יפה במנהטן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יפה במנהטן
Maid in Manhattan
בימוי וויין וואנג עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי פול שיף, איליין גולדסמית'-ת'ומאס עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט קווין וייד עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה קרייג מקיי עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים ג'ניפר לופז
איימי סדריס
כריס אייגמן
פריסילה לופז
בוב הוסקינס
ליסה רוברטס גילאן
פרנסס קונרוי
סטנלי טוצ'י
טיילר פוסי
רייף פיינס
נטשה ריצ'רדסון
Maddie Corman עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה אלן סילבסטרי עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום קרל ולטר לינדנלאוב עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Revolution Studios, גרייט אוקס הפקות עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה InterCom, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 13 בדצמבר 2002 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 101 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה קומדיה רומנטית, דרמה קומית עריכת הנתון בוויקינתונים
הכנסות באתר מוג'ו maidinmanhattan
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

יפה במנהטןאנגלית: Maid in Manhattan) הוא סרט דרמה-קומדיה רומנטי אמריקאי משנת 2002 בבימויו של וין וונג. בכיכובם של ג'ניפר לופז, רייף פיינס, ונטשה ריצ'רדסון. בסרט, עוזרת בית מלון ופוליטיקאי בעל פרופיל גבוה מתאהבים. הסרט יצא לאקרנים ב-13 בדצמבר 2002 על ידי סרטי קולומביה וזכה להצלחה בקופות, והכניס למעלה מ-100 מיליון דולר יותר מהתקציב שלו.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מריסה ונטורה, אם חד הורית המגדלת את בנה טיי בן ה-10, עובדת כחדרנית במלון ברספורד בלב מנהטן. כשהוא לא בבית הספר, טיי מבלה עם חבריה עובדי המלון בו מריסה עובדת, אשר חושבים שאפשר לקדם אותה להנהלה.

בזמן שמריסה ועמיתתה לעבודה סטפני מנקות את הסוויטה של אורחת עשירה בשם קרוליין ליין, סטפני משכנעת את מריסה לנסות מעיל של דולצ'ה וגבאנה. ליין ביקשה בעבר להחזיר אותו לחנות, וסטפני טוענת כי "מבחינה טכנית" אינו שייך לאף אחד כרגע. במקומות אחרים במלון, טיי מתיידד עם אורח המלון והמועמד הסנאטורי כריסטופר "כריס" מרשל, שלטענתו טיי מעוניין בריצ'רד ניקסון, נושא הצגת בית הספר שלו. טיי רוצה ללכת עם כריס כדי ללכת עם כלבו והזוג הולך לחדרה של קרוליין כדי לבקש את רשותה של מריסה. כריס פוגש את מריסה, שלובשת את המעיל המעוצב, ונמשך אליה. הוא מניח שהיא קרוליין. השלישייה מבלה קצת זמן בפארק. אף על פי שמריסה וכריס נמשכים זה לזה, מריסה מבועתת מכך שההנהלה תגלה את התופעה ומקפידה להימנע מכריס לאחר מכן.

כריס מבקש מהשרת הראשי של המלון, ליונל בלוך, להזמין את "קרוליין ליין" לארוחת צהריים, אך הוא מבולבל כאשר קרוליין האמיתית מופיעה במקום מריסה. מריסה נכחה כאשר קיבלה את ההזמנה ואף הציעה לקרוליין עצות מה ללבוש ל"ארוחת הצהריים à deux" שלהן. כאשר קרוליין האמיתית מופיעה, כריס מבקש מעוזרו ג'רי סיגל למצוא את "קרוליין ליין השנייה", מבטיח כי יגיע לארוחת ערב חשובה ומאחל לה ללכת איתו. ג'רי מבקש מליונל למצוא אותה. ליונל, שהבין שמריסה היא האישה שכריס חיפש, אומר לה ללכת לארוחת הערב ולסיים את הפרשה במהירות אם היא רוצה עתיד בניהול בתי מלון.

מריסה לא מצליחה לסיים את הרומן, והיא מבלה את הלילה בחדר המלון של כריס. למחרת בבוקר, מריסה נצפתה על ידי קרוליין האמיתית וחברתה עוזבים את חדרו של כריס. קרוליין מספרת את האמת להנהלת המלון ומריסה מפוטרת מול כריס בסוויטת המלון של ליין. גם מריסה וגם כריס מבלים יחד כשהוא עדיין חושב עליה. מריסה גם נרדפת על ידי התקשורת ואמה ורוניקה.

זמן מה לאחר מכן, מריסה משיגה עבודה חדשה כחדרנית במלון אחר. כריס עורך מסיבת עיתונאים באותו מלון. טיי משתתף בו ושואל את כריס אם צריך לסלוח לאנשים אם הם עושים טעויות, בהתייחסו לנשיא ארצות הברית לשעבר ריצ'רד ניקסון. טיי מוביל אותו לחדר העובדים שבו מריסה עושה הפסקה. כריס ומריסה מתאחדים מחדש, והסרט מסתיים בתמונות של פרסומים המראים כי כריס נבחר, הוא ומריסה עדיין ביחד לאחר שנה, ומריסה וחברותיה מקבלות קידום להנהלה.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]