לילה של אלופים (2012)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לילה של אלופים (2012)

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובו של ג'ון סינה
מידע
ארגון WWE
תאריך 16 בספטמבר 2012
עיר בוסטון, מסצ'וסטס
אולם TD גארדן
מספר צופים 14,886
שיר (י) הנושא "Champions" בביצוע קווין רודולף
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
סאמרסלאם לילה של אלופים
(2012)
גיהנום בכלוב
סדרת אירועי לילה של אלופים
2011 לילה של אלופים
(2012)
2013

לילה של אלופים (2012) היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE. האירוע נערך ב-16 בספטמבר 2012, באולם ה-TD גארדן שבבוסטון, מסצ'וסטס. האירוע היה האירוע השישי בסדרת אירועי לילה של אלופים.

שמונה קרבות התנהלו באירוע, כולל אחד שהתקיים במופע המקדים לאירוע. הקרב המרכזי, שהיה על אליפות ה-WWE בין CM פאנק לג'ון סינה הסתיים בתיקו. עוד ברשימת הקרבות, שיימוס ניצח את אלברטו דל ריו ושמר על אליפות העולם במשקל כבד, ודניאל בריאן וקיין ניצחו את קופי קינגסטון ו-R-טרות' וזכו באליפות הזוגות של ה-WWE.

שיעור הקנייה של האירוע בטלוויזיה היה 189,000, נתון גבוה משיעור הקנייה של אירוע לילה של אלופים של השנה הקודמת אשר עמד על 169,000.[1]

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות גם מ-Raw וגם מסמאקדאון.

הפיוד שסבב סביב אליפות העולם במשקל כבד היה בין אלוף העולם, שיימוס לאלברטו דל ריו. לפני שהפסיד לשיימוס באירוע הקודם, סאמרסלאם, דל ריו הרגיש שהוא ראוי לקרב נוסף על התואר לאחר שהשופט לא ראה שרגלו הונחה על החבל התחתון בזמן ההצמדה. שיימוס הרגיש שדל ריו קיבל מספיק הזדמנויות לנצח אותו ואף אמר שרנדי אורטון, שרק חזר מהשעיה, ראוי לקבל קרב מולו על התואר. כדי להוכיח שדל ריו מספיק ראוי להזדמנות נוספת על התואר, הוא ניצח בקרב יחידים את רנדי אורטון. כתוצאה מכך, קרב בין שיימוס לדל ריו על התואר נקבע לאירוע לילה של אלופים.

פיוד אחר היה בין CM פאנק, שהגן על אליפות ה-WWE נגד ג'ון סינה. במסגרת הספיישל לפרק ה-1,000 של התוכנית Raw, סינה פדה את מזוודת כסף בבנק שלו על פאנק, אך כשל בניסיונו לזכות בתואר לאחר שביג שואו התערב בקרב וגרם לפסילתו. מעשה זה הוביל לקרב משולש באירוע סאמרסלאם, שכלל את פאנק, סינה ושואו, שבו פאנק ניצח. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, ניתנה לפאנק הזכות לבחור מי יהיה הטוען לכתר הבא באירוע לילה של אלופים. הוא הודיע שהוא יתמודד מול ג'ון סינה בתנאי שהוא יודה בשידור חי בטלוויזיה שפאנק הוא ה"טוב בעולם", אך סינה סירב לכך. שבוע לאחר מכן, הג'נרל מנג'רית של Raw,‏ AJ לי, הודיעה שפאנק יגן על אליפות ה-WWE נגד סינה באירוע לילה של אלופים.

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור באנגלית מייקל קול
ג'ון "בראדשו" לייפילד
צוות השידור בספרדית קרלוס קבררה
מרסלו רודריגז
מראיין מאט סטרייקר
כרוזים ליליאן גרסיה
ג'סטין רוברטס
שופטים מייק קיודה
צ'ארלס רובינסון
ג'ק דואן
סקוט ארמסטרונג
צ'אד פטון

מופע מקדים[עריכת קוד מקור | עריכה]

המופע המקדים הכיל קרב אחד בודד, שהיה קרב באטל רויאל של 16 משתתפים אשר קבע את הטוען לכתר לאליפות ארצות הברית. זאק ריידר הוא זה שניצח בקרב לאחר שהדיח אחרון את טנסאי. כתוצאה מכך, הוא קיבל את ההזדמנות להתחרות על התואר בהמשך הערב.

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע עצמו נפתח בקרב שבו המיז הגן על האליפות הבין יבשתית נגד קודי רודס, ריי מיסטריו וסין קארה בקרב מרובע. סיום הקרב התנהל כך שסין קארה הניח מסכה על ראשו של המיז. רודס ביצע על קארה את מהלך הקרוס רודס, אך המיז, שלא ראה בעקבות המסכה, ביצע על רודס את מהלך הסיום שלו, הסקול קראשינג פינאלי כדי לנצח בקרב ולהגן על התואר בהצלחה.

אז, קופי קינגסטון ו-R-טרות' הגנו על אליפות הזוגות של ה-WWE נגד דניאל בריאן וקיין (שנודעו לאחר מכן בשם צמד Hell No). הקרב הסתיים לאחר שבריאן דחף את קיין מהחבל העליון עליו היה נמצא, וכתוצאה מכך הוא נפל ישירות על קינגסטון בדיוק בתנוחה שבה הוא הצמיד אותו לספירת שלוש. כתוצאה מכך, בריאן וקיין זכו באליפות הזוגות.

בקרב שבא לאחר מכן, אנטוניו סזארו הגן על אליפות ארצות הברית נגד זאק ריידר. סזארו ביצע על ריידר את מהלך הניוטרלייזר כדי לנצח בקרב ולהגן על התואר בהצלחה.

בקרב הרביעי, רנדי אורטון התמודד מול דולף זיגלר. אורטון ביצע על זיגלר את מהלך ה-DDT על מעקה הבטיחות ולאחר מכן ניסה להצמיד אותו בזירה, אך בזמן ההצמדה זיגלר הניח את רגלו על החבל התחתון, מה שהפסיק את הספירה. בסיום, אורטון ניסה לבצע על זיגלר את מהלך הסיום שלו, ה-RKO, לעומת זאת, זיגלר התחמק מכך וביצע עליו את מהלך הסליפר הולד, שממנו אורטון הצליח להתחמק. לאחר מכן, אורטון ניצח בקרב לאחר שביצע על זיגלר את מהלך ה-RKO, כשזיגלר היה באוויר.

לאחר מכן, הג'נרל מנג'ר של סמאקדאון, בוקר טי נאלץ למצוא מחליפה לקייטלין, שנפצעה בתחילת הערב על ידי זהות בלתי ידועה לקרב שלה נגד אלופת הדיוות, ליילה על התואר של האחרונה. הוא קבע קרב שבו ליילה תגן על התואר שלה נגד איב טורס. איב ביצעה על ליילה את מהלך ההארט ברייקר כדי לנצח בקרב ולזכות באליפות הדיוות בפעם השלישית בקריירה.

בקרב הלפני אחרון, שיימוס הגן על אליפות העולם במשקל כבד נגד אלברטו דל ריו. לפני שהקרב החל, בוקר טי ביטל את האיסור על שימוש במהלך הברוג קיק של שיימוס. בסיום, דל ריו לא צלח בביצוע מהלך הסטפ-אפ אנזיגורי. זה איפשר לשיימוס לבצע עליו את מהלך הברוג קיק כדי להשיג את הניצחון בקרב, שהקנה לו הגנה מוצלחת על התואר.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקרב המרכזי, CM פאנק הגן על אליפות ה-WWE נגד ג'ון סינה. פאנק ביצע על סינה את מהלך ההכנעה שלו, האנקונדה וייס, אך סינה חמק מכך וביצע עליו מהלך הכנעה משלו, ה-STF. מנגד, פאנק הצליח להפוך זאת למהלך הקרוספייס, שממנו סינה התחמק. פאנק תכנן לבצע על סינה את מהלך הסיום שלו, ה-GTS, אך סינה בלם זאת וביצע עליו פעם נוספת את מהלך ה-STF, עד שפאנק הצליח להגיע אל חבלי הזירה כדי להפסיק את ההכנעה. פאנק צלח בביצוע מהלך ה-GTS, אך ניסיון ההצמדה שבא לאחר מכן לא היה מוצלח. סינה ביצע על פאנק את מהלך הסיום שלו, האטיטיוד אדג'סטמנט, אבל גם הוא לא הצליח להשיג את הניצחון בקרב. פאנק ביצע בפעם השנייה את מהלך ה-GTS, וסינה פעם נוספת יצא מניסיון ההצמדה שבא לאחר ביצוע המהלך. פאנק ביצע על סינה את מהלך הרוק בוטום ומנגד סינה ביצע שוב את מהלך האטיטיוד אדג'סטמנט, כששני ניסיונות ההצמדה לא היו מוצלחים. סינה ביצע על פאנק את מהלך הברידג'ינג ג'רמן סופלקס כדי לנצח בקרב. בזמן שסינה חגג את זכייתו בתואר, השופט פסק על תיקו לאחר שהתבצעה הצמדה מצד שני המתאבקים בו זמנית. בעקבות תוצאת הקרב, פאנק שמר על התואר. כשסינה סיים לחגוג, פאנק הכה את סינה עם חגורת האליפות.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
P1 זאק ריידר ניצח לאחר שהדיח אחרון את טנסאי[א] קרב באטל רויאל של 16 משתתפים אשר קבע את הטוען לכתר לאליפות ארצות הברית[2] 05:43
2 המיז (א) ניצח את קודי רודס, ריי מיסטריו וסין קארה קרב יחידים על האליפות הבין יבשתית[3] 12:05
3 דניאל בריאן וקיין ניצחו את קופי קינגסטון ו-R-טרות' (א) קרב זוגות על אליפות הזוגות של ה-WWE[4] 08:30
4 אנטוניו סזארו (א) (עם אקסנה) ניצח את זאק ריידר קרב יחידים על אליפות ארצות הברית[5] 06:40
5 רנדי אורטון ניצח את דולף זיגלר (עם ויקי גררו) קרב יחידים[6] 18:24
6 איב טורס ניצחה את ליילה (א) קרב יחידים על אליפות הדיוות[7] 07:05
7 שיימוס (א) ניצח את אלברטו דל ריו (עם דייוויד אוטונגה וריקרדו רודריגז) קרב יחידים על אליפות העולם במשקל כבד[8] 14:25
8 CM פאנק (א) (עם פול היימן) נגד ג'ון סינה הסתיים בתיקו קרב יחידים על אליפות ה-WWE[9] 26:55
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
P - מציין שהקרב התקיים במופע המקדים לאירוע
  1. ^ סדר ההדחות: הית' סלייטר, מייקל מקגיליקטי, טד דיביאסי, פרימו, ג'ינדר מהאל, אפיקו, ג'סטין גבריאל, טייסון קיד, ברודוס קליי, JTG, דרו מקינטייר, סנטינו מארלה, טייטוס אוניל, דארן יאנג וטנסאי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]