המכשפים מוויברלי פלייס: הסרט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
המכשפים מוויברלי פלייס: הסרט
Wizards of Waverly Place: The Movie
מבוסס על המכשפים מוויברלי פלייס עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי לב ספירו
הופק בידי קווין לפרטי
טוד גרינוולד
פיטר מוריאטה
תסריט דן ברנדסן
עריכה מתיו קולונה
שחקנים ראשיים

סלינה גומז
דייוויד הנרי
ג'ייק אוסטין
ג'ניפר סטון
מריה קאנאלס-בררה
סטיב ולנטיין
חאווייר אנריקה טורס
ג'ניפר אלדן

דייוויד דלואיז
מוזיקה קית בורגרמייסטר
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה It's a Laugh Productions עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה דיסני
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה, direct-to-video עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 28 באוגוסט 2009
משך הקרנה 98 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט נעורים, סרט ילדים, סרט פנטזיה, סרט חיפוש מטמון עריכת הנתון בוויקינתונים
סרט הבא המכשפים מוויברלי פלייס: אלכס נגד אלכס
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

המכשפים מוויברלי פלייס: הסרטאנגלית: Wizards of Waverly Place: The Movie) הוא סרט טלוויזיה אמריקאי המבוסס על סדרת הטלוויזיה "המכשפים מווייברלי פלייס" של ערוץ דיסני. הסרט שודר לראשונה ב-28 באוגוסט 2009 וזכה ב-300 מיליון צפיות. הוא במקום הראשון במדד הצפיות בסרטים של ערוץ דיסני לפני "היי סקול מיוזיקל 2" שהיה במקום השני. ב-3 ביוני 2010 ערוץ דיסני הודיע כי יפיק סרט המשך.

הסרט הוא הסרט הטלוויזיוני האמריקאי הראשון אשר צולם בסן חואן שבפוארטו ריקו, כאשר צילומיו התרחשו בפברואר ובמרץ 2009.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט מתחיל ב'וויברלי סאב סטיישן'. אלכס מסיימת את עבודתה במקום ומסתבכת עם התיק המכושף של ג'סטין. היא מגלה כי בתיק המכושף היה המטה המשפחתי, הניתן רק למכשפים בוגרים, ואף ספר הכישופים האסורים. הוריה של אלכס מגלים את אי הסדר שגרמה ולכן אוסרים עליה ללכת למסיבה באי ברוקלין. אלכס וחברתה הרפר מצליחות להתחמק מהבית בעזרת חדר הרכבת שנמצא במסעדה. חדר הרכבת היה פעם קרון רכבת אמיתי וזה מה שגורם לאלכס לקחתו ולנסוע בו בשבילי הרכבת התחתית של ניו יורק. אלכס והרפר גורמות לתאונות רבות בשבילים, בין השאר שורטות והורסות את קרונם למוות. ברגע שהקרון עומד להתנגש במחסום מציל אותם ג'סטין בעזרת המטה המשפחתי אך עדיין נראה הנזק שנגרם. בדיוק אז חוזרים הורי הילדים, רואים את הנזק ומכריחים את אלכס לצאת איתם לחופשה משפחתית לאיים הקאריביים, שתכננו לפני זמן רב. תריסה, האם, אף אוסרת על הילדים להשתמש בכשפים, אך אלכס בכל זאת משאירה אצלה את ספר הכשפים האסורים. לאחר שהם מגיעים לאיים, הם מטיילים בכל מיני מקומות, וביניהם אף גולשים על גלשני רוח. אלכס מגלה כי ג'סטין גנב את המטה המשפחתי והשתמש בו כדי לרכח את הגלישה.

לאחר הגלישה, חואן, הדייל, ביקש מאלכס ללכת למסיבה יחדיו. אמה של אלכס סירבה, ואלכס ניסתה עליה כישוף מיוחד שנותן לה שליטה מוחלטת באימה. לאחר שהכישוף נכשל אלכס סוחטת את ג'סטין ומקבלת את המטה. היא נתפסה על ידי אמה מהר מאוד, מה שגרם לה להביע משאלה שאמה ואביה לעולם לא היו נפגשים. להפתעתה, המשאלה מתגשמת. הם פוגשים את אביהם לשעבר, שמספר להם כי בעוד 48 שעות הם יעלמו וישכחו את עברם. הזוג מטילים על מקס את האחריות לדאוג להוריהם, ואילו אלכס וג'סטין פוגשים מכשף לשעבר שבבעלותו מפה מיוחדת לאבן המשאלות ותוכי שמלווה אותו. השניים עוברים הרפתקאות רבות אך מפסידים את האבן, ולכן נאלצים לערוך תחרות על כוח המכשף הבוגר. אלכס מנצחת, אך אחיה כבר נשאבו למעמקי המציאות. ג'רי, שכבר זיכה את השלישייה באמונו, מנסה לעודד את אלכס ואילו תריסה, שגם היא האמינה בהם, גונבת את האבן מהמכשף לשעבר ונותנת אותה לאלכס. אלכס מצליחה להציל את המצב ולהחזיר הכול לקדמותו. בסוף הסרט, אלכס משנה לגמרי את עמדתה.

צוות השחקנים הראשי[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם השחקן תפקיד
סלינה גומז אלכסנדרה מרגריטה רוסו
דייוויד הנרי ג'סטין ווינצ'יה פפה רוסו
ג'ניפר סטון הרפר פינקל
מריה קנאלס-בררה ת'ריסה רוסו
דייוויד דהלואיס ג'רי רוסו
ג'ייק ט. אוסטין מקס רוסו

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]