טלוויזיוני אמריקאי מסוגת דרמה קומית ופנטזיה משנת 2013 המבוסס על הסדרה המקורית של ערוץ דיסני, המכשפים מוויברלי פלייס. הוא בוים על ידי ויקטור גונזלס וצולם בעיקר באולפני דיסני באוקטובר ובנובמבר של שנת 2012. מלוא השחקנים מהסדרה כיכבו בסרט, למעט דייוויד הנרי, אם כי הדמות הוזכרה לעיתים קרובות. הסרט מתמקד במשפחת רוסו, הרפר, ומייסון מבקרים באיטליה בשל מפגש משפחתי. הסרט שודר לראשונה ב-15 במרץ 2013 בערוץ דיסני בארצות הברית, וגרף כ-5.9 מיליון צופים.[1]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

משפחת רוסו, הרפר, ובן זוגה של אלכס, מייסון, מארגנים מסיבה לכבודו של ג'סטין, על כך שהתמנה למנהל בית הספר לקוסמים. תלמיד בשם דומיניק מבקר את המשפחה כדי להודיע להם שג'סטין עסוק בעבודה, ומפלרטט עם אלכס, מה שגורם למייסון לקנא. ג'רי מכריז על מפגש משפחתי בטוסקנה, איטליה. אלכס יוצרת שער בין איטליה לניו יורק כדי להקל על המעבר, אבל ננזפת על ידי ג'רי על היותה אנוכית וילדותית.

אחרי שיחה עם דומיניק, אלכס מנסה להוכיח כי היא לא מכשפה חסרת אחריות על ידי הטלת כישוף שמגרש את החלקים השליליים של האישיות שלה, אך בטעות יוצר השתקפות הרוע של עצמה במראה. אלכס המרשעת בורחת מהמראה ורצה לאיטליה. בינתיים, מקס תופס את תשומת לבה של בחורה איטלקית ומנסה למצוא אותה, וג'רי ותריסה הולכים למצוא אותו. הם נפגשים בטעות עם בני הדודים שלהם והמפגש מתחיל מוקדם.

אלכס המרשעת מכווצת וכולאת את מקס, ג'רי, ותריסה בעזרת מכשף אנונימי אחר, אשר נחשף מאוחר יותר כדומיניק. הרפר ואלכס עוקבות אחריהם למגדל פיזה, שם גם נלכדת הרפר. דומיניק רוצה להשתלט על העולם באמצעות הקסם של אלכס כדי ללכוד את כל בני תמותה בתוך חרוזים זעירים באמצעות משכפל כשפים שמותקן בחלק העליון של המגדל. כשהיא מסרבת, אלכס המרשעת הולכת ללכוד את מייסון.

כדי להציל את משפחתה, אלכס משתפת פעולה עם תוכניתו של דומיניק, וכשהיא מקבלת את הצמיד בו משפחתה לכודה, היא מנסה לבטל את הכישוף. היא מועברת מיד משם ונמצאת אשמה בניסיון להרוס את עולם בני התמותה, בגלל העדות המעוותת של דומיניק. מאוחר יותר היא משוחררת על ידי מייסון שמצליח להימלט מהשבי. השניים רצים למגדל פיזה, שבו אלכס המרשעת ואלכס הטובה בסופו של דבר נלחמות בבית משפחת רוסו, בעוד מייסון נלחם בדומיניק.

כשדומיניק מנצח את מייסון, אלכס עומדת להביס אותו. אלכס המרשעת ודומיניק מאחדים כוחות נגדה, אבל היא מצליחה להשמיד אחד מהם ולשחרר את משפחתה. אחרי זה, מייסון דוחף את דומיניק מהמגדל. אלכס המרשעת חוזרת ואלכס הטובה משמשת בכל הכוחות שלה על מנת להשמיד את הכפילה שלה. בסופו של דבר אלכס מקבלת את הקסם שלה בחזרה. משפחת רוסו, הרפר ומייסון נהנים משארית המפגש המשפחתי שלהם לפני שהם חוזרים לניו יורק.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]