לורן בנט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: הגהה, תרגמת.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: הגהה, תרגמת.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
לורן בנט
Lauren Bennett
לידה 23 ביוני 1989 (בת 34)
קנט, אנגליה, הממלכה המאוחדת
שם לידה לורן דיאן בנט
מוקד פעילות הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2007
עיסוק זמרת, רקדנית, מוזיקאית, דוגמנית
סוגה פופ
שפה מועדפת אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים וויל.איי.אם מיוזיק גרופ
אינטרסקופ
www.laurenbennett.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

לורן דיאן בנטאנגלית: Lauren Diane Bennett; נולדה ב-23 ביוני 1989) היא זמרת, רקדנית ודוגמנית אנגלייה. היא ידועה בעיקר כחברה להקת הבנות G.R.L. ובזכות עבודתה עם בנות פרדיסו, סי-לו גרין ורובין אנטין והפוסיקט דולז.

בשנת 2011, הוציאה את הלהיט הבינלאומי "Party Rock Anthem", ביחד עם למפאו. השיר הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד הוט 100,[1] תוך שקיבל את מעמד היהלום מטעם איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי על מכירות של למעלה מ-10 מיליון עותקים במדינה.[2]

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

2007–2010: בנות פרדיסו[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנט הייתה חלק מלהקת בנות בשם בנות פרדיסו. הלהקה כללה שבעה חברים בהקמתם בשנת 2007, אך ירדה לחמישה בשנת 2008. כל חברת קבוצה באה ממדינה שונה: צ'לסי קורקה מארצות הברית, אריה קרסנדו מצרפת, קלי בקט מברבדוס, שר מיי אמור מהפיליפינים ובנט מאנגליה. הלהקה הוחתמה על חוזה בחברת התקליטים אינטרסקופ רקורדס. סינגל הבכורה שלהן, "Patron Tequila", בהשתתפות ליל ג'ון ואיב, יצא לאור ב־12 במאי 2009 והגיע למקום השלישי במצעד שירי הדאנס קלאב ולמקום ה-82 בקנדה הוט 100. כמו כן, הלהקה התפרקה בשנת 2010, לאחר שהסינגל השני שלהן, "Who's My Bitch", לא הצליח.

2010–2013: קריירת סולו[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנט עם GRL בשנת 2013

בנט המשיכה בקריירת סולו. היא השתתפה ברמיקס של will.i.am ל-"I Got It from My Mama" והצטרפה לסיבוב הופעות עם למפאו. בהמשך אותה השנה, היא פגשה את סי-לו גרין והופיעה באלבומו The Lady Killer בשיר "Love Gun". בשנה שלאחר מכן, היא השתתפה בלהיט הבינלאומי של למפאו "Party Rock Anthem", שנמכר בלמעלה מ-5,000,000 הורדות דיגיטליות בארצות הברית והגיע למקום הראשון בארצות הברית במשך שישה שבועות. זאת תוך שהפך לסינגל הראשון של בנט שנכנס למצעד הבילבורד הוט 100. כמו כן, בנט עובדת לעיתים קרובות עם רובין אנטין ומופיעה ב-DVD השני של הפוסיקט דולז. סינגל הבכורה שלה "I Wish I Wish" יצא לאור ב-21 בנובמבר 2011, על ידי חברת התקליטים אינטרסקופ רקורדס. השיר נכתב על ידי אסמי דנטרס ובילי מאן והופק על ידי דייוויד שולר.

2013–15: GRL[עריכת קוד מקור | עריכה]

בריאיון עם בילבורד על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית, אישרה כי הלהקה הוקמה מחדש. מה שהפך אותה לחברה הראשונה בהרכב חדש לגמרי שהיוצר רובין אנטין אישרה אמר בריאיון לבילבורד שההרכב עדיין נמצא בתהליך בנייה. "אנחנו בוחנים כרגע מי יהיה בקבוצה ואנחנו עובדים על אלבום", אומרת בנט על הקבוצה החדשה, שבאותה עת הייתה אמורה להיות בובות Pussycat המחודשות. בשנת 2011 הוכרז כי מערך חדש של "המותג הסקסי" ייצא לראשונה בפברואר 2012 במהלך פרסומת של GoDaddy Super Bowl. בנט הוצגה ונכללה בהרכב המקורי יחד עם פאולה ואן אופנה ושלושה אחרים שיצאו ההרכב מסיבות שונות. בסופו של דבר, סימון קרב, אממלין אסטראדה, ונטשה סליטון הצטרפו ו-GRL הופיעו בסינגל הלהיט שלהם "Vacation" בפסקול הדרדסים 2.

GRL הצליחה באופן בינלאומי והופיעה עם אמנים כמו פיטבול בסינגל שלו "Wild Wild Love". ההרכב המשיך להוציא לאור אלבום EP בשם GRL, בו הסינגל Ugly Heart הגיע לשיא במקום ה-2 במצעד האוסטרלי. GRL היו בדרך להצלחה במיינסטרים. בספטמבר 2014 חבר הקבוצה סימון קרב נפטר. בינואר 2015, הקבוצה הוציאה סינגל בשם Lighthouse, והתמסרה להעלאת המודעות לנושאי בריאות הנפש. ב־2 ביוני 2015 הקבוצה התפרקה באופן רשמי

2016: המשך קריירת סולו, רפורמציה הוריקן ו-GRL[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב־8 באפריל 2016 יצא מסלול ריקודים בהשתתפות בנט והופק על ידי הדי.ג'יי היווני ניק מרטין תחת הכותרת "מציאות".

ב-8 במאי 2016, בנט הוציאה לאור הסינגל החדש שלה "Hurricane" דרך הרשת החברתית אינסטגרם, והוסיפה כיתוב

אחרי ש-GRL התפרקו לא היה לי מושג מה הולך לקרות בהמשך, הכל התפרק די מהר. זה הרגע בו נכתב השיר הזה. אחרי שראיתי את אמי סובלת במאבקים נפשיים במשך שנים איבדתי חבר לזה. זה תמיד השפיע על חיי בצורה כלשהי. כל אחד מאיתנו מכיר לפחות מישהו אחד שהתמודד עם זה או שאתה מתמודד עם זה בעצמך. זוהי דרך כדי להראות מנקודת המבט שלי איך זה מרגיש לסבול מכך אבל גם את הפרספקטיבה האחרת לאבד מישהו לזה

בהמשך הוכרז בטוויטר כי חלק מההכנסות מהסינגל ייתרמו למסע הפרסום למען שינוי כיוון, ארגון המוקדש לשינוי תרבות הבריאות הנפשית באמריקה. 15 ביוני 2016, יותר משנה לאחר ש-GRL הודיעה על פירוקה, דווח כי הקבוצה מתכננת לבצע רפורמה תחת ייצוג חדש עם סוכנות Loco Talent בבריטניה. ביוני הצהיר הסוכן החדש של הקבוצה, מאט ווינטר, כי ה-GRL חוזר דרך האתר של לוקו טאלנט. בנט היא אחת משני החברים המקוריים שחוזרים תחת ההרכב החדש. הסינגל הראשי של הקבוצה "ARE WE GOOD יצא לאקרנים ב־9 בדצמבר.

2017: בנט[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2017 הקימה יחד עם אחיה ראיין את BENNETT, צמד פולק, קאנטרי, בלוז ורוק. סינגל הבכורה שלהם "It's All Good" יצא ב-2 ביוני 2017.

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סינגלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

כאמנית ראשית[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה סינגל
2011 "I Wish I Wish"
2016 "Hurricane"

שיתופי פעולה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה סינגל מיקומי שיא אלבום
בילבורד הוט 100 מצעד שירי הדאנס קלאב קנדה הוט 100 BEl AUS DEN FRA NZ IRE בריטניה
2010 "Love Gun" (עם סי-לו גרין)
2011 "Party Rock Anthem" (לורן בנט ו-GoonRock) 1 2 1 1 1 1 1 1 1 1 Sorry for Party Rocking
2016 "Reality" (ניק מרטין ולורן בנט)
"Where I Belong" (יחד עם גיא פיורוס ומיאלוגו)
"Never or Nothing" (עם נרבו וסאווי)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא לורן בנט בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ LMFAO, Billboard
  2. ^ Gold & Platinum, RIAA (באנגלית)