טוני דיאנג'לו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
טוני דיאנג'לו
Tony D'Angelo
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 9 ביוני 1995 (בן 28)
פארק אוק, אילינוי, ארצות הברית
שם במה טוני דיאנג'לו
כינוי הדון של NXT
משקל 110 ק"ג
גובה 1.83 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 5 באוקטובר 2021 – הווה (שנתיים ו־28 שבועות)
מאמנים WWE Performance Center
ליגות WWE
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ג'וסף אריולהאנגלית: Joseph Arriola; נולד ב-9 ביוני 1995) הידוע יותר בשם הבמה שלו, טוני דיאנג'לו הוא מתאבק אמריקאי, המופיע בארגון ההיאבקות WWE, בתוכנית NXT.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE‏ (2021–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-5 באוקטובר בפרק של התוכנית NXT, אריולה רשם את הבכורה שלו בארגון ההיאבקות WWE תחת שם הבמה טוני דיאנג'לו, כשגילם דמות של ביריון איטלקי-אמריקאי וניצח את מאליק בלייד באופן חד צדדי. באירוע NXT WarGames, שנערך ב-5 בדצמבר, דיאנג'לו היה חלק מקבוצת 2.0 (לצד ברון ברייקר, כרמלו הייס וגרייסון וולר) כשביחד הם ניצחו את קבוצת שחור & זהב (ג'וני גרגאנו, אל. איי. נייט, פיט דאן ותומאסו צ'אמפה) במסגרת קרב ה-WarGames המסורתי.

לאחר סדרת ניצחונות על פני יריבים כגון רו פנג, דקסטר לומיס ואנדרה צ'ייס, דיאנג'לו ספג את הפסדו הראשון לפיט דאן ב-21 בדצמבר בפרק של התוכנית NXT 2.0, כשלאחר מכן תקף את דאן בעזרת מוט ברזל. כתוצאה ממעשים אלו, הפיוד התפתח לכדי קיום קרב מוט ברזל על עמוד ב-11 בינואר 2022 בפרק של התוכנית NXT 2.0. שבועיים לאחר מכן בתוכנית, דיאנג'לו הפסיד לקמרון גריימס לאחר הסחת דעת מצד דאן, הפסד שעלה לו בהזדמנות לזכות באליפות צפון אמריקה של NXT. בפרק הספיישל Vengeance Day, שנערך ב-15 בפברואר, דיאנג'לו נחל הפסד לאותו דאן בקרב כלוב מרובה נשקים. באירוע NXT Stand & Deliver, שנערך ב-2 באפריל, דיאנג'לו ניצח את תומאסו צ'אמפה. לאחר ניצחונו על צ'אמפה, דיאנג'לו החל לכנות את עצמו כ"דון של NXT".

באירוע NXT In Your House, שנערך ב-4 ביוני, דיאנג'לו ותומכיו צ'נינג "סטאקס" לורנצו וטרוי "טו דיימס" דונובן ניצחו את קבוצת לגאדו דל פנטסמה (סנטוס אסקובר, קרוז דל טורו וחואקין ויילד); בכפוף להתניית הקרב, הקבוצה המפסידה נאלצה להצטרף לקבוצה המנצחת, כלומר למשפחת דיאנג'לו. ב-21 ביוני בפרק של התוכנית NXT 2.0, דיאנג'לו נוצח על ידי כרמלו הייס והחמיץ את ההזדמנות להתמודד על אליפות צפון אמריקה של NXT בשל הפרעה של סנטוס אסקובר. ב-2 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT 2.0, דיאנג'לו ולורנצו התמודדו בקרב זוגות מול האחים קריד על אליפות הזוגות של NXT, אך הם ספגו הפסד, זאת לאחר ששוב אסקובר הסיח את דעתם. בפרק הספיישל Heatwave, שנערך ב-16 באוגוסט, דיאנג'לו ניצח את אסקובר בקרב רחוב ובהתאם להתניית הקרב, קבוצת לגאדו דל פנטסמה נאלצה להישאר מקושרת למשפחת דיאנג'לו, בזמן שעל אסקובר נכפה לעזוב את NXT (כחלק מהעלילה).

ב-27 בספטמבר בפרק של התוכנית NXT, דיאנג'לו התמודד מול וס לי בקרב העפלה לקרב על אליפות צפון אמריקה הפנויה של NXT באירוע Halloween Havoc, לעומת זאת, הוא הפסיד בקרב זה לאחר החלטת שיפוט. ב-27 בדצמבר בפרק של התוכנית NXT, הוענקה לדיאנג'לו ההדמנות להתמודד על אליפות צפון אמריקה מול האלוף, וס לי, מנגד, הוא הפסיד בקרב לאחר הפרעה מצד דיג'אק. ב-10 בינואר 2023, דיאנג'לו ביצע את מעברו הראשון לדמות החביבה על הקהל, כשאיתגר את דיג'אק לקרב בפרק הספיישל New Year's Evil, קרב אשר קבע את הטוען לכתר לאליפות צפון אמריקה. מנגד, באירוע זה, שנערך ב-10 בינואר, דיג'אק הוא זה שיצא עם ידו על העליונה. באירוע NXT Stand & Deliver, שנערך ב-1 באפריל, דיאנג'לו ולורנצו כשלו בניסיונם לזכות באליפות הזוגות של NXT. לאחר מכן, משפחת דיאנג'לו הייתה מעורבת בפיוד עם הצמד פריטי דדלי, כשהם הפסידו לאחרונים ב-4 באפריל בפרק של התוכנית NXT, אך הצליחו לנצח אותם בפרק הספיישל Spring Breakin', שנערך ב-25 באפריל. באירוע החגיגה האמריקאית הגדולה, שנערך ב-30 ביולי, דיאנג'לו ולורנצו ניצחו את Gallus (וולפגנג ומארק קופי) וכתוצאה מכך זכו באליפות הזוגות של NXT; זכייה בתואר זה היה הראשון שלו בקריירה.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים במגזין ההיאבקות Pro Wrestling Illustrated – PWI
    • PWI דירג אותו במקום ה-182 מתוך 500 המתאבקים הטובים ביותר לשנת 2022
  • הישגים בארגון ההיאבקות World Wrestling Entertainment – WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]