ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:נבחרת גביע הפדרציה של ישראל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ההצבעה בוטלה ותוצאותיה נהפכו בהתאם לויקיפדיה: פרשת בובות קש 2011. עידושיחה 22:49, 18 במרץ 2011 (IST)

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<נבחרת גביע הפדרציה של ישראל

  • תאריך תחילת ההצבעה: 06:48, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  • תאריך סיום ההצבעה: 06:47, 17 בנובמבר 2010 (IDT)
  • בפברואר 2011 יתקיימו משחקי הבית האירופאי-אפריקה באילת. המחלוקת היא בשאלה האם להוסיף את המשפט הבא לערך, בתת-פרק חדש: "2011":

בפברואר תשחק נבחרת ישראל במסגרת משחקי הבית האזורי האירופי-אפריקאי שיתקיימו בעיר באילת.[1].

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

הצעת פשרה[עריכת קוד מקור]

מה עם "בפברואר תשחק נבחרת ישראל במסגרת משחקי הבית האזורי האירופי-אפריקאי שיתקיימו בעיר אילת. (13)[2]" ? יוסאריאןשיחה 10:31, 8 בנובמבר 2010 (IST)

גם בערכים על נבחרות הכדורגל והכדורסל של ישראל לא רשום מה משחקיהן העתידיים, ובצדק. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:42, 8 בנובמבר 2010 (IST)
לא אופטימלי, אך כדי לסיים את הסיפור, אני מסכימה להצעת הפשרה. קלודיה - שיחה 10:44, 8 בנובמבר 2010 (IST)
למה באמת צריך לכתוב כאן מה יקרה בעתיד אם זה לא מקובל? מה אכפת לנו לחכות עד לקיום המשחקים בפועל? נרו יאירשיחה • א' בכסלו ה'תשע"א • 10:48, 8 בנובמבר 2010 (IST)
כי זה טורניר בינלאומי סופר חשוב אותו תארח לראשונה נבחרת ישראל, ושבו צפויה להשתתף בין היתר הטניסאית הטובה בעולם. התעלמות ממנו היא פשוט המשך לקיפוח המתמשך של טניס נשים בישראל, לעומת ענפי ספורט אחרים ותחומי תרבות אחרים. קלודיה - שיחה 10:52, 8 בנובמבר 2010 (IST)
טורניר מוקדמות אליפות אירופה בכדורגל חשוב בהרבה (השווי את מספר הצופים בטניס למספר הצופים במשחק של הנבחרת באצטדיון הלאומי ובטלוויזיה), ובכל זאת לא תראי את לוח המשחקים שנותרו בערך נבחרת ישראל בכדורגל. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:54, 8 בנובמבר 2010 (IST)
קלודיה, אני שואל מנקודת מבט של עריכת אנציקלופדיה, ואת עונה לי באידאולוגיה. אם לא מקובל לעסוק בעתידות - אין כאן שום קיפוח. נרו יאירשיחה • א' בכסלו ה'תשע"א • 11:02, 8 בנובמבר 2010 (IST)
לברוקולי - המדובר במוקדמות אליפות העולם בטניס נשים לנבחרות. לא פחות חשוב ממוקדמות אליפות אירופה. ולא ביקשתי לפרסם את לוח המשחקים, רק איזכור קצר לדבר קיומם וקישור לידיעה בנושא. לנרו - אידיאולוגיה? על מה אתה מדבר? אם היינו צפויים לארח טורניר בינלאומי כה חשוב בכדורגל (או את האירוויזיון), בהשתתפות כמה משחקני הכדורגל הטובים ביותר בעולם, אף אחד לא היה טוען, להבנתי, שעדכון בנושא יתקיים רק לאחר שיתקיימו המשחקים. קלודיה - שיחה 11:06, 8 בנובמבר 2010 (IST)
זה בדיוק מה שברוקולי טען, וכמדומני שהוא יודע מה קורה בערכי הכדורגל אצלנו. נרו יאירשיחה • א' בכסלו ה'תשע"א • 11:09, 8 בנובמבר 2010 (IST)
דיברנו די. אני מבינה שיש מחלוקת. בדיוק לצורך זה נועדה ההצבעה. אנא הצביעו לכאן או לכאן. יום טוב ורגוע לכולם. קלודיה - שיחה 11:29, 8 בנובמבר 2010 (IST)

אני לא מבין מה הבעיה עם הפשרה שהציע יוסאריאן. קלודיה צודקת. משפטים כאלה מקובלים כאן מאוד בערכים: "ב-2011 הוא צפוי להופיע בסרט ההמשך...", "סרט ההמשך צפוי לצאת לאקרנים בחג המולד 2012", "אליפות אירופה הקרובה צפויה להיערך ב-2012 בפולין" וכו' וכו'. בסך הכל מדובר על משפט אחד קצר, שמתייחס לאירוע שצפוי להתרחש בעתיד הקרוב ושהסבירות להתרחשותו גבוהה מאוד. אין כאן שום חדשנות ואין עם זה שום בעיה. Lostam - שיחה 21:22, 8 בנובמבר 2010 (IST)

לא יודע אם אני מסכים, אבל אני חושב שאני מבין את ההתנגדות. העובדה שנבחרת הפדרציה תשחק במסגרת משחקי הבית היא מובנת מאליה. זה כמו לכתוב שנבחרת ישראל בכדורגל תשחק במוקדמות המונדיאל. בהשאלה, זה כמו לכתוב שהשמש תזרח מחר באילת בשעה 6:45. זהר דרוקמן - לזכר פול 21:25, 8 בנובמבר 2010 (IST)
זהר כיוון היטב לדעתי. נבחרות ספורט (בכל תחום) משתתפות כל הזמן בטורנירים רבים מאוד. אוי לנו אם נהפוך את ויקיפדיה ללוח משדרים. לא מדובר באירוע יוצא דופן כמו אירוח היורו/מונדיאל/אולימפיאדה. מדובר במשהו שגרתי לחלוטין שיש לציינו רק לאחר שקרה. הרצון הזה להכניס לערך פיסת מידע כל כך לא מועילה פשוט לא מובן. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:28, 8 בנובמבר 2010 (IST)
שגרתי לחלוטין? מדובר על טורניר בסדר גודל שמעולם למיטב ידיעתי לא התקיים בארץ, שבו ישתתפו 16 נבחרות טניס אירופאיות. הטניסאית הטובה בעולם, 3 מה- 15 הטובות ומספר גגדול הרבה יותר של שחקניות מתוך 100 הטובות, אולי כעשר מהן. בכל יום יתקיימו מספר משחקים במקביל. וכידוע, טניס הוא ענף הספורט הנשי המוביל בעולם מבחינת מספר צופים וענין בינלאומי. אבוי לנו אם, מתוך עמדה שבעיני נגועה בשוביניזם, נמשיך בהתעלמות המוחלטת שלנו מהטורניר הזה, שיש לו פוטנציאל להיות אחד מארועים הספורט החשובים ביותר שיתקיימו בישראל בשנת 2011. קלודיה - שיחה 02:33, 9 בנובמבר 2010 (IST)
העובדה שמישהו חושב אחרת ממך לא אומרת שהוא שוביניסט, ופעם הבאה שתכני כך את יריבייך אבקש מהמפעילים להתערב. את לא תטיחי עלבונות כאלה בצורה כזאת.
אני שמח שאת יודעת שיש פוטנציאל, אבל אנחנו לא עוסקים בעתידנות (אין יכולת לנבא כידוע) אלא בעובדות. אני גם שמח לדעת שאת כבר יודעת מראש אילו שחקניות הולכות להשתתף בטורניר (תשאלי את הנבחרת האמריקנית איפה היו האחיות ויליאמס לאחרונה). כשכל הגדולות והנצורות האלה יקרו יהיה מקום לכתוב על זה. הטורניר הזה לא מתקרב בכלל להשפעה של היורו (אם מדברים על טורניר יבשתי כזה או אחר). קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 02:42, 9 בנובמבר 2010 (IST)
לא התכוונתי להעליב. חס וחלילה. פשוט, הגעתי למסקנה שיש לך הטייה, גם אם אינה מודעת לעצמה, נגד טניס נשים, שהוא ענף הספורט הנשי המוביל בעולם ולטובת ענפי ספורט גבריים.פה למשל תמצא דיווח על השתתפות צפויה של 3 מ- 15 הטובות בעולם, לרבות הראשונה בעולם. האחיות וויליאמס, שהם "מבטלות השתתפות" כרוניות של הרגע האחרון בערך בחצי מהטורנירים בהן היו אמורות להשתתף בעשור האחרון, אינן קשורות לכאן. בבקשה בבקשה תפסיק להתיש אותי בעיסוק בענין ובכתיבת אינספור מילים מיותרות עליו. אני רוצה לכתוב ערכים! בוא פשוט נצביע בבקשה. קלודיה - שיחה 02:53, 9 בנובמבר 2010 (IST)
ראשית, אני בעד הפשרה. שנית, קלודיה, לא מדובר על "מוקדמות אליפות העולם (ההדשה במקור) בטניס נשים לנבחרות" אלא על דרג I שהוא הדרג השני (כמו למשל שנבחרת ישראל באתלטיקה קלה משחקת בדרג ב' האירופאי או שנבחרות הכדורסל הצעירות משחקות בדרג ב' האירופאי.) זכייה בטורניר הזה לא יזכה את ישראל במקום הראשון בעולם או באירופה אלא רק את הזכות להתמודד שנה הבאה על המקום הראשון. הייתי מביא לך דוגמא מנבחרת הנערות של ישראל בכדורסל שאירחו את משחקי דרג ב' בשנה שעברה באילת. אבל אין להם אפילו ערך (את מוזמנת לכתוב את הערך, אם תרצי). דרך אגב, את נושא הטורניר בויקיאנגלית פתרו בדרך של ערכים לכל טורניר למשל ערך לגביע הפדרציה לנשים 2010, גביע הפדרציה 2009 וכו'. שם מידע עתידי יכול להשתלב. אפשר לאמץ את זה גם פה (ולא רק בטניס אלא בכל ענף ספורט).
ועוד משהו לסיום, זה שהטורניר משוחק לראשונה בארץ, לא נותן לו עדיפות. אם זה חשוב, אז צריך גם להזכר בויקיפדיה את הטורניר משנים עברו (ואני יודע שמוזכר הטורניר בפורטוגל משנה שעברה, אבל צריך הזכור לכל ההיסטוריה). -יונה בנדלאק - שיחה 12:29, 9 בנובמבר 2010 (IST)
שמח שאתה בעד הפשרה. אז אולי אפשר פשוט לעשות את התיקון, בלי הצבעה, כיון שיש כאן רוב, ורק קוריצה מתנגד? לגופו של ענין - אלה בהחלט כן מוקדמות אליפות העולם. אלא שזכיה במוקדמות אליפות העולם בכדורגל לא תזכה את הנבחרת שלנו באליפות העולם, אלא רק באפשרות להתמודד על אליפות העולם. וגם כאן, זכיה בטורניר שיערך בפברואר באילת לא תזכה אותנו באליפות העולם לטניס נשים לנבחרות (שנקראת גביע הפדרציה) אלא רק להתמודד בשנה הבאה בבית העליון של גביע הפדרציה. ולגבי ערכים על כדורסל - אני קצת פחות מתעניינת. סורי קלודיה - שיחה 12:36, 9 בנובמבר 2010 (IST)
צריך לתקן בלי שום הצבעה. או שניגש מיד להצבעה מגוחכת זו, כי אין סיכוי שברוקולי יסכים לפשרה, כי הוא לא רוצה להגיע למקרה שביעי, שבו התקבלה עמדתי (אפילו באופן חלקי) נגד המחיקה שהוא עשה לי. ברוקולי מעכב את תחילת ההצבעה בצורה מוגזמת. כתבתי בדף השיחה שבעבר פורסמו כאן משחקים עתידיים של נבחרות הנשים והגברים בטניס. למה יותר חשוב לדעת שב-4 בדצמבר 2010 שתעלה לשידור תוכנית האח הגדול (תוכנית טלוויזיה ישראלית)?. אגסי - שיחה 12:46, 9 בנובמבר 2010 (IST)
תסתכלי מה שכתבתי מההתחלה, אני בעד לרשום אינפורמטיווית שנבחרת ישראל תתמודד בטורניר שיערך באילת. בנוגע למי תשתתף בו - לדעתי זה מיותר. נ.ב. על הדרך אפשר לעדכן שנבחרת גביע דייוויס של ישראל תתמודד נגד פולין ב-2011? -יונה בנדלאק - שיחה 23:28, 9 בנובמבר 2010 (IST)

עמדת הצד הראשון[עריכת קוד מקור]

בויקיפדיה נהוג להתייחס גם לארועים שיתקיימו בעתיד הקרוב, בודאי על טורנירים בינלאומיים חשובים ובוודאי על טורנירים בינלאומיים חשובים שמארחת ישראל. אם נבחרת ישראל בכדורגל היתה מארחת את ברזיל במשחק בינלאומי שהיה מתקיים בישראל, היו מאזכרים זאת. וכך אם היינו מארחים את האירוויזיון. אז למה לא לאזכר טורניר שבו צפויה להשתתף הראשונה בעולם, ועוד שורת טניסאיות בכירות? העובדה שכאן נטען שיש להתייחס למשחקים בערך כלשהו בויקיפדיה רק לאחר שיתקיים, בטענה שאחרת אנחנו הופכים לעיתון, היא בעיני הפלייה של טניס לעומת ענפי ספורט אחרים. טניס הוא אחד מענפי הספורט החשובים, בעולם וגם בישראל, ומגיע לו יחס שווה. קלודיה - שיחה 07:45, 8 בנובמבר 2010 (IST)

עמדת הצד השני[עריכת קוד מקור]

כתבתי על כך שעריכות בדף השיחה (לעיונכם) להלן התמצית. האירוע המדובר הינו אירוע של גביע הפדרציה אך לא קשור לנבחרת ישראל ולכן לא צריך להופיע בערך של גביע הפדרציה של ישראל. ניתן לכתוב בערך שישראל תתמודד בשלב אירופה/אפריקה שיערך באילת אך אין שום צורך להעריך. כמובן שלאחר הטורניר, יעודכן הערך לגבי תוצאות המפגש. גם אם לא מסכימים לזה, המידע מי ישתתף בטורניר ממש לא חשוב במיוחד שמדובר על 16 נבחרות שמחולקות ל-4 בתים ויתכן כי נבחרת ישראל לא תתמודד אם אף טניסאית שמוזכרת בערך. אז עם כל הכבוד לאזרנקה שתבוא לארץ, מה הקשר לנבחרת גביע הפדרציה של ישראל?

יש לי עוד טיעונים, אך ייקח לי יומיים-שלושה לנסחם. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:26, 8 בנובמבר 2010 (IST)

אז ככה:

  • כפי שנאמר למעלה, אין מדובר במשהו מקביל למונדיאל, לאליפות אירופה בכדורגל, למונדובאסקט או היורובאסקט. כל הטורנירים האלה אינם טורנירים שנתיים, אלא נערכים אחת לפרק זמן. יש להם חשיבות רבה, וכדי להעפיל אליהם צריך לעבור שלב מוקדמות מסוים. מדובר בטורניר שנתי שהוא דבר שגרתי לחלוטין.
  • מה שמביא אותנו לסעיף הנוכחי. הטורניר הזה איננו אליפות העולם בטניס. זהו לא יותר מאשר טורניר של משחקי דרג ב'. כפי שנאמר, גם אם ישראל תנצח זה לא ממש ישנה, כי רק אז היא תוכל להתמודד בדרג הראשון של טורניר הטניס לנבחרות נשים. למה הדבר דומה? להשתתפות במוקדמות המונדיאל, שזה דבר טריוויאלי לחלוטין. ברור מאליו שלא נרשום שישראל תשתתף במוקדמות מונדיאל 2014, מוקדמות יורו 2016 וכן הלאה וכן הלאה. המידע הזה מיותר, ברור מאליו ולא מוסיף לקורא דבר.
  • אבל יש אנלוגיה יותר טובה. מבנה הטורניר דומה מאוד למערכת ליגות כדורגל/כדורסל רגילה לחלוטין. מהדברים שנאמרו לעיל עולה כי המנצחת בטורניר תעפיל לדרג הראשון, דבר המקביל לכך שהקבוצה שסיימה במקום הראשון בליגת המשנה מעפילה לליגת העל. אנחנו לא נרשום בערך על קבוצת כדורגל כלשהי "בעונת XXXX/YYYY תשחק הקבוצה בליגת העל בכדורגל". זה פשוט מידע לא אנציקלופדי. אם קבוצה (או נבחרת במקרה זה) משחקת בליגה מסוימת אין שום סיבה לרשום שהיא תשחק בליגה בעונה הבאה. הקורא לא צריך שיספרו לו את מה שהוא כבר יודע שאמור לקרות ממילא.
  • שונה הדבר לאחר שהטורניר אכן ייערך. אם ישראל תזכה בטורניר (אמן כן יהי רצון) זה יהיה רלוונטי לרשום שהיא זכתה בטורניר והעפילה לדרג הראשון(?).
  • בינינו, אם זה לא היה בישראל הנושא לא היה עולה לדיון בכלל. לא הנבחרת מארחת את הטורניר, אלא המדינה והעיר הרלוונטיות.
  • אפשר להתאזר בסבלנות עד פברואר 2011. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 06:48, 10 בנובמבר 2010 (IST)
קוריצה - העובדה שוימבלדון או גביע הפדרציה נערכים אחת לשנה לא הופכים אותם בהכרח לחשובים פחות מארועים בענפי ספורט אחרים. אלו ארועי ספורט עולמיים, החשובים ביותר בענף הטניס, שהוא הספורט המצליח ביותר אצל הנשים. הטורניר הזו יהיה הפעם הראשונה בתולדות המדינה שבו מספר כה גדול של נבחרות אירופאיות, עם שחקניות מהבכירות בעולם (לרבות השחקנית הטובה בעולם!) ישחקו בישראל. ומה כבר ביקשנו? לכתוב עליו משפט או שניים? אפילו לזה אתה מתנגד. בכל מקרה, כבר דיברתי יותר מדי. אשתוק מכאן ועד סוף ההצבעה. אולי אפילו אקח לי חופשת ויקי קצרצר ואחזור ואבדוק את התוצאות בשבוע הבא.יום טוב. קלודיה - שיחה 09:46, 10 בנובמבר 2010 (IST)
גם ליגת העל בכדורגל היא טורניר הכדורגל החשוב ביותר בישראל, משחקים בה טובי הכדורגלנים שנמצאים בתחומי מדינת ישראל, ובכל זאת לא תראי בה אף משפט בסגנון "בעונת XXXX/YYYY תשחק הקבוצה בליגת העל". אלה טורנירים שנתיים ועל כן חשיבותם פחותה לעומת טורנירים שנערכים אחת לכמה שנים. יכולותייך באשר לשחקניות שישתתפו בטורניר מרשימות, אך אני חושש שאיש לא יכול להתנבא כיום. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:54, 10 בנובמבר 2010 (IST)

העברה מהדיון[עריכת קוד מקור]

  1. בדקתי את כל ארבעת הערכים והעליתי שטענתך פשוט לא נכונה. באף אחד מהם לא מופיע המידע מהסוג שאתה מבקש להכניס לכאן, והם בכלל מעודכנים ל-2007. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:26, 10 בנובמבר 2010 (IST)
    הבאתי 2 דוג': המשחקים נגד רוסיה בנשים ואוסטריה בגברים. אגסי - שיחה 10:49, 10 בנובמבר 2010 (IST)
    חיפשתי בכל ארבעת ערכי נבחרות הפדרציה שיש ולא מצאתי את המידע שתיארת. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:50, 10 בנובמבר 2010 (IST)
    נו, ואיך אתה מצפה שהם ישריינו מקום במלון אם איננו מצרפים מיד את מספרי הטלפון של כל המלונות באילת? אתה באמת רוצה להשאיר משהו לאתרים אחרים?! נרו יאירשיחה • ג' בכסלו ה'תשע"א • 10:52, 10 בנובמבר 2010 (IST)
    חובבי הטניס מצפים שבערך של הנבחרת ניתן להם מידע על משחקה הבאה של הנבחרת. כמו שנכתב כאן מראש על המשחק נגד רוסיה. מי שלא חובב טניס, ולא עושה עריכות בטניס, לא קרא את תגובות הנלהבות של ראשי הנבחרת ושחר פאר, ואולי יתקשה להבין את חשיבות הנושא. אגסי - שיחה 11:10, 10 בנובמבר 2010 (IST)
    ועדיין לא ענית כיצד הצהרתך מתיישבת עם מבחן המציאות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:15, 10 בנובמבר 2010 (IST)
    אגסי, פשוט לא ענית. בכל מקרה, גם אני מבקש שתביא קישורים לכל ערכי הנבחרות שבהן מוכרז המשחק הבא שלהן. נרו יאירשיחה • ג' בכסלו ה'תשע"א • 11:18, 10 בנובמבר 2010 (IST)
    ממילא לא תשנה את דעתך, אבל בכול זאת, אני מדבר על נבחרות ישראל. זה לא ויקי שבדית. בגרסת ספטמבר 2007 נכתב : "בפברואר 2008 תארח ישראל את נבחרת רוסיה החזקה ברמת השרון, בסיבוב הראשון בבית העליון". ואף אחד לא הציע למחוק את זה. לגבי הגברים- במאי נכתב כאן : "משחק ההשרדות בבית העליון יתקיים בישראל בחודש ספטמבר, ובו תארח הנבחרת את נבחרת אוסטריה". גם אז השכל הישר ניצח, ואף אחד לא הציע למחוק, ולא המציא נימוקים משונים למחיקה. סיימתי את מכסת התגובות שלי כאן לעכשיו. אגסי - שיחה 11:37, 10 בנובמבר 2010 (IST)
    לא שאלנו על מה היה בעבר אלא על מה יש היום. התשובה ברורה לחלוטין, מסתבר. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:41, 10 בנובמבר 2010 (IST)
    מצאת שתי דוגמאות בכל ההסטוריה. אחת הוסיף משתמש שכלל תרומותיו לויקיפדיה מסתכמות בפחות מעשר. את השנייה הוסיפה קלודיה, שכמובן תומכת בהוספות כאלה, אבל זה לא הנוהג. נרו יאירשיחה • ג' בכסלו ה'תשע"א • 11:44, 10 בנובמבר 2010 (IST)
    אפשר בבקשה להפסיק את השיחות בגוף ההצבעה? די נו מה זה משנה כבר? יש כבר הצבעה עכשיו נחכה שבוע ונראה מה יהיה. בנתיים אני בטוח שלכולכם יש דברים הרבה יותר חשובים לעשות. גיל תיכון הלו?! הוקי רולר שופצר ומוגש לכם בחום 11:43, 10 בנובמבר 2010 (IST)
    אתה צודק שזה לא צריך להיות בחלק הזה, אבל עצם הדיון כרגע הוא עיקר כל העניין - שאלת הנוהג המקובל כאן. נרו יאירשיחה • ג' בכסלו ה'תשע"א • 11:44, 10 בנובמבר 2010 (IST)

איך מצביעים בעד הפשרה? ישרון - איך אני נוהג? 09:26, 10 בנובמבר 2010 (IST)

אני מצטרף לשאלה. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 11:03, 10 בנובמבר 2010 (IST)
בעקרון גם אני, אבל נוצר לי בילבול בין העמדה הראשונה לפשרה. גיל תיכון הלו?! הוקי רולר שופצר ומוגש לכם בחום 12:21, 10 בנובמבר 2010 (IST)

הצד הראשון אימץ את הצעת הפשרה והצבעה אליו היא הצבעה לפשרה. ישרון - איך אני נוהג? 09:07, 14 בנובמבר 2010 (IST)

אולי כדאי שכולם יכתבו מה ייעשה עם קולם במקרה בו הצעתם תיפסל. ישרון - איך אני נוהג? 00:07, 11 בנובמבר 2010 (IST)

רק משתמשים רשומים בעלי 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, שיחות קבצים, שיחות קטגוריות, שיחות תבניות, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ו-30 ימים של פעילות הם בעלי זכות הצבעה בדיוני מחלוקת.

בעד הצד הראשון[עריכת קוד מקור]

  1. אגסי - שיחה 09:15, 10 בנובמבר 2010 (IST). לעדכן שהנבחרת תשחק את משחקיה הבאים בטורניר היסטורי באילת, רק כשייפתח בפברואר- זה רעיון רע מאוד. עד עכשיו היה מקובל כאן לפרסם מראש את מועד ומיקום המשחק הבא של נבחרות הנשים והגברים בטניס. הקוראים שמתעניינים בטניס רוצים לדעת מראש, האם הנבחרת תשחק בבית ומי היריבה שלה, וחלקם אף ירצה לשריין מראש כרטיסים למשחקים ומקום במלון באילת.
    חבל שאתה לא משכיל להבין כמה נזק אתה עושה לעצמך ולעמדות שאתה מנסה לקדם עם חלק מהתגובות שלך. Lostam - שיחה 11:50, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  2. קלודיה - שיחה 09:40, 10 בנובמבר 2010 (IST).
  3. גיל תיכון הלו?! הוקי רולר שופצר ומוגש לכם בחום 10:01, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  4. וחבל שההתנהלות והדיון הגיעו למצב כזה. יוסאריאןשיחה 10:04, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  5. Lostam - שיחה 11:50, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  6. ס123 - ביידיש יש ופה אין?! - שיחה 12:05, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  7. קוני למל •ד' בכסלו ה'תשע"א• 18:20, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  8. BASWIM - שיחה 23:55, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  9. בברכה, HeLg שיחה 11:46, 13 בנובמבר 2010 (IST)
  10. ישרון - איך אני נוהג? 17:47, 13 בנובמבר 2010 (IST)
  11. Rhone •‏ 17:49, 13 בנובמבר 2010 (IST)
  12. - כי לא השיבו לי על השאלה שלמעלה. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:16, 14 בנובמבר 2010 (IST)
    הצד הראשון מהווה את הצעת הפשרה. גיל תיכון הלו?! הוקי רולר שופצר ומוגש לכם בחום 08:41, 14 בנובמבר 2010 (IST)

בעד הצד השני[עריכת קוד מקור]

  1. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 06:48, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  2. Itamar-e - שיחה 09:32, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  3. נרו יאירשיחה • ג' בכסלו ה'תשע"א • 10:36, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  4. האחד והיחיד - שיחה 14:10, 10 בנובמבר 2010 (IST)
  5. ואני מצטרף לדבריו של יוסאריאן. נריה - שיחה 18:27, 11 בנובמבר 2010 (IST)
  6. גם אני גאלוס - שיחה 16:19, 12 בנובמבר 2010 (IST)
  7. אלון - שיחה 19:24, 12 בנובמבר 2010 (IST)
  8. גרגור סמסא - שיחה 10:14, 13 בנובמבר 2010 (IST)
  9. בגינס - שיחה 11:49, 13 בנובמבר 2010 (IST)
  10. אגסי שכנע אותי שהצדק כאן. עדן - שיחה 08:35, 14 בנובמבר 2010 (IST)
  11. צפניה - שיחה 16:59, 14 בנובמבר 2010 (IST)
  12. מקום המידע הוא בערכים גביע הפדרציה ואילת. עדירל - שיחה 00:41, 15 בנובמבר 2010 (IST)
  13. גילגמש שיחה 05:04, 15 בנובמבר 2010 (IST)
  14. אורי טל - שיחה 19:33, 15 בנובמבר 2010 (IST)

תוצאות ההצבעה[עריכת קוד מקור]